• 3:05 مساءاً
logo

رأيكم بنتائجي هذه علي الديمو

Like Tree11Likes

عضو نشيط جدا

hemaya is on a distinguished road
افتراضي رد: رأيكم بنتائجي هذه علي الديمو
11#
19 - 06 - 2019, 09:37 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rock مشاهدة المشاركة
ماشاء الله حاجه جميله يا هيـما
استمر على الحقيقي و ربنا يوفقك

و بما انك ليك فى البرمجة فأكيد تعلم ان مفيش اكسيبرت ناجح دائما مثل طرق العمل المختلفة
شخصيا قمت بوضع اكسيبرت لمدة 6 شهور تقريباً على الحقيقي ودي النتائج

ويا ما ناس طلعت عظمت فى نظام معين وخلال شهور لم نسمع صوت ....
لان السوق متغير فى حركته زى اى حاجه بالدنيا

و بالطبع قلقت من النتائج الناجحه خلال هذه المدة لذلك فضلت الاحتفاظ بالربح والتضيحة بخسارة عائمة
و البدء من جديد
هلا روك .. بص يا باشا اللي ادامك ده مبرمج من ايام الدوس والسي ++ والفيجول بيسك ٣ يعني من بداية عصر الكمبيوتر . وطبعا معاكم هنا وفي الفوركس من ٢٠٠٧ واتعلمت برمجة الاكسبرتات وبص دوبت اكسبرتات وطرق وتجريب وحقيقي يعني مخلتش انت فاهم طبعا .. الخلاصة بحكيلك ده كله ليه عشان اقولك اني عندي خبره اعرف ان كان الطريقة والاكسبرت ممكن ييجي منه ولا يترمي جنب اخواته ..
من الاخر لو الطريقة ناجحة والاكسبرت متبرمج صح هيكسب والعكس .. مفيش حاجة اسمها مش بثق في الاكسبرت . الاهم الطريقة من حوالي سنتين وانا شغال علي الطريقة دي وميزتها الكبيرة ان معظم صفقاتها بتكون صح يعني بيع من قمة وشراء من قاع واكيد انت عارف وزي ما بتقول السوق متغير .. بس انا جربت الطريقة لاكتر من سنة ونص باك تست وراجعته .. وكمان ٦ شهور ديمو والديمو تمام مثل االباك تست ..
المشكلة اللي عندي اني بتبع ادارة رأس مال تقسيم المبلغ يعني بقسم 1000$ علي 5محاولات بدخل كل واحدة الهدف مثلا 2000$ ودي طريقتي وانسب شي وجدته لكن المشكلة تتطلب مبلغ اقل
hemaya غير متواجد حالياً  

عضو نشيط جدا

hemaya is on a distinguished road
12#
19 - 06 - 2019, 09:39 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قال اوسطهم مشاهدة المشاركة
هل فيه استوب لوز ؟
هل هو مضاعفات ؟
تم شرح ادارة رأس المال والاستوب بالنسبة لي خسارة الحساب او ظهور اشارة معاكسة .. لا يوجد مضاعفات ..
hemaya غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

MSHOBA is on a distinguished road
13#
19 - 06 - 2019, 10:17 PM
نتائج ممتازه بالتوفيق لك
hemaya likes this.
MSHOBA غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية محمـد رضــا
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محمـد رضــا

محمـد رضــا is on a distinguished road
14#
19 - 06 - 2019, 11:35 PM
الإكسبيرت لا تربح على المدى الطويل أو لا تستمر بنفس الأداء بسبب تغيرات السوق .. لا أدري هل هي من المسلمات كما مقولة أن نسبة الخاسرين 95% ولا أعرف لماذا هذه النسبة ثابتة لا تنقص ولا تزيد يتداولها الأعضاء بينهم من سنين غابرة حتى أصبحت من المورثات الغريب من أتى بهذه المقولة وما مصدرها هل لدية جميع الحسابات ومطلع عليها لا أدري .. يوجد شخص هندي مزود إشارة على موقع mql5 لدية سيجنل وبيستخدم اكسيبرت خاص به مستمر للآن له تقريبا 3 سنوات أرباح ودروداون لا يذكر اسم السجنل master trader . .
محمـد رضــا غير متواجد حالياً  
عضو جديد

The J0ker is on a distinguished road
15#
20 - 06 - 2019, 01:00 AM
ما ينفع اعطيك رأيي من بعيد خلف الشاشة
اعطيني الاكسبيرت عشان اختبره واشوف هو كويس او لا
خليه مفتوح الكود عشان لو لقيت فكرة كويسة اضيفها الى بقية الاكواد

hemaya likes this.
The J0ker غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Rock
عضو ذهبي
الصورة الرمزية Rock

