
رد: ◄ الـــــــيــــــــ(Eur/Usd)ــــــــــــورو ►
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمـد
هو انت بتعتزر ليه ياباشا

هو انت غصبت احد على الدخول
بجانب ان السعر لم يعكس الكثير من النقاط

مالكم يارجاااااله

باداره راس مال سلميه لو عكس عليكم 100 نقطه لن تخسر الا 0.02
مابالك بقى انه عكس 60 نقطه
وبعدين فين اداره الحساب الجيده
يوجد انواع متاجره كتير لتغطيه الخساره
وتكون فى نفس اتجاه الصفقات الاساسيه ايضا
الحمد لله ما ضربت الستوب ورجع الأهبل اليورو هبوط


أنا داخل بثلث المارجن حبيبي إما النصر أو الهزيمة لذلك يجب أن نسحق الفوركس أو يسحقنا
وإن شاء الله ننتظر أخبار الدولار بعد دقائق ليضغط على العملات جميعاً
وبالتوفيق