• 6:47 صباحاً
logo




هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟

إضافة رد
الصورة الرمزية Bui$ne$$M@N
عضو نشيط
الصورة الرمزية Bui$ne$$M@N
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 482
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
Bui$ne$$M@N is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
181#
21 - 06 - 2010, 06:36 PM
مبروووك يا حودة وإلى الأمام دائماً
رأيك أبدأ أطبق الإستراتيجية دي على الحقيقي ب ستوب 100 ولا بدون استوب؟
Bui$ne$$M@N غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 477
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 11
tarkaan1975 is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
182#
21 - 06 - 2010, 08:23 PM
الحمد لله رب العالمين

الف مبروك يا ريس
و لو ان الاسترالي ين اتأخر شوية و لكن 100 100
و على رأي المثل
و ما نيل المطالب بالتمني .. و لكن تؤخذ الدنيا تررلــلــيي

حبة حديد بأه عالماشي

التوقيع

"الحمد لله رب العالمين"
"استغفر الله العظيم"
"لا اله الا الله"
" سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم "
" اللهم صلى على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم "
(عدد ما كان ، و ما يكون ، و عدد الحركات و السكون)
tarkaan1975 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية فوريكس مان
قائد ورشة الانتحار
الصورة الرمزية فوريكس مان
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: اسكندريــــة طبعــــ
المشاركات: 3,645
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 15
فوريكس مان is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
183#
22 - 06 - 2010, 12:47 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
ان شاء الله فرص اليـــوم

المجنون
بيع من 135.44 الهدف 25 نقطة
شراء من 133.44 الهدف 25 نقطة

يورو ين
بيع من 113.22 الهدف 25 نقطة
شراء متن 111.22 الهدف 25 نقطة

استرالى ين
بيع من 80.84 الهدف 25 نقطة
شراء من 78.84 الهدف 25 نقطة
-------------
تجريبى
فرنك ين
بيع من 82.95 الهدف 25 نقطة
شراء من 80.95 الهدف 25 نقطة

ان شاء الله بالتوفيق

تحياتى

التوقيع

فوريكس مان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية Bui$ne$$M@N
عضو نشيط
الصورة الرمزية Bui$ne$$M@N
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 482
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
Bui$ne$$M@N is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
184#
22 - 06 - 2010, 01:10 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة buisnessman مشاهدة المشاركة
مبروووك يا حودة وإلى الأمام دائماً
رأيك أبدأ أطبق الإستراتيجية دي على الحقيقي ب ستوب 100 ولا بدون استوب؟
يا عم عبرنا ، ده أنا بشيل حديد عشان خاطرك

Bui$ne$$M@N غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية فوريكس مان
قائد ورشة الانتحار
الصورة الرمزية فوريكس مان
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: اسكندريــــة طبعــــ
المشاركات: 3,645
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 15
فوريكس مان is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
185#
22 - 06 - 2010, 01:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة buisnessman مشاهدة المشاركة
يا عم عبرنا ، ده أنا بشيل حديد عشان خاطرك

معلش يا مان لو تعرف انا بيعمل كام حاجة فوقت ضيق هتعذرنى

اخى جربها فترة كافية ولما تتاكدج من نتائجها اشتغل بيها عالحقيقى عن نفسى شغال بيها عالحقيقى بقالى فترة

بالنسبة للاستوب عن نفسى شم شغال بيه لكنا نته اضمنلك اعمل استوب 100 نقطة

تحياتى

التوقيع

فوريكس مان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 68
معدل تقييم المستوى: 11
zexzex1 is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
186#
22 - 06 - 2010, 02:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان مشاهدة المشاركة
ماركتيفا تضاعف لاسبريد اول تلت ساعات بالاسبوع
واخر تلت ساعات


تحياتى

اسف على التاخير استاذ فوركس مان بس لو سمعت الحكاية هتعذرنى
و اولا تم تحقيق هدف امس

ثانيا اسمع حكايتى


الحكاية كالتالى :

كان فى واحد ماشي بعربية

وخبطنى

وطبعا انا كنت هنفجر من الغيظ لما قالى

(انتا غلطان يلا امشي بعيد )

