• 4:20 مساءاً




ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))

إضافة رد
Like Tree231Likes

أدوات الموضوع
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2371#
26 - 10 - 2011, 09:31 PM
طبعا كلنا قضينا ساعات وساعات قاعدين بنتعلم ونتعلم ,, ولما اتعلمنا وافتكرنا اننا بقينا معلمين وكسبنا الألفات على الديمو فتحنا حساب حقيقى وسمينا بالله وقولنا خلاص هنعدى الفقر !!

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2372#
26 - 10 - 2011, 09:44 PM
ولما الحساب أول مره اتصفر مابقتش فاهم ايه اللى بيحصل مانا عملت اللى هما علمهولى بظبط وعلقت الستوب لوز !!!

يالا خير ان شاء الله صحيح مايقعش الا الشاطر , مش معنى ان الحساب اتصفر انى حمار ومبفهمش والواحد ممكن يقع بس لازم يقف تانى .

الحساب اللى جاى ان شاء الله هكون اتعلمت اكتر واقرأ اكتر واتعلم شغل المؤشرات ,


يامساهل التساهيل سهلها يارب وارزقنا يارزاق

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,143
معدل تقييم المستوى: 17
flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2373#
26 - 10 - 2011, 09:57 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو المحرزي مشاهدة المشاركة
لو ربنا سبحانه وتعالى بيحبنا علىشان احنا شعب طيب وجميل وبنتقى الله هيكرمه ويواليه علينا , ولو ربنا بيحبه علشان هو بيتقى الله مش هيخليه يبقى الريس

طبعا انت اكتر واحد بيفهم كلامى ياعمور

مساء الفل ياحبيبى
حبيبى مساء الجمال لو ربنا بيحبنا يخلصنا من الليبرالين والعلمانيين اللى عايزن البلد تمشى على حل شعرها .وعندهم فوبيا من الاسلام وللاسف يا اخى مسلمين بالاسم ومش عايزين شرع الله يحكمنا ودة عشان هم مش مظبوطين وخايفين على نفسهم عشان عارفين انهم مخالفين لتعاليم الدين

ولو ربنا غضبان علينا يبقى مبروك للعلمانيين والليبراليين مصر ويعوض علينا ربنا


حبيبى اخبارك ايه ؟

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
وقل ربي زدني علما
صدق الله العظيم

flymero غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2374#
26 - 10 - 2011, 09:58 PM
وفتحنا الحساب التانى بعد فتره راحه او حتى من غيرراحه عند ناس مستعجله على الخساره عفوا قاصدى المكسب

وبعد مافهمت شغل المؤشرات كلها واللى عملها وألفها وجمعها وعلمهلنا بتشتغل ازاى وبقينا اساتذه كبار فى رسم التيرند وتحديد نقط الدخول والخروج ومعرفه حساب النقط والبايفوت والاليوت والموجات والتحليلات والفنيات والتقنيات والأساسيات والنفسيات وال وال وال والـــــــــــــــ............. الى اخره


ومع ذالك بارضه جالنا المارجن كول حبيب الملايين والحساب اتصفر تانى

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,143
معدل تقييم المستوى: 17
flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2375#
26 - 10 - 2011, 10:03 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو المحرزي مشاهدة المشاركة
ولما الحساب أول مره اتصفر مابقتش فاهم ايه اللى بيحصل مانا عملت اللى هما علمهولى بظبط وعلقت الستوب لوز !!!

يالا خير ان شاء الله صحيح مايقعش الا الشاطر , مش معنى ان الحساب اتصفر انى حمار ومبفهمش والواحد ممكن يقع بس لازم يقف تانى .

الحساب اللى جاى ان شاء الله هكون اتعلمت اكتر واقرأ اكتر واتعلم شغل المؤشرات ,


يامساهل التساهيل سهلها يارب وارزقنا يارزاق
وبعد ما نتعلم المؤشرات ونبتدى نطبق نلاقى المؤشر قال اشترى نروح مشتريين يعكس السعر وبدل ماكان مدى شرا اصبح السالب 100 والاشارة قالبت لبيع واكتشفنا السر الخطير والخبر الغير سار
المؤشرات كلها بتمشى ورا السعر وبتعيد رسم نفسها وبتدى احلى مقالب

طب والحل؟؟؟؟ اطبش من غير ما اتعلم العوم؟؟؟