• 8:22 صباحاً

استفسار فى السحب من نتلر

Like Tree1Likes
  • 1 Post By Don_Rio

عضو فـعّـال
هيثم احمد is on a distinguished road
23 - 11 - 2019, 03:54 PM
هيثم احمد غير متواجد حالياً  
افتراضي استفسار فى السحب من نتلر
متوفر مبلغ فى حسابى بنتلر ومش عارف اسحبه
بسبب انى خارج مصر وغير متوفر حساب بنكى والعديد من الوسطاء بيرفضو تحويل الى الامارات او خارج مصر عامه ومش عارف السبب بس كلمت اكتر من وسيط ورفض التحويل ويسترن يونيون او مونى جرام و احد الوسطاء عنده بنك فى الامارات وانا طلبت منه يحولى على حساب احد اقاربى فى بنك رأس الخيمه رفض لانه مش متاح عنده فى خيارات السحب ياريت لو حد يعرف طريقه سحب إلى الامارات يرشدنى
المتوفر ويسترن يونيون او مونى جرام
حساب فى راك بنك مش باسمى

الصورة الرمزية Don_Rio
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية Don_Rio

Don_Rio is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار فى السحب من نتلر
2#
23 - 11 - 2019, 10:52 PM
أعتقد ان أفضل طريقة وأقلها تكلفة من ناحية العمولات هي أن يقوم قريبك بالتسجيل بنتللير وتقوم أنت بتحويل المبلغ إليه من حسابك بنتللير وبعد ذلك يقوم هو بسحب المبلغ على حسابه البنكي
هيثم احمد likes this.
Don_Rio غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Rock
عضو ذهبي
الصورة الرمزية Rock

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
Rock will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار فى السحب من نتلر
3#
26 - 11 - 2019, 09:07 PM
هلا اخي هيثم

هو المبلغ كبير ولا صغير ياريت ترسل لي التفاصيل وهل مصدر الاموال شركه ولا افراد
ممكن اتواصل مع وسيط فى مصر واستلم منه الاموال و احولك انا ويسترن بس يفضل ان يكون حد من عائلتك عشان لا ضرر ولا ضرار يستلم هو الاموال من الوسيط فى مصر فى مقابلة ثم يحول المصري الى دولار من مكتب صرافة ثم يتجه الى ويسترن يونيون
لإرسال الاموال ويفضل قرابة درجه اولى لو المبلغ كبير لان كل العمليات دي بتترصد وبيطلع عليها المركزي وعن سبب التحويل

التوقيع

كن عظيماً ودوداً قبل أن تكون عظاماً ودوداً
Rock غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام