• 10:07 صباحاً
logo

ملك التداول

Like Tree139Likes

عضو نشيط

Amr Zidan is on a distinguished road
افتراضي رد: ملك التداول
11#
07 - 09 - 2020, 01:45 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pending مشاهدة المشاركة
عفوا لا ليست مجاملة انها الحقيقة، استاذي الكريم معروف عن ادارة الحسابات او النسخ او تحت الوكالة اخرتها ضياع اموال المستثمرين ، والدليل روح شوف الوكالات
وناسخي الصفات في mql او الزولو او غيرها كلها في الاخير ضياع واكل اموال الناس
فهذه نصيحة من اخ اذا خسرت ستلاحقك دعوات و لعنات وكلام من كانو تحت وكالتك
كبر راس مالك واعمل لنفسك وريح راسك
تحياتي
للاسف ياصديق مجال الفوركس ليس به الا نسبة ضئيلة جدا لاتتعدى 3% فى العالم من يربح بالفعل وهذا يفقد الثقة فى المجال بل يتحول مجال التداول فى نظر الاغلبية العظمى مجرد نصب او سوق وهمى ولكن الحقيقة غير ذلك فهذا السوق سوق حقيقى ملىء بالخيرات وله مميزات جبارة تعادل صعوبة الربح منه والمخاطرة به وقد ذكرت سابقا مميزات هذا السوق انه يمتاز بسرعة ارباحه وضخامتها ولاتحتاج لراس مال ضخم لتبدأ تحقيق حلمك وايضا يتميز بالحرية المالية فى اى زمان ومكان تستطيع التداول بنفسك ولنفسك ولايحتاج لموظفين ومصاريف صيانة او ايجار او او ههههخخخ وايضا المشروع الوحيد الذى يعطيك نسبة نجاح 100%
ولكن لايعطى سوق المال ماعنده لاى شخص
وانا اتفق معك فى موضوع النسخ او الوكالة او ادارة الحسابات او اعطاء التوصيات وخلافه فى جانب المسؤلية صعبة بالفعل وايضا ستمثل لك ضغط بانك مسؤل بان ناس تتبعك وتثق بك
Pending likes this.
Amr Zidan غير متواجد حالياً  

عضو جديد

Pending is on a distinguished road
12#
07 - 09 - 2020, 03:15 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amr Zidan مشاهدة المشاركة
للاسف ياصديق مجال الفوركس ليس به الا نسبة ضئيلة جدا لاتتعدى 3% فى العالم من يربح بالفعل وهذا يفقد الثقة فى المجال بل يتحول مجال التداول فى نظر الاغلبية العظمى مجرد نصب او سوق وهمى ولكن الحقيقة غير ذلك فهذا السوق سوق حقيقى ملىء بالخيرات وله مميزات جبارة تعادل صعوبة الربح منه والمخاطرة به وقد ذكرت سابقا مميزات هذا السوق انه يمتاز بسرعة ارباحه وضخامتها ولاتحتاج لراس مال ضخم لتبدأ تحقيق حلمك وايضا يتميز بالحرية المالية فى اى زمان ومكان تستطيع التداول بنفسك ولنفسك ولايحتاج لموظفين ومصاريف صيانة او ايجار او او ههههخخخ وايضا المشروع الوحيد الذى يعطيك نسبة نجاح 100%
ولكن لايعطى سوق المال ماعنده لاى شخص
وانا اتفق معك فى موضوع النسخ او الوكالة او ادارة الحسابات او اعطاء التوصيات وخلافه فى جانب المسؤلية صعبة بالفعل وايضا ستمثل لك ضغط بانك مسؤل بان ناس تتبعك وتثق بك
اتفق مع حضرتك ، واتمنى لك كل الخير و ان تحقق احلامك كل الموفقية لشخصك الكريم
تحياتي وتقديري
Amr Zidan likes this.
Pending غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

13#
07 - 09 - 2020, 05:19 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pending مشاهدة المشاركة
اتفق مع حضرتك ، واتمنى لك كل الخير و ان تحقق احلامك كل الموفقية لشخصك الكريم
تحياتي وتقديري
شرفنى مرورك ياصديقى فى موضوعى واتمنى لك الخير من كل قلبى وان يعطيك الله من فضله كل ماتتمناه فى الخير ويوسع رزقك وانا والله استفدت من نصيحتك تجاه مسؤلية ادارة الحسابات والتوصيات والريفرالز ومقتنع بها تماما وطلعت بدرس مستفاد منك ان الاريحية فى اى مجال تعطيك الثقة والابداع
Pending likes this.
الصورة الرمزية وجدان الغلا
عضو جديد
الصورة الرمزية وجدان الغلا

