
رد: ░▒▓███◄ تـرنـــد الــــرومــــانــــــو ►███▓▒░
متااااابع معاكوا وهشارك وننزل فرص في الورشه دي كل يوم علشان البساطه فقط
الاسبوع الجاي هنزل فرص كتييره ونشتغل زي ما احمد بيقول ارتداء ولما يكسر نضاعف الوت وندخل العكس علي طول ... ونزل فرص علي ال 4 ساعات .. بس انا شايف ان يفضل الاغلاق ال 4 ساعات دي الاستوب بدل ما احط استوب رقمي ويضرب وخلاص انما لو في اخبار هنحط استوب اكيد .. نجرب ونشوف
تحياتي
التوقيع
[/SIZE][/CENTER][/COLOR]
[/URL]لا تعطيني سمكه ولكن علمني كيف اصطادها
في عالم الفوركس ضعها نصب عينيك
◄ الطمع ضيع ما جمع ►