اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الجراح
بسم الله الرحمن الرحيم
تسيهلا على اخى سمير .. له منى كل التحية والتقدير
ده مؤشر فيبو بيترسم على هاى ولو ..اليوم او الاسبوع او الشهر السابق .. حسب اختيارك .. وبتحكم فى الالوان والسمك الخطوط ..
تقدر تجربوه وشوف ايه التعديلات اللى انت محتاجها استاذ سمير يعملها لك .. باضاقة او حذف مستويات معينة
لكم ودى وتقديرى
جزاك الله خيرا ولكن الموشر ليس المطلوب انا شفته وجربته وفيه بعض المشاكل من تغير في الخطوط مع التغميز للموشر وعدم ثبات الخطوط ...
الافضل التعديل على الموشر المرفق او العمل مثله مع المستويات لانو خطوطه واضحة جدا .. وممتاز جدا ارجو التعديل على الموشر المرفق وجزاك الله خيرا