• 7:45 صباحاً




محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير

إضافة رد
Like Tree1Likes

أدوات الموضوع
عضو جديد
تاريخ التسجيل: May 2017
المشاركات: 30
معدل تقييم المستوى: 0
Adam za is on a distinguished road
11 - 06 - 2018, 12:56 AM
  #1
Adam za غير متواجد حالياً  
افتراضي محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
السلام عليكم
اخ سمير رجاءا محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء
موجود عندك اكيد
انه افتح صفقه يدوى وبعدين احط الاكسبيرت على الشارت وهو بيحط امر معلق هيدج ان ما جاب الهدف بيفتح الهيدج 3 اضعاف الصفقه
وان عكس بيفتح 3 اضعاف الصفقه

ياريت ترسلى اياه
الف شكر
رد مع اقتباس

الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
مشرف سابق
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 33,660
معدل تقييم المستوى: 50
سمير محمد ارمان will become famous soon enough
افتراضي رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
2#
12 - 06 - 2018, 03:33 PM
ممكن تجرب كده على حساب تجرببى
تحياتى
الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 realyone_AR3.mq4‏ (9.7 كيلوبايت, المشاهدات 9)
Adam za likes this.
سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2017
المشاركات: 30
معدل تقييم المستوى: 0
Adam za is on a distinguished road
افتراضي رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
3#
18 - 06 - 2018, 07:16 PM

اخ سمير بدى متل هاى الاعدادات
Adam za غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2017
المشاركات: 30
معدل تقييم المستوى: 0
Adam za is on a distinguished road
افتراضي رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
4#
20 - 06 - 2018, 01:18 PM
مشاركه
Adam za غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
مشرف سابق
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 33,660
معدل تقييم المستوى: 50
سمير محمد ارمان will become famous soon enough
افتراضي رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
5#
20 - 06 - 2018, 01:29 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Adam za مشاهدة المشاركة

اخ سمير بدى متل هاى الاعدادات
اخى الكريم
الاعدادات تعمل على اساس الاكسبيرت مش العكس
يعنى لا يتم وضع اعدادات على طريقة عمل تختلف عن الاعدادات
الان الاكسبيرت يعمل بعد فتح الصفقة يدوى فى تعليق الصفقات معلقة بيع استوب او شراء استوب
مع التحكم فى عدد الصفقات المعلقة
ماهو المطلوب الان من عمل الاكسبيرت
تحياتى
سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2017
المشاركات: 30
معدل تقييم المستوى: 0
Adam za is on a distinguished road
افتراضي رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
6#
20 - 06 - 2018, 01:36 PM
الف شكر اخ سمير على الرد
هدا الاكسبيرت موجود عندك انا اقصد نفس هدا الاكسبيرت
بعد ما تفتح الصفقه بيعلق امر تلقائى هيدج بعد عدد معين من النقاط و بيعدل الهدف تعت الصفقه المفتوحه
ورابع صفقه بيفتح * 1.85 بالميه بعد الصفقه التالته

الف شكر ياريت تبحث عليه عندك ان موجود ترسلى اياه
Adam za غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
مشرف سابق
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 33,660
معدل تقييم المستوى: 50
سمير محمد ارمان will become famous soon enough
افتراضي رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
7#
20 - 06 - 2018, 02:12 PM
تم البحث عندى
لم اجده
ممكن تجد المساعدة من الاخوة الكرام من عنده الاكسبيرت او يعرف الموضوع الموجود فيه
او تشرح لى طريقة العمل المطلوبه مع التوضيح من على الشارت
تحياتى
سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2017
المشاركات: 30
معدل تقييم المستوى: 0
Adam za is on a distinguished road
افتراضي رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
8#
20 - 06 - 2018, 04:58 PM
[IMG][/IMG]

اخ سمير
على مثال انا فتحت صفقه 0.01 يدوى هو بيوضع امر معلق متلا انا فتحت بيع هو بيعلق امر شراء على حسب البيب ستيب الى انا وضعته ولو عكس و رتفع السعر بيفتح الى انا محدده 0.03 ولو عكس تانى وهبط بيفتح الى انا محدده 0.06 و لو عكس بيفتح بعد هيك على 1.85% من اخر صفقه فتحت الى هى 0.06

التيك بروفيت ,,,, بالنقاط ازا كنت حاطط نقاط بيقفل على النقاط اما ازا مو حاطط بيقفل على win usd الربح بالدولار
الاعداد الى قبل الاخير توتل اوبن 4 انه لما يكون فاتح 4 صفقات يحاول يخرجنا بربح 5 دولار win usd
يارب اكون وصلتلك المعلومه

الف شكر و تحياتى الك
Adam za غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: May 2017
المشاركات: 30
معدل تقييم المستوى: 0
Adam za is on a distinguished road
افتراضي رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
9#
21 - 06 - 2018, 03:12 PM
مشاركه
Adam za غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
مشرف سابق
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 33,660
معدل تقييم المستوى: 50
سمير محمد ارمان will become famous soon enough
افتراضي رد: محتاج اكسبيرت مصحح الاخطاء من الاخ سمير
10#
21 - 06 - 2018, 03:48 PM
ممكن تجرب كده
تحياتى
الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 realyone_AR4.mq4‏ (9.7 كيلوبايت, المشاهدات 5)
سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد



جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
محتاج اكسبيرت من اخى سمير AutoRun12 منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 6 05 - 06 - 2017 12:48 PM
طلب اكسبيرت من الاخ المحترم سمير حسان naser60 منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 1 20 - 02 - 2017 12:22 PM
طلب من الاخ سمير عمل اكسبيرت لهذا المؤشر zohiryy منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 1 26 - 04 - 2016 03:28 PM
بعد اذنك استاذ سمير .. كنت محتاج اكسبيرت صياد الجراح منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 41 26 - 12 - 2015 04:25 PM
طلب برمجة اكسبيرت من الاخ سمير asdaln منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 3 06 - 03 - 2015 02:13 PM


07:45 AM