• 9:27 مساءاً




محتاج اكسبيرت لاستراتيجية معينة

إضافة رد
الصورة الرمزية garra
عضو جديد
تاريخ التسجيل: Oct 2015
المشاركات: 101
خبرة السوق : 6 شهور الى سنة
الدولة: الاسكندرية
معدل تقييم المستوى: 11
garra is on a distinguished road
29 - 05 - 2026, 06:58 AM
  #1
garra غير متواجد حالياً  
افتراضي محتاج اكسبيرت لاستراتيجية معينة
الاستراتيجية مش صعبة بس مش عارف ليه محدش عارف يعملها ، ببساطة الاستراتيجية عبارة عن 6 مؤشرات :
- خطين EMA ، linear weight high and low 50
- خطين EMA, linear weight high and low 100
- خط Moving average 150 , simple close
- ستوكاستيك باعدادات 21 , 5 , 5

- ببساطة لازم تتكون شمعة برايس اكشن بينبار أو ابتلاعية ترتد من موفنج 100 أو 150 و تقفل تحت اي خط فيهم في حالة البيع و العكس في الشراء .
- لازم يكون خطين 50 في حالة البيع تحت كل الموفنجات أو على الأقل خط واحد منهم و العكس في الشراء .
- لازم موفنج 150 يكون اعلي السعر في حالة البيع و العكس في الشراء .
- لازم الستوكاستيك يكون ما تحت مستوي 30 عند الشراء ، و أعلى من 70 عند البيع .

- هيكون اقوى لو تم اضافة مناطق عرض و طلب مع الشروط .

صور ك مثال دخول :

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
رد مع اقتباس


إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
استراتيجية ، موفنح افريدج

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلب برمجة اكسبيرت لاستراتيجية nader ezzat منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 7 27 - 07 - 2015 07:55 PM
طلب اكسبيرت لاستراتيجية thv 4 mido95 منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 16 15 - 11 - 2012 09:51 PM
محتاج اكسبيرت للاغلاق على ربح معين اوخسارة معينة nadmondo منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 5 24 - 03 - 2012 06:47 AM
طلب عمل اكسبيرت لاستراتيجية الشهباء عبدالله عمرو منتدى المؤشرات و الاكسبرتات 4 15 - 05 - 2010 02:06 AM


09:27 PM