• 2:19 مساءاً

صفقه واحده فى اليوم - هدف 5 نقط.

Like Tree90Likes

موقوف

osama77 is on a distinguished road
افتراضي رد: صفقه واحده فى اليوم - هدف 5 نقط.
241#
19 - 08 - 2022, 01:42 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السفير الروسى مشاهدة المشاركة
انا لما بقول هبعد عن المنتدى مش بقول هبعد عن الفوركس.
واضح ان الاستيعاب مش تمام.
وانا الحمدلله عامل اكتر من 2000% فى اقل من 3 اسابيع..مش 1000% بس..والحساب شغال الحمدلله.
واضح كمان ان الماث مش تمام.

انا الحمدلله عامل استراتيجيه ولا الجن الأزرق يعرف يعملها.

هبعد عن المنتدى عشان ابعد عن المناقشات العبيطه وتضييع الوقت فى كلام فاضى.انا من كام يوم كنت قولت انى هبعد عن المنتدى لأنه فعلا بتشوف كلام عجيب من ناس غريبه وكل ده بيشتت افكارك وينسيك انت عاوز تعمل ايه.

وانا عندى هدف وهحققه بإذن الله.
وعشان احقق هدفى لازم اركز اكتر..وعشان اركز اكتر لازم يكون كل وقتى مخصص للهدف اللى بسعى له.

مش ادخل فى نقاشات ساذجه وناس مفكره نفسها انهم شهبندر المتداولين وهما غلابه يا عينى.

لو هتناقش مع حد يبقى لازم يكون هدفه زى هدفى وبيفكر زيى..عشان كده قولت هرد على الرسايل بس.

ياريت بلاش حد يكتب مشاركات هنا وبطلب من الاداره انها تقفل الموضوع.

المثل بيقول الصراخ على قدر الالم كل الزوبعة الي انت عاملها عشان تكلمت عن الهبد والعبط الي حاصل بالمنتدى هههههههههههه وشئ اكيد انا ماقصدت او ذكرت شخص بعينه وانما اقصد جميع من استخفوا بعقول الناس وانت اولهم طبعا بخمس نقاط عايز تحق المليون واعتبرت كلامي تهبيط للعزائم هههههه وغيرك من 60 دولار عايز يجيب ملايين ؟؟ هذا غير التنطيط كل شوية حققت 20 تدبيلة ووصلت لكذا وجبت كذا وغيره من المشاركات الساذجة كل شوية عايز اعمل قهوة عايز انام
هذا غير الفشخرة انك عامل استراتيجيه ولا الجن الأزرق يعرف يعملها ؟؟ خلي الجني الازرق بحالة وخليك بالدولار يمكن استراتيجيتك تشدة لتحت من ب ياترى مين فينا شهبندر المتداولين ,, وعايز تبعد عن المنتدى او الفوركس ؟؟ روح ياحبيبي والقلب داعيلك
مافقدنا عزيز عندنا منك كثير ,, كلمة او نصيحة اخيرة غير معرفك الاهبل ( السفير الروسي ) لانه بصراحة كشف حاجات كثير عن ضألة تفكيرك وشخصيتك وانا اول من حس بهدا الشعور ؟؟ وتستاهل لحن الوداع
osama77 غير متواجد حالياً  

عضو نشيط

السفير الروسى is on a distinguished road
242#
19 - 08 - 2022, 02:18 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osama77 مشاهدة المشاركة
المثل بيقول الصراخ على قدر الالم كل الزوبعة الي انت عاملها عشان تكلمت عن الهبد والعبط الي حاصل بالمنتدى هههههههههههه وشئ اكيد انا ماقصدت او ذكرت شخص بعينه وانما اقصد جميع من استخفوا بعقول الناس وانت اولهم طبعا بخمس نقاط عايز تحق المليون واعتبرت كلامي تهبيط للعزائم هههههه وغيرك من 60 دولار عايز يجيب ملايين ؟؟ هذا غير التنطيط كل شوية حققت 20 تدبيلة ووصلت لكذا وجبت كذا وغيره من المشاركات الساذجة كل شوية عايز اعمل قهوة عايز انام
هذا غير الفشخرة انك عامل استراتيجيه ولا الجن الأزرق يعرف يعملها ؟؟ خلي الجني الازرق بحالة وخليك بالدولار يمكن استراتيجيتك تشدة لتحت من ب ياترى مين فينا شهبندر المتداولين ,, وعايز تبعد عن المنتدى او الفوركس ؟؟ روح ياحبيبي والقلب داعيلك
مافقدنا عزيز عندنا منك كثير ,, كلمة او نصيحة اخيرة غير معرفك الاهبل ( السفير الروسي ) لانه بصراحة كشف حاجات كثير عن ضألة تفكيرك وشخصيتك وانا اول من حس بهدا الشعور ؟؟ وتستاهل لحن الوداع
حالتك صعبه يا عينى
ربنا يشفيك
كان عندى حق لما قررت ابعد عن المنتديات..المنتدى هو مكانك انت وامثالك من الجرابيع والجهله.
السفير الروسى غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية AHMAD.ABDULLATEF
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية AHMAD.ABDULLATEF

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
AHMAD.ABDULLATEF is on a distinguished road
243#
19 - 08 - 2022, 04:44 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السفير الروسى مشاهدة المشاركة
انا لما بقول هبعد عن المنتدى مش بقول هبعد عن الفوركس.
واضح ان الاستيعاب مش تمام.
وانا الحمدلله عامل اكتر من 2000% فى اقل من 3 اسابيع..مش 1000% بس..والحساب شغال الحمدلله.
واضح كمان ان الماث مش تمام.

انا الحمدلله عامل استراتيجيه ولا الجن الأزرق يعرف يعملها.

هبعد عن المنتدى عشان ابعد عن المناقشات العبيطه وتضييع الوقت فى كلام فاضى.انا من كام يوم كنت قولت انى هبعد عن المنتدى لأنه فعلا بتشوف كلام عجيب من ناس غريبه وكل ده بيشتت افكارك وينسيك انت عاوز تعمل ايه.

وانا عندى هدف وهحققه بإذن الله.
وعشان احقق هدفى لازم اركز اكتر..وعشان اركز اكتر لازم يكون كل وقتى مخصص للهدف اللى بسعى له.

مش ادخل فى نقاشات ساذجه وناس مفكره نفسها انهم شهبندر المتداولين وهما غلابه يا عينى.

لو هتناقش مع حد يبقى لازم يكون هدفه زى هدفى وبيفكر زيى..عشان كده قولت هرد على الرسايل بس.

ياريت بلاش حد يكتب مشاركات هنا وبطلب من الاداره انها تقفل الموضوع.
لا الماث تمام لان 2000 اكتر من 1000 وانا قلت اكتر من الف ظھ لاني مابصيتش ف حسابك تاني

عموما بالتوفيق ف مشروعك وافكارك

هدفنا واحد على فكرة

وهو اننا نطلع من السوق ربحانين ووقتنا اللي بنقضيه بيجيب فايده عشان وقتنا فعلا يستحق

اما الناس اللي حضرتك بتقول عليهم عاملين نفسهم شهبندر المتداولين دول فأعتقد انا شفت ليهم تحليلات قمة ف الروعة والاتقان الفني

لكن فيه ناس عاملة نفسها (وصلت لسر السوق) ماشفناش ليها فعلا لا تحاليل فيه ولا غير فنيه ولا غير سرية اللهم الا بعض الاصوات البوقية المزعجة، ودي عندك حق تبعد عنها

اما طريقتك السحرية فأنصحك تتداول بيها بحساب محترم زي 10 الاف دولار عشان تجيب نتيجة سريعة وتحقق اهدافك

بالتوفيق للجميع
وانا كمان مش هشارك تاني ف اي موضوعات
وبحضر ورشة فنية كاملة لتعليم المبتدئين ف السوق ، هكتبها كاملة الاول وبعدين انشرها على حلقات

واول حلقة هفهمهم ازاي ماحدش يسلم دماغه لكل ذي صوت عالٍ، لأن الجسم الأجوف عالي الرنين، علمهولنا كده ف العلوم والفيزيا وبعض انواع الماث

شكرا للجميع
alshreef2012 and osama77 like this.

التوقيع

AHMAD.ABDULLATEF غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام