
رد: الفوركس بين الحقيقه والخيال
كلامك صحيح , والذي يحب يتأكد ممكن يطرح سؤال على مدير حسابات في شركة فوركس بهذه الصيغة : هل تضارب في العملات ؟ الاجابة طبعا لا ,,, منطقيا لو كان بيشوف الناس تكسب كان هو اول واحد اشتغل في الفوركس,,,, وازيدك معلومة ان المضاربة بالهامش اسهل طريق لمرجنة الحساب واصحاب الشركات فاهمين كدا كويس ومكاسبهم طالعة من خسارة العميل ,,,والعاقل خصيم نفسه ,,, اهم شي لا تضارب بفلوس انت في حاجتها,,,,