
رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
[IMG]

[/IMG]
اخ سمير
على مثال انا فتحت صفقه 0.01 يدوى هو بيوضع امر معلق متلا انا فتحت بيع هو بيعلق امر شراء على حسب البيب ستيب الى انا وضعته ولو عكس و رتفع السعر بيفتح الى انا محدده 0.03 ولو عكس تانى وهبط بيفتح الى انا محدده 0.06 و لو عكس بيفتح بعد هيك على 1.85% من اخر صفقه فتحت الى هى 0.06
التيك بروفيت ,,,, بالنقاط ازا كنت حاطط نقاط بيقفل على النقاط اما ازا مو حاطط بيقفل على win usd الربح بالدولار
الاعداد الى قبل الاخير توتل اوبن 4 انه لما يكون فاتح 4 صفقات يحاول يخرجنا بربح 5 دولار win usd
يارب اكون وصلتلك المعلومه
الف شكر و تحياتى الك