• 4:42 صباحاً

من اسهل الاسترايتجيات .. ولاتحتاج الي تحليل فني ولا متابعة اخبار وبدون حرقة دم

Like Tree20Likes

MBR
عضو نشيط جدا

MBR is on a distinguished road
افتراضي رد: من اسهل الاسترايتجيات .. ولاتحتاج الي تحليل فني ولا متابعة اخبار وبدون حرقة دم
1731#
02 - 06 - 2010, 12:14 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نادر فيليب مشاهدة المشاركة
أن شاء الله يا الماحى نقوم بعمل مؤشر سيبهرك جدا للأستراتيجية ثم سنصنع لها أكسبرت يريحك ويريحنا ..... أنا قابلت محمد على فى معرض ترند وتناقشنا فى هذا الأمر.
وعد الحر دين

نحن بانتظارك

بالتوفيق ان شاء الله
MBR غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية اسماعين
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية اسماعين

اسماعين is on a distinguished road
افتراضي رد: من اسهل الاسترايتجيات .. ولاتحتاج الي تحليل فني ولا متابعة اخبار وبدون حرقة دم
1732#
02 - 06 - 2010, 12:21 PM
جهودكم مشكوره ومنتظرين الانبهار
اسماعين غير متواجد حالياً  
YAM
عضو جديد

YAM is on a distinguished road
1733#
02 - 06 - 2010, 01:54 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نادر فيليب مشاهدة المشاركة
أن شاء الله يا الماحى نقوم بعمل مؤشر سيبهرك جدا للأستراتيجية ثم سنصنع لها أكسبرت يريحك ويريحنا ..... أنا قابلت محمد على فى معرض ترند وتناقشنا فى هذا الأمر.

.
أستاذ نادر فليب

لدي فكره جديده على المنتديات العربيه
وفعاله جدااااا
وممكن الاستفاده من مخرجاتها
على مستوى الاستراتيجيه - بشكل خاص
وعلى مستوي موقع بورصات - بشكل عام

أراي أن الاستراتيجيه ستصبح مميزه اكثر
لو أتعمل لها
DashBoard

لتسهيل مراقبه واقتناص الفرص

تحتاج لمبرمج فذ لتنفيذها

فمن عنده الاستعداد فأنا مستعد لإعطاءه
أسلوب عرض المخرجات
وما يحتاجه المتاجر من معلومات متعلقه بهذه الاستراتيجيه

ليتم بعد ذلك مناقشته مع صاحب الاستراتيجيه
السيد محمد علي

ومن ثم برمجته

.
YAM غير متواجد حالياً  
YAM
عضو جديد

YAM is on a distinguished road
1734#
06 - 06 - 2010, 09:23 AM
.

غريب

فين راحو الشباب

.
YAM غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية خالد العوينى
عضو متميز

خالد العوينى will become famous soon enough
1735#
06 - 06 - 2010, 12:31 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة YAM مشاهدة المشاركة
.

غريب

فين راحو الشباب

اهلا بيك اخى العزيز
همسة لاخى الحبيب محمد على - لديك استراتيجية رائعة وبقليل من الجهد والمتابعة تستطيع تثبيتها وجعلها من افضل الاستراتيجيات المطروحة للتداول فلما الانشغال عنها بامور اقل اهمية
همسة للمشاركين الاعزاء - للاسف فى الايام الاخيرة شاهدت العديد من المشاركات السلبية واقولها صراحة لا احد يستطيع ان يفرض عليكم استخدام الاستراتيجة فمن لم يقتنع بها فليترك الساحة لغيرة من المشاركين بفاعلية لتعم الفائدة على الجميع وسنحاول وضع الفرص لايف ان شاء الله مع تمنياتى للجميع بالتوفيق

التوقيع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

الدخول المعاكس ليست طريقة تداول ناجحة فقط
بل هى نظرة واشارة ايجابية لتحديد لحظات الانعكاس السعرى وتغيير الاتجاة ولو على المدى القصير
نعم انها احدى ادوات التحليل الفنى
الركيزة الثالثة
سهولة التداول ---- و ---- طريق النجاح

خالد العوينى غير متواجد حالياً  
عضو فـضـي

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
M.aly is on a distinguished road
1736#
06 - 06 - 2010, 03:27 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد العوينى مشاهدة المشاركة
اهلا بيك اخى العزيز
همسة لاخى الحبيب محمد على - لديك استراتيجية رائعة وبقليل من الجهد والمتابعة تستطيع تثبيتها وجعلها من افضل الاستراتيجيات المطروحة للتداول فلما الانشغال عنها بامور اقل اهمية
همسة للمشاركين الاعزاء - للاسف فى الايام الاخيرة شاهدت العديد من المشاركات السلبية واقولها صراحة لا احد يستطيع ان يفرض عليكم استخدام الاستراتيجة فمن لم يقتنع بها فليترك الساحة لغيرة من المشاركين بفاعلية لتعم الفائدة على الجميع وسنحاول وضع الفرص لايف ان شاء الله مع تمنياتى للجميع بالتوفيق

باشا الفكرة اني اتخنقت من الناس اللي داخلة تهاجم وخلاص مشكلتي بقي انني خلقي ضيق

يعني حتي لو رديت علي الناس دي هبقي حاسس اني في موقف دافع عن نفسي مع اني مش متهم

فكل دة لية يعني علشان الواحد حب يساعد الناس هو دة الذنب وكمان في مشكلة ان الناس بتبقي فاكرة

انك شغال عندهم يعني لازم الطلبات تبقي اوامر ومفيش حرية الراي والراي الاخر يعني واحد مش

عاجبة الطريقة مش يمشي بقي لا يرخم علي الناس كلها فعلاشن كدة اتخنقت وكويس اني في ناس

استفادت منها وهو دة اللي انا كنت عايزة بس

وياريت اي حد استفاد من الطريقة يدعيلي انا والدي

التوقيع

عن أبي أمامة رضي الله عنه قال: رآني النبي صلى الله عليه وآله وسلم وأنا أحرك شفتي فقال لي ( بأي شيء تحرك شفيتك يا أبا أمامة ؟ ) فقلت - أذكر الله يا رسول الله . فقال - ( ألا أخبرك بأفضل أو أكثر من ذكرك الليل مع النهار ، والنهار مع الليل ؟ أن تقول سبحان الله عدد ما خلق ، سبحان الله ملء ما خلق ، سبحان الله عدد ما في الأرض والسماء ، سبحان الله ملء ما في السماء والأرض ، سبحان الله ملء ما خلق ، سبحان الله عدد ما أحصى كتابه ، وسبحان الله ملء كل شيء ، وتقول - الحمد الله ، مثل ذلك ) صدق رسول الله
M.aly غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

أبوخـالد is on a distinguished road
1737#
06 - 06 - 2010, 03:27 PM
استراتيجية ممتازة والإعتماد عليها طريق رائع للربح

التوقيع

لا تنسوا دعاء دخول السوق
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: « من دخل السوق فقال: لا إله إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد يحيي ويميت وهو حي لا يموت بيده الخير وهو على كل شيء قدير كتب الله له ألف ألف حسنة، ومحا عنه ألف ألف سيئة، ورفع له ألف الف درجة » وفي رواية: « وبنى له بيتا في الجنة » رواه الإمام أحمد والترمذي وابن ماجه والحاكم عن ابن عمر
أبوخـالد غير متواجد حالياً  
عضو متميز

خالد العوينى will become famous soon enough
1738#
06 - 06 - 2010, 05:07 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maly مشاهدة المشاركة
باشا الفكرة اني اتخنقت من الناس اللي داخلة تهاجم وخلاص مشكلتي بقي انني خلقي ضيق

يعني حتي لو رديت علي الناس دي هبقي حاسس اني في موقف دافع عن نفسي مع اني مش متهم

فكل دة لية يعني علشان الواحد حب يساعد الناس هو دة الذنب وكمان في مشكلة ان الناس بتبقي فاكرة

انك شغال عندهم يعني لازم الطلبات تبقي اوامر ومفيش حرية الراي والراي الاخر يعني واحد مش

عاجبة الطريقة مش يمشي بقي لا يرخم علي الناس كلها فعلاشن كدة اتخنقت وكويس اني في ناس

استفادت منها وهو دة اللي انا كنت عايزة بس

وياريت اي حد استفاد من الطريقة يدعيلي انا والدي
اخى محمد
لايوجد عمل بدون مشاكل اوصعوبات للاسف حتى عمل الخير ولاكن ان كان مقصود بة وجه الله واظنك كذلك فلن ننتظر شكر ولا منه من عباد فبارك الله فيك ورحم والديك

التوقيع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]

الدخول المعاكس ليست طريقة تداول ناجحة فقط
بل هى نظرة واشارة ايجابية لتحديد لحظات الانعكاس السعرى وتغيير الاتجاة ولو على المدى القصير
نعم انها احدى ادوات التحليل الفنى
الركيزة الثالثة
سهولة التداول ---- و ---- طريق النجاح

خالد العوينى غير متواجد حالياً  
عضو فـضـي

1739#
06 - 06 - 2010, 05:12 PM
باشا انا مش عايز شكر

بس بردة مش عايز وجع دماغ

التوقيع

عن أبي أمامة رضي الله عنه قال: رآني النبي صلى الله عليه وآله وسلم وأنا أحرك شفتي فقال لي ( بأي شيء تحرك شفيتك يا أبا أمامة ؟ ) فقلت - أذكر الله يا رسول الله . فقال - ( ألا أخبرك بأفضل أو أكثر من ذكرك الليل مع النهار ، والنهار مع الليل ؟ أن تقول سبحان الله عدد ما خلق ، سبحان الله ملء ما خلق ، سبحان الله عدد ما في الأرض والسماء ، سبحان الله ملء ما في السماء والأرض ، سبحان الله ملء ما خلق ، سبحان الله عدد ما أحصى كتابه ، وسبحان الله ملء كل شيء ، وتقول - الحمد الله ، مثل ذلك ) صدق رسول الله
M.aly غير متواجد حالياً  
عضو فـضـي

1740#
06 - 06 - 2010, 05:12 PM
في انتظار مشاركة الاعضاء واحياء الموضوع مرة اخري ونعمل ورشة باذن الله

التوقيع

M.aly غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام