• 12:31 مساءاً
logo



تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)

إضافة رد
Like Tree7Likes

الصورة الرمزية maison
عضو جديد
الصورة الرمزية maison
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 125
خبرة السوق: أقل من 6 شهور
معدل تقييم المستوى: 8
maison is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:29 AM
فوركس مان ايه رايك فى اليورو دولار دلوقتى هل اقفل البيع ولا الشراء ولا استنى اشويه

التوقيع


نور حياتك
بالهدى واسلك طريق التائبين وأعمر فؤادك بالتقى فالعمر محدود السنيــن
واِرض الإله
بطاعة يسعدك في دنيا وديـن واحمل بصدرك مصحفاً يشرح فؤادك كل حين
ودع الغواية
إنها لشــقاء كل الغافليــن الدين مشكاة الحــياة يـضيء درب الحائريـــــن
عُد للكريم
بتوبـة واركب جناح العائديـن تلقــى السـعادة كلها فلنعم درب الصالحيــن





maison غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


الصورة الرمزية محمد لطش
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية محمد لطش
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
العمر: 29
المشاركات: 546
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 9
محمد لطش is on a distinguished road
Exclamation رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:30 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teranoz مشاهدة المشاركة
انا اللي كتبته ده معلش سعر الشرا لكن سعر البيع 0.9599
حبيب لقلب مافهمت عليك من بعد اذنك وضحلي التوصية

التوقيع

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله وإن كان في الأرض فأخرجه وإن كان بعيدا
فقربه وإن كان قريبا فيسره وإن كان قليلا فكثره وإن كان كثيرا فبارك لي فيه

محمد لطش غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية teranoz
عضو برونزي
الصورة الرمزية teranoz
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: أم الدنيا
المشاركات: 2,354
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 10
teranoz is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:32 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد لطش مشاهدة المشاركة
حبيب لقلب مافهمت عليك من بعد اذنك وضحلي التوصية
يعني طالما بيع يبقي بتبيع من سعر ال Bid ولو شرا بتشتري من سعر ال Offer فإحنا داخلين بيع يبقي تبص علي سعر البيع وتشتري من النقطه اللي كتبتها
teranoz غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية hossin1515
عضو نشيط
الصورة الرمزية hossin1515
 
تاريخ التسجيل: May 2010
العمر: 51
المشاركات: 407
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 8
hossin1515 is on a distinguished road
Talking رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:34 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صايع فوركس مشاهدة المشاركة
تسلم يا محمود

ومعلشي تاعبك في الأسئلة بس انت اللي قلت اسألوا براحتكم
المثل بيقول إذا كان حبيبك عسل..... كلوا كله

التوقيع

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم صلى على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم
--------------------------------
بسم الله الرحمن الرحيم
فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا


hossin1515 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية hcen
عضو جديد
الصورة الرمزية hcen
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 78
معدل تقييم المستوى: 8
hcen is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:36 AM
يا جماعة الدولار الان في حالة صعود
hcen غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 34
معدل تقييم المستوى: 0
marghany is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:39 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة teranoz مشاهدة المشاركة
مين قال الإتجاه صاعد لغايه دلوقت مفيش أي حاجه تدل علي إن الإتجاه صاعد المؤشرات بتاع الأسترالي كلها بتدي مؤشرا بيع والشارت نفس النظام بصيتله كده مع إني مش بعتمد عليه لقيت الإتجاه الحالي هبوط يعني إن شاء الله هابط إلا بقي لو حصل تغيير وقرار نزل كده ولا كده بس لغايه دلوقت هبوط
معلش اعذرنى انا بحاول اتعلم منكم انا ببص على تشارت الاربع ساعات وعلى اليومى لمعرفة الاتجاه . فلقيت الاتجاه صاعد هل اتابع على وقت معين يوضح اكتر من الاربع ساعات او اليومى
marghany غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية فوريكس مان
قائد ورشة الانتحار
الصورة الرمزية فوريكس مان
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: اسكندريــــة طبعــــ
المشاركات: 3,607
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 12
فوريكس مان is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:39 AM
ياريت نعلق الامرين دول
بيع اليورو دولار من 1.3032 الهدف 10 نقط
شراء اليورو دولار من1.3122 الهدف 10 ناط

بيع الكيبل من 1.5587 الهدف 10 نقاط
شراء الكيبل من 1.5661 الهدف 10 نقاط ياريت نعلق الامرين دول
بيع اليورو دولار من 1.3032 الهدف 10 نقط
شراء اليورو دولار من1.3122 الهدف 10 ناط

بيع الكيبل من 1.5587 الهدف 10 نقاط
شراء الكيبل من 1.5661 الهدف 10 نقاط


اه والاسترالى ضعيف عشان اوقع قصاد الكندى اللى هو ضعيف اساسا

سلام بقى

التوقيع

فوريكس مان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية hossin1515
عضو نشيط
الصورة الرمزية hossin1515
 
تاريخ التسجيل: May 2010
العمر: 51
المشاركات: 407
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 8
hossin1515 is on a distinguished road
Exclamation رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hcen مشاهدة المشاركة
يا جماعة الدولار الان في حالة صعود
يا عمنا الدولار محتار مش عارف يروح فين علشان يخيلنا
لسه عليه شوية لما يبان و الاحسن ننتظر دخول الياباني


التوقيع

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم صلى على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم
--------------------------------
بسم الله الرحمن الرحيم
فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا


hossin1515 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية فوريكس مان
قائد ورشة الانتحار
الصورة الرمزية فوريكس مان
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: اسكندريــــة طبعــــ
المشاركات: 3,607
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 12
فوريكس مان is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maison مشاهدة المشاركة
فوركس مان ايه رايك فى اليورو دولار دلوقتى هل اقفل البيع ولا الشراء ولا استنى اشويه
اصبرى بس الاسيوى يبدأ

التوقيع

فوريكس مان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد لطش
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية محمد لطش
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
العمر: 29
المشاركات: 546
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 9
محمد لطش is on a distinguished road
افتراضي رد: تابع توصيات بلدنا ( فوريكس مان ) 400 نقطة يوميا ( استراتيجية الانتحار)
17 - 09 - 2010, 01:47 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان مشاهدة المشاركة
ياريت نعلق الامرين دول
بيع اليورو دولار من 1.3032 الهدف 10 نقط
شراء اليورو دولار من1.3122 الهدف 10 ناط

بيع الكيبل من 1.5587 الهدف 10 نقاط
شراء الكيبل من 1.5661 الهدف 10 نقاط ياريت نعلق الامرين دول
بيع اليورو دولار من 1.3032 الهدف 10 نقط
شراء اليورو دولار من1.3122 الهدف 10 ناط

بيع الكيبل من 1.5587 الهدف 10 نقاط
شراء الكيبل من 1.5661 الهدف 10 نقاط


اه والاسترالى ضعيف عشان اوقع قصاد الكندى اللى هو ضعيف اساسا

سلام بقى

اه ياحودة هوا طلعت انت يلي بمنتدة اربيا...

التوقيع

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله وإن كان في الأرض فأخرجه وإن كان بعيدا
فقربه وإن كان قريبا فيسره وإن كان قليلا فكثره وإن كان كثيرا فبارك لي فيه

محمد لطش غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


أدوات الموضوع


جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اهم القواعد لوضع استراتيجية في فوركس موهوب فوركس استراتيجية - استراتيجيات التداول 21 23 - 03 - 2012 06:25 AM
حصريا : استراتيجية الانتحار للقضاء على الاسعار / اليوم نغير تاريخ الفوركس فوريكس مان منتدى تداول العملات العام 401 19 - 03 - 2012 01:30 AM
توصيات يومية و ارباح من 100: 150 نقطة مضمونين يوميا ان شاء الله medooomdm منتدى تداول العملات العام 102 14 - 03 - 2012 06:38 PM


12:31 PM