• 10:45 صباحاً

اليكم بيانات حسابى بعد ما اتمرجنت وقسم بالله اعمل come back فى تاريخ الفوركس العالمى

Like Tree250Likes

موقوف

تووووووت is an unknown quantity at this point
افتراضي رد: اليكم بيانات حسابى بعد ما اتمرجنت وقسم بالله اعمل come back فى تاريخ الفوركس العالمى
361#
20 - 09 - 2019, 06:31 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ordernex1 مشاهدة المشاركة
ياميردانى انت شخص ناجح ولكن ان تستخف بعقول بعض الاعضاء هنا لهو امر عظيم ولن اسامحك عليــة يوم الاثنين الرد عليك انت وتوت سأريك ما لم تراة عيناك من قبل !!! استعد
أخي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ أيش مشكلتك؟
هل يوجد بيننا مشكلة سابقة؟

واذا عندك تحدي بحساب حقيقي, نتمنى تحقق معجزة, سنفرح لك

حتى الآن الراية بيد سلوبودان ميلوفيتش الفوركس ميرداني, الذى لم نر مثله في البلاد وهو نفسه ما رأى مثل نفسه.

سحر ميرداني يحطم كل سحر آخر---اعتقد قلبه ابيض -لذا على نياتكم ترزقون!
Death of forex likes this.
تووووووت غير متواجد حالياً  

عضو نشيط

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
eagle75 is on a distinguished road
افتراضي رد: اليكم بيانات حسابى بعد ما اتمرجنت وقسم بالله اعمل come back فى تاريخ الفوركس العالمى
362#
20 - 09 - 2019, 06:53 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تووووووت مشاهدة المشاركة
؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الذى لم نر مثله في البلاد وهو نفسه ما رأى مثل نفسه.
نعم أصبت كبد الحقيقه !!
eagle75 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

ميردانى is on a distinguished road
363#
20 - 09 - 2019, 07:38 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تووووووت مشاهدة المشاركة
أخي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سحر ميرداني يحطم كل سحر آخر---اعتقد قلبه ابيض -لذا على نياتكم ترزقون!

القصة مش قصة قلبى ابيض ولا اسود

انا ما وصلت لمستوى الذى وصلت الية الا لسبب واحد فقط وعارف ان ناس كتير هنا اما ما راح تصدقنى او هتقول عليا بستخف بعقولكم او انى راجل عبيط .......... بس فعلا انا شخص غريب الاطوار وانسان نفسانى جدا فى المقام الاول

اولا
انا مش غاوى على فكرة جمع فلوس واموال انا كل الى عايزة من الدنيا الستر والصحة وان ربنا يثبتنى عند الممات وقلت ليكم نزلت القبر وانا حى ارزق ودخلت جوة عين القبر وقفلت على نفسى الغطاء كمان وشفت الدود والبرص والصراصير والحشرات جوة القبر عافنا الله وعافاكم

امال التعب والشقا 12 سنة متواصلة بشتغل 16 ةساعة يوميا عشان اعرف سر الفوركس وعينى احرقت من كتر القعدة قدام شاشة كمبيوتر وظهرى اتقسم وكان بيعدى عليا بلتلات ايام بشتغل متواصل ومش بعرف انا فى اى يوم من ايام الاسبوع !!! وتركت وظيفتى المرموقة جدا جدا فوق تصور ناس كتير هنا وضحيت بمبالغ كبيرة عشان اتعلم فوركس((انا صرفت مبلغ فوق ال 20 الف دولار دورات برة وجوة وطلعت نصب فى نصب ههههههه حتى من خبير كان جاى من كندا وضحك عليا بكشف حساب مضروب وانا صدقتة انة معاة سر الفوركس كنت عبيط زمان بقا .....!! و وخسرت مبلغ لا يقل عن 30 الف دولار عشان اتعلم فوركس ))) محدش بيتعلم ببلاش يابابا لازم تدفع التمن والتمن غالى جدا جداا كمان

ومش بس كدة حصلى خلافات عائلية فى البيت لانى تركت وظيفتى واكيد الناس المتزوجة فاهمة قصدى فى الموضوع دة