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
Rock will become famous soon enough
16#
20 - 06 - 2019, 06:39 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hemaya مشاهدة المشاركة
هلا روك .. بص يا باشا اللي ادامك ده مبرمج من ايام الدوس والسي ++ والفيجول بيسك ٣ يعني من بداية عصر الكمبيوتر . وطبعا معاكم هنا وفي الفوركس من ٢٠٠٧ واتعلمت برمجة الاكسبرتات وبص دوبت اكسبرتات وطرق وتجريب وحقيقي يعني مخلتش انت فاهم طبعا .. الخلاصة بحكيلك ده كله ليه عشان اقولك اني عندي خبره اعرف ان كان الطريقة والاكسبرت ممكن ييجي منه ولا يترمي جنب اخواته ..
من الاخر لو الطريقة ناجحة والاكسبرت متبرمج صح هيكسب والعكس .. مفيش حاجة اسمها مش بثق في الاكسبرت . الاهم الطريقة من حوالي سنتين وانا شغال علي الطريقة دي وميزتها الكبيرة ان معظم صفقاتها بتكون صح يعني بيع من قمة وشراء من قاع واكيد انت عارف وزي ما بتقول السوق متغير .. بس انا جربت الطريقة لاكتر من سنة ونص باك تست وراجعته .. وكمان ٦ شهور ديمو والديمو تمام مثل االباك تست ..
المشكلة اللي عندي اني بتبع ادارة رأس مال تقسيم المبلغ يعني بقسم 1000$ علي 5محاولات بدخل كل واحدة الهدف مثلا 2000$ ودي طريقتي وانسب شي وجدته لكن المشكلة تتطلب مبلغ اقل
ماشاء الله يا غالى
اتمنالك كل التوفيق و النجاح

التوقيع

Rock غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Rock
عضو ذهبي
الصورة الرمزية Rock

Rock will become famous soon enough
17#
20 - 06 - 2019, 06:46 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمـد رضــا مشاهدة المشاركة
الإكسبيرت لا تربح على المدى الطويل أو لا تستمر بنفس الأداء بسبب تغيرات السوق .. لا أدري هل هي من المسلمات كما مقولة أن نسبة الخاسرين 95% ولا أعرف لماذا هذه النسبة ثابتة لا تنقص ولا تزيد يتداولها الأعضاء بينهم من سنين غابرة حتى أصبحت من المورثات الغريب من أتى بهذه المقولة وما مصدرها هل لدية جميع الحسابات ومطلع عليها لا أدري .. يوجد شخص هندي مزود إشارة على موقع mql5 لدية سيجنل وبيستخدم اكسيبرت خاص به مستمر للآن له تقريبا 3 سنوات أرباح ودروداون لا يذكر اسم السجنل master trader . .
موجود فعلا فى اول النتائج بالصفحة وعامل اكثر من 4000 % بالالتزام بإدارة رأس مال ويكتفي بربح بسيط بمتوسط 10 % شهرياً

و وجدت عند البحث عن شخص اخر ملتزم ايضا بنسبة 10 % شهرياً لمدة سنة وفى الشهر 13 من عام جديد تم المرجنة الحساب بالكامل

الاستمرارية هى النجاح

التوقيع

Rock غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية makkahboy
عضو نشيط
الصورة الرمزية makkahboy

makkahboy is on a distinguished road
18#
23 - 06 - 2019, 11:58 AM
انا عملت اكسبيرت على طريققتي من مبرمج جزاه الله خير واختبرته على راس مال 5 الاف على امانة كاابيتال وتركته 5 شهور تقريبا ووصله الحساب 28 الف بس السيرفر تقفل علي ومجا ددت الاشتراك وتمرجن الحساب الفكرة الي اوصلها انه الافضل اغلاق شهري سوا ربحت او خسرت يعني الصفقات الي ما حققت خلال شهر ربح ممكن تقفلها وتبدا من جديد وترضى بالربح والخسارة وانا تركت الحساب عشان اشوف لحد وين بتوصل الخسارة حصلتها بتوصل الفترة القوية والراليات الى 3 الاف دولار طبعا بحكم الحساب كبير لو الحساب صغير يعني نسبة وتناسب عموما

انا فتحت حساب جديد 2000 وحاليا محقق 200 دولار ونشوف خلال 3 شهور مع اغلاق شهري منتظم

هذا الحساب القديم الي حاب يشوف

253034
pas123
AmanaCapital-Demo

الحساب الجديد
259245
pas123

النتائج الحالية ماهي مقايس نشوف خلال 3 شهور كحد اقصى
الصور المرفقة
نوع الملف: gif DetailedStatement.gif‏ (6.0 كيلوبايت, المشاهدات 1)
hemaya likes this.

التوقيع

سبحان الله، والحمد لله، ولا إله إلا الله، والله أكبر، ولا حول ولا قوة إلا بالله
makkahboy متواجد حالياً  
الصورة الرمزية makkahboy
عضو نشيط
الصورة الرمزية makkahboy

makkahboy is on a distinguished road
19#
23 - 06 - 2019, 12:04 PM