وجدان الغلا is on a distinguished road
14#
07 - 09 - 2020, 05:28 PM
الطير اذا وجد رزقه ما يرميه للطيور الباقيه اذا كان فيه بلاء

الا يكسب يغلق على نفسه ويطبع دولارات اما وكالات ونسخ وادارة حسابات كله كلام فاضي لانه بالاساس ما لقي مكسب من حسابه الخاص فيقوم بالربح من الضعفاء وحالمين الثراء واخرتها مارجن كول
وجدان الغلا غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

15#
07 - 09 - 2020, 06:25 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وجدان الغلا مشاهدة المشاركة

الا يكسب يغلق على نفسه ويطبع دولارات اما وكالات ونسخ وادارة حسابات كله كلام فاضي لانه بالاساس ما لقي مكسب من حسابه الخاص فيقوم بالربح من الضعفاء وحالمين الثراء واخرتها مارجن كول
مثل لذيذ اوى
بس مش لازم اللى يكسب يعيش فى اكتئاب بين اربع حيطان يكلم دولاراته ويتفرج عليها او يكنزها تحت الارض انا واحد من الناس بحب اقول انى ناجح هو داء فى حد بيحب يظهر نجاحه وفى حد تانى كتوم اختلاف شخصيات
لكن اللى مش لذيذ هو الظن بالسوء فى اى شخص انه نصاب او كداب او غيره من امور البذاءة والوضاعة والكراهية والحقد وكل الامور التى ليس لها علاقة بالاخلاق
وربنا سبحانه وتعالى قال ان بعض الظن اثم
فلاتفتروا عباد الله بالكذب على الناس
m$e$d$o$ likes this.
عضو جديد

abdullah-j is on a distinguished road
16#
07 - 09 - 2020, 11:19 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وجدان الغلا مشاهدة المشاركة

صدقت في كل حرف .. هذا السوق من يجد فيه ضالته واصبح يربح ربح مضمون .. لا يكتب في المنتديات الى قليل جدا جدا ..
الحمد لله حمدا كثيرا طيبا مباركا
ahmedhatem likes this.
abdullah-j غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية m$e$d$o$
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية m$e$d$o$

m$e$d$o$ is on a distinguished road
17#
08 - 09 - 2020, 12:07 AM
ملحوظه لأن ممكن الأعضاء تكون فهمت غلط انا كنت الصبح مشغول فمقدرتش اكتب بتفصيل
بصوا ياجماعة بعد إذن عمرو صاحب الموضوع تفتكرو اللي بيعمل كده بيعمل كده ليه لو كان صادق وبيربح فعلا ميكتفي بنفسه هتكلم بالخبرة ده بيكون عشان يسرع نمو رأس المال ويعرف يتاجر بعقد كويس طبعا هفترض اني وصلت لنسبة نجاح صفقات ظ،ظ*ظ*ظھ هل هدي توصيات طبعا لا هدير حسابات طبعا لا اومال هتعمل ايه؟ هقولك انا هقدم عرض لشخص واحد فقط لا غير مش عايز ناس كتير هيكون مشاركة الارباح بعد مايتأكد مني طبعا لا همسك حسابه ولا ليا دعوه بيه غير اني هقوله ادخل من هنا واخرج هنا ويكون معترف أنه بيخسر لانه لو بيكسب الله يسهلك وتكسب اكتر اذا انت لست في حاجه لي
ولماذا لا تقدم توصيات هقولك نصيحه من العراب العراب لايحب الأضواء ولا الظهور يفضل العمل في الخفاء لأنه مدرك بأقصي درجات الوعي هو قادم علي ماذا
ودي هتكون مرحلة مؤقتة فقط ليست دائمة لكن هذا الشخص سيظل صديق للعراب بعد فض المشاركة
m$e$d$o$ غير متواجد حالياً  
عضو فـضـي