.طيب كل دة لية؟؟؟؟

كل دة كان سببة اية؟؟؟؟

بكرر انكم مش هتصدقونى بس ربنا هو اللى هيحخاسبنى يوم القيامة على كلامى

انا بحب اروح منتديات الاجنبية وامسخرهم اخر مسخرة واوريهم اننا العرب نفوقهم ذكاء وعقل وانا لنحن اللاعلون وانهم اسفل السافليبن.... بتمتع لما اذلهم واجعلهم مثل صغار النمل والحشرات وهم بيراسلوزنى على الواتس لطلب توصيات ... واشوف فى كلامهم ونظرات عيونهم الحسرة والغل انهم بالنسبة لى مجرد صرصور يمشى بجانب الحائط ... نظرة بتشفى غليل قوم مؤمنون ................ حقيقى مش عارف اية سبب المتعة دى عندى انى اذلهم بشكل دة!!!! انا بكلمك الان وبفتح قلبى حتى لطيور الظلام اللى هنا قبل الاصدقاء بس دة الشعور اللى جوايا فعلا ونفسيتى المعقدة جدا جدا وتركيبى شخصيتى الغريبة ايضا

وهحكى ليكم حكاية غريبة هى اللى هخلتنى كدة

ومن سنين رجل اعمال امريكى طلب مستشار فنى لمحفظتة بشرط كشف حساب وتجربة عملية قدامة لمدة شهر مثل ما فعلت معكم بالظبط ......... عملت كل اللى هو عايزة وفتحت حساب تجريبى وحولتة من خمسين الف الى نص مليون فى اقل من شهر مثل ما فتحت حساب جريبى قدامكم وعمل نفس نتائج وقلتم اصل دة حساب ديمو عبيط فقلت ماشى هتحداكم على حساب حقيقى بتدبيل كلل اسبوع وقد كان ما حدث ....

وبعد ما عملت كل شروط رجل الاعمال الامريكى ...........زز قالى انت رقم الواتس تبعك مصرى !!! ومقيم بمصر ورديت علية وقلت نعم

قالى انا من سكان نيويورك وانت من سكان دول العالم الثالث !!! لاقيت فى كلامة كمية استحقار لينا ونظرة تخلف ما بعدها تخلف

من وقتها اقسمت بالله لاذلهم فى كل مكان وامسخرهم واجعلهم مثل الصرصار الذى يداس علية بالاقدام

صرت ما صار الامر ............. اخدتت الامر انى ارفع رايه الاسلام عالية فى السماء حتى ولو فى مجال مثل مجال الفوركس وهو المجال الاكثر تعقيدا وذكاء بين العقول البشرية

من باب العلم بالشئ نزلت صفقات الحساب على موقع MQL5 عشان ابهرهم الاوساخ الامريكان

ولكن الموقع رفض اى اشارة نزل علية وتخيل او كان االموقع نزل اشاارات البيع والشراء كان زمانى رقم واحد فى العالم على موقع MQL5 لانى محقق ارباح خيالية فى اسبوعين عمل بس هما منهم لله ظلمونى \

وهفكر فى خطة جديدة عشان احرجهم

الله يعلم اللى جوايا بس النفوس هنا ....................زللاسف للاشف للاسف

يا ساتر يارب ........... بيتحقق فيهم قول ربنا الاعراب اشد كفرا ونفاقا................ ولم يقل الله تعالى مثلا الكفار او العجم .........الخ

والاية الكريمة كنت بستغرب منها كتير بس بعد اللى شفتة ............... صدق ربنا فعلا لما قال عليهم الاعراب اشد كفرا ونفاقا !
!!
ميردانى غير متواجد حالياً  
المراقب العام

المراقب العام is on a distinguished road
364#
20 - 09 - 2019, 07:54 PM
تم حذف المشاركات المخالفة
- المواضيع التي يتم المشاركة بها إذا أخذت منعطفاً غير الذي وضعت من أجله وتحولت من نقاش وتبادل الآراء والأفكار إلى مشادات كلامية وتعدٍ على الآخرين سوف يتم حذفها بدون الرجوع لصاحبها
المراقب العام غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية مجدي المجد
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية مجدي المجد

مجدي المجد is on a distinguished road
365#
20 - 09 - 2019, 08:41 PM
بصراحه
امام شمعة الهبوط القوي التي حدثت
واصرارك هذه اليومين على صفقات البيع
ما نقول الا
انه السحر حقاً
وطريقتك لا تحتاج فلتره ولا شيء
بالتوفيق
مجدي المجد غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

بورصجي 99 is an unknown quantity at this point
366#
20 - 09 - 2019, 09:19 PM
هل فى توصيات اخرى ناجحه 100% سوفر حساب 2000 دولار لتدبيلها بس لو خسرتها راح ازعل منك كثير
بورصجي 99 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية محمـد رضــا
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية محمـد رضــا

محمـد رضــا is on a distinguished road
367#
20 - 09 - 2019, 09:32 PM
استخفاف بالعقول ودعوة صريحة لإدارة الحسابات
وبعدين لا تستخدم الآيات القرآنية بهذا الشكل لترمي الناس بالكفر !!! نتظر من الإدارة اتخاذ إجراء مناسب لأن قوانيين المنتدى لا يسمح بالترويج لإدارة حسابات بطرق مباشرة أو غير مباشرة وأيضا الإساءة للدين الإسلامي بإستخدام آيات قرآنية لمهاجمت الأعضاء خط أحمر ..
hakim sahraoui and ali88 like this.
محمـد رضــا غير متواجد حالياً  
عضو جديد

368#
20 - 09 - 2019, 11:22 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجدي المجد مشاهدة المشاركة
بصراحه
امام شمعة الهبوط القوي التي حدثت
واصرارك هذه اليومين على صفقات البيع
ما نقول الا
انه السحر حقاً
وطريقتك لا تحتاج فلتره ولا شيء
بالتوفيق

بالتوفيق لكل بائعى الداو جونز ...............الدم يسيح على الارض الان ههههههههههه .............الف الف مبروك لكل بائع
عضو جديد

369#
20 - 09 - 2019, 11:29 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمـد رضــا مشاهدة المشاركة
استخفاف بالعقول ودعوة صريحة لإدارة الحسابات
وبعدين لا تستخدم الآيات القرآنية بهذا الشكل لترمي الناس بالكفر !!! نتظر من الإدارة اتخاذ إجراء مناسب لأن قوانيين المنتدى لا يسمح بالترويج لإدارة حسابات بطرق مباشرة أو غير مباشرة وأيضا الإساءة للدين الإسلامي بإستخدام آيات قرآنية لمهاجمت الأعضاء خط أحمر ..
هو ما قدر اسخفاف بالعقول .................. ولكن حقد اسود فى الصدور

ولو فرضا على كلامك انها دعوة لادارة حسابات ...............................................ز.. ماذا يضيرك انت شخصيا

وهل المطلوب ايضا اعمل صفقات خاسرة .............................. .............................و..افشل امامك حتى لا تكون دعوة لادارة الحسابات

وهل انت مشرف بالمنتدى .....................ز حتى يكون لك صلاحية للحكم على قوانين المنتدى بكيفك الشخصى ؟؟

اما استخدام ايأت قرانية

فقد امرنا الرسول التغنى بالقران وذكر الله فى كل وقت وحين .........زاما استشهادك بانى استخدم القران فى غير موضعها

فهذا من باب تصورك الشخصى

برجاء ............................................ انك تحترم سنك ومكانتك اخ محمد كما عرفناك وعاهدناك دائما

واخيرا ... اتمنى اعرف لماذا تكن لى كل هذا الغل والحقد وكانى قتلت لك شخص من اهلك !!

لماذا

بالله عليك خبرنى ...............ز لماذا ؟؟
عضو نشيط جدا

بورصجي 99 is an unknown quantity at this point
370#
20 - 09 - 2019, 11:33 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بورصجي 99 مشاهدة المشاركة
هل فى توصيات اخرى ناجحه 100% سوفر حساب 2000 دولار لتدبيلها بس لو خسرتها راح ازعل منك كثير
ميرادنى
FReE10 likes this.
بورصجي 99 غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام