
رد: عودة الهيدج ..... مع احدث طرق الهيدج واستحالة الخسارة .... باذن الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.aly
انت مش فاهم الطريقة ومصمم تجادل وخلاص ولو مش عجباك مشتغلش بيها
لان الارتفاع بيقابلة انخفاض من عملة تانية
اولا متجمعش متقولش انا والاخوة عايزين نوصلوهلك
ثانيا ياريت تفتح حساب وتجرب كدة وتفضل متابعة لغاية لما يحصل اللي انت بتقول علية
والحساب يتمرجن تمام لو مشيت صح الحساب عمره ما هيتمرجن
وتحدي قدام الناس معاك
ان الحساب مش هيرجن وكمان هتخرج بربح مهما طالت المدة
هو الظاهر انك كلة دة مجربتش بايدك متحسباهش علي الشارت
عاملة ازاي افتح العمليات وسيب الميتاتريد يحسبها ولا اية
قد التــحـــــدي
قبل اغلاق اي صفقة رابحة من الهيدج كم عدد الاسهم المتبقى
حتى لايتم نداء المارجن لو كان اقل من 200 فانا اقولك انك تغلق الصفقة الرابحة وعند عمل هيدج اخر وتم الربح منة لاتغلقة الي ان يتم التصحيح