
رد: ◄ الـــــــيــــــــ(Eur/Usd)ــــــــــــورو ►
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفائزة
ألف مبروك الهدف والأهداف جميعا مع أني ارى أن الترند لم يكن مثالي لقرب الركيزة الثالثة من الثانية جدا وكأنها ركيزة وحدة
ولكن المهم هو بعد النظر وأنتم حققتم النتيجة وهذا هو المرجو
تحيات أختكم الفائزة
اهلا بيك اختى الفائزة والله يبارك فيك
بالنسبة للترند صحيح ارتكازاتة ضعيفة ولاكن يمثل الموجة الهابطة الاخيرة بعدين يا اختى احنا عايزينه ضعيف ومهكع اوى علشان يتم الاختراق اسرع هههههه التوقيع
بل هى نظرة واشارة ايجابية لتحديد لحظات الانعكاس السعرى وتغيير الاتجاة ولو على المدى القصير
نعم انها احدى ادوات التحليل الفنى
الركيزة الثالثة
سهولة التداول ---- و ---- طريق النجاح