واصلاًهو كان ماشى عكس الطريق

وللاسف مفيش ضابط مرور فى هذه المنطقة

ولكن انا مسكتش على حقى لما شوفت انه هايجيب الغلط عليا فكان لازم من استخدام القوة

متنساش ان محسوبك بيلعب حديد وجامد اوى
فتطورت الاحداث ):-

ثم

ثم دارت معركة ضارية بين الطرفين:

فى هذه المعركة استطعت ان اخذ حقى

الى ان جاء ولاد الحلال وفضو الاشتباك
وعندما حكيت لهم :


عرف الناس بخطأه الى ان اعترف بخطأه واعتذر لى وقال :

(معلش انا اسف )

والنهاية ان لعب الحديد افادنى فى تحقيق العدالة :
ويبقى الفضل للعب الحديد


النهــــــــــــــــــــــــــايه

التوقيع

" سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم "
" لا تنسى ان تصلى على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم

zexzex1 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية فوريكس مان
قائد ورشة الانتحار
الصورة الرمزية فوريكس مان
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: اسكندريــــة طبعــــ
المشاركات: 3,645
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 15
فوريكس مان is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
187#
22 - 06 - 2010, 04:42 PM
اللهم لك الحمد والشكر
مبروك اهداف المجنون واليورو ين
+25 يورو ين
30+ مجنون اغلق اكثر من هدفه لسرعة التحرك
وارباح السهل الممتنع




تحياتى ليكم

التوقيع

فوريكس مان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية فوريكس مان
قائد ورشة الانتحار
الصورة الرمزية فوريكس مان
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: اسكندريــــة طبعــــ
المشاركات: 3,645
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 15
فوريكس مان is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
188#
22 - 06 - 2010, 04:42 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zexzex1 مشاهدة المشاركة

اسف على التاخير استاذ فوركس مان بس لو سمعت الحكاية هتعذرنى
و اولا تم تحقيق هدف امس

ثانيا اسمع حكايتى


الحكاية كالتالى :

كان فى واحد ماشي بعربية

وخبطنى

وطبعا انا كنت هنفجر من الغيظ لما قالى

(انتا غلطان يلا امشي بعيد )

واصلاًهو كان ماشى عكس الطريق

وللاسف مفيش ضابط مرور فى هذه المنطقة

ولكن انا مسكتش على حقى لما شوفت انه هايجيب الغلط عليا فكان لازم من استخدام القوة

متنساش ان محسوبك بيلعب حديد وجامد اوى
فتطورت الاحداث ):-

ثم

ثم دارت معركة ضارية بين الطرفين:

فى هذه المعركة استطعت ان اخذ حقى

الى ان جاء ولاد الحلال وفضو الاشتباك
وعندما حكيت لهم :


عرف الناس بخطأه الى ان اعترف بخطأه واعتذر لى وقال :

(معلش انا اسف )

والنهاية ان لعب الحديد افادنى فى تحقيق العدالة :
ويبقى الفضل للعب الحديد


النهــــــــــــــــــــــــــايه

البطيخة صح ؟

التوقيع

فوريكس مان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية Bui$ne$$M@N
عضو نشيط
الصورة الرمزية Bui$ne$$M@N
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 482
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
Bui$ne$$M@N is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
189#
22 - 06 - 2010, 04:55 PM


Bui$ne$$M@N غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 68
معدل تقييم المستوى: 11
zexzex1 is on a distinguished road
افتراضي رد: هات توقيعك وخد 50 الى 140 نقطة يوميا موافق ؟
190#
23 - 06 - 2010, 12:53 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوريكس مان مشاهدة المشاركة
البطيخة صح ؟

بطيخة ?????

التوقيع

" سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم "
" لا تنسى ان تصلى على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم

zexzex1 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
40 نقطة يوميا لتحقيق المليون Elmahi منتدى تداول العملات العام 24 23 - 04 - 2013 12:51 AM
طريقتي للحصول علي 30 نقطة يوميا والله الموفق nra2010 منتدى تداول العملات العام 25 30 - 01 - 2012 04:34 PM


06:47 AM