الرجاء من الجميع بالمشاركه بدعاءلفك المسجد الاقصى
من يد اليهود المغتصبين
اللهم فك اسر المسجد الاقصى من يد اليهود المغتصبين
واكتب لنا فيه صلاه قبل الممات وصلي وسلم وبارك على
سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين
اللهم فك اسر المسجد الاقصى من يد اليهود المغتصبين
واكتب لنا فيه صلاه قبل الممات وصلي وسلم وبارك على
سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين
................................................
اللهم فك اسر المسجد الاقصى من يد اليهود المغتصبين
واكتب لنا فيه صلاه قبل الممات وصلي وسلم وبارك على
سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين
بس يا جماعه انا عاوز اقول حاجه بس ياريت مفيش حد يزعل منى عشان هى ده الحقيقه
الدعاء اهو احنا اهوت بندعى وخلاص
يعنى ده مش هيعمل حاجه للمسجد الاقصى
ايوه الدعاء واجب لكن وجب معه ايضن التحرك ......
مش وانا قاعد فى البيت ادعى واقول يارب اكلنى وانا اصل مش شغال واله بعمل
لزم اشتغل واتعب عشان ربنا يعطنى رزقى
واسف على الاطاله
والله اعلم ورسوله
التوقيع
دعاء دخول السوق:ـ
لا اله الا الله وحده لا شريك له له الملك واله الحمد يحيى ويميت وهو حى لا يموت وبيده الخير كله وهو على كل شىء قدير
اللهم فك اسر المسجد الاقصى من يد اليهود المغتصبين
واكتب لنا فيه صلاه قبل الممات وصلي وسلم وبارك على
سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين
بس يا جماعه انا عاوز اقول حاجه بس ياريت مفيش حد يزعل منى عشان هى ده الحقيقه
الدعاء اهو احنا اهوت بندعى وخلاص
يعنى ده مش هيعمل حاجه للمسجد الاقصى
ايوه الدعاء واجب لكن وجب معه ايضن التحرك ......
مش وانا قاعد فى البيت ادعى واقول يارب اكلنى وانا اصل مش شغال واله بعمل
لزم اشتغل واتعب عشان ربنا يعطنى رزقى
واسف على الاطاله
والله اعلم ورسوله