
رد: الهارمونيكا بابسط مما يكون مسابقة سبتمبر 2010
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bero20
بجد بجد هزعل قوي لو مكنتش دخلت الفرصه دي هي دي الفرصه الحقيقية والكامله باذن الله بجد مضمونه بنسبة 95%
دي تعتبر المثال الحقيقي لهذه الاستراتيجية تكون الشكل لنفس العمله علي اكثر من فريم بنفس الشكل براااااااااااااااااااافو عليك
وارجو منك انك تكون صائد لمثل هذه الفرص ووضعها علي طول في المنتدي وتكون خير من يساعد الناس وارجو من المهتمين ايضا حين توافر فرص مثل هذه الفرصه يتم وضعها ايضا لانه خير الناس من نفع الناس ومستني نتيجة هذه الفرصه يا عم بيروووو وتحياتي ليك