THE-ZERO is on a distinguished road
18#
08 - 09 - 2020, 01:52 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m$e$d$o$ مشاهدة المشاركة
ملحوظه لأن ممكن الأعضاء تكون فهمت غلط انا كنت الصبح مشغول فمقدرتش اكتب بتفصيل
بصوا ياجماعة بعد إذن عمرو صاحب الموضوع تفتكرو اللي بيعمل كده بيعمل كده ليه لو كان صادق وبيربح فعلا ميكتفي بنفسه هتكلم بالخبرة ده بيكون عشان يسرع نمو رأس المال ويعرف يتاجر بعقد كويس طبعا هفترض اني وصلت لنسبة نجاح صفقات ظ،ظ*ظ*ظھ هل هدي توصيات طبعا لا هدير حسابات طبعا لا اومال هتعمل ايه؟ هقولك انا هقدم عرض لشخص واحد فقط لا غير مش عايز ناس كتير هيكون مشاركة الارباح بعد مايتأكد مني طبعا لا همسك حسابه ولا ليا دعوه بيه غير اني هقوله ادخل من هنا واخرج هنا ويكون معترف أنه بيخسر لانه لو بيكسب الله يسهلك وتكسب اكتر اذا انت لست في حاجه لي
ولماذا لا تقدم توصيات هقولك نصيحه من العراب العراب لايحب الأضواء ولا الظهور يفضل العمل في الخفاء لأنه مدرك بأقصي درجات الوعي هو قادم علي ماذا
ودي هتكون مرحلة مؤقتة فقط ليست دائمة لكن هذا الشخص سيظل صديق للعراب بعد فض المشاركة
بصراحة كلامك غريب جدا ..
المتابع لموضوعك وصفقاتك يعرف أن طريقتك في التداول فاشلة والدليل الصفقات التي طرحتها في الموضوع ..
عرض إيه وعرض لمين ويدخل من فين ويخرج من فين إذا إنت نفسك مش عارف تدير صفقاتك ولا عارف تدخل من فين ..؟؟؟؟!!!
ahmedhatem likes this.
THE-ZERO غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية m$e$d$o$
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية m$e$d$o$

19#
08 - 09 - 2020, 05:22 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE-ZERO مشاهدة المشاركة
بصراحة كلامك غريب جدا ..
المتابع لموضوعك وصفقاتك يعرف أن طريقتك في التداول فاشلة والدليل الصفقات التي طرحتها في الموضوع ..
عرض إيه وعرض لمين ويدخل من فين ويخرج من فين إذا إنت نفسك مش عارف تدير صفقاتك ولا عارف تدخل من فين ..؟؟؟؟!!!
لم تفهمني بعد ياصديق
هوضحلك
أولا أنا بقول افرض اني وصلت يعني ده شئ لا يمكن أعمله الا اذا وصلت لدقة ١٠٠ في الميه
ثانيا مسألتش نفسك هو ليه كان في في اول الموضوع صفقات ناجحة وبعدها لم تكرر ابدا هل صعب عليا اكرر صفقات ناجحه
هجاوبك اولا ياصديق أعلم أني اتحدي نفسي بطريقة صعبه جدا هل يوجد أصدق من شخص يحاول ان تكون طريقته بستوب لوز يعني يجمع بين الهدف والدخول والاستوب منا ممكن محطش استوب وكانت صفقات كتير نجحت لكن ده اثبات للمصداقيه
تاني شئ الصفقات لم تكرر لان الموضوع أخذ منحي أخر وهو البحث والتجريب علي العام وليس في الخفاء وهذا لا أخجل منه بل اثبات للمصداقيه أيضا
ثالثا أعلم اني أصدقك القول عندما أقول لك أني وصلت من سنين فعلا لكن دي مرحلة التشطيب أو وضع اللمسات الأخيرة لأني بطمح للآلية وليس لطريقة ربح
صدقني عندما أقول لك أنني لم أرضي بربح المتوتو ولا بنسبة ٨٠ في المائه حتي لا ارضي الا ب١٠٠ في المائة وانا مطمئن
أخير ياصديق ده شئ هفكر الف مرة قبل ما اعمله لاني أفضل فعلا اني اعمل بمبلغ قليل واصبر عليه لاني هستفاد هنا شيئين اولا ترويض نفسي علي الصبر وده شئ مهم وثانيا عدم معرفتي والعمل بصمت وهذا هو الأهم
وشكرا علي نقدك البناء الذي يشارك في توضيح الفكرة
الصورة الرمزية m$e$d$o$
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية m$e$d$o$

20#
08 - 09 - 2020, 05:28 AM
نسيت شئ قريب جدا هثبت للجميع في موضوعي عدة صفقات لمصداقيىة ماأقول فقط وليس بهدف شئ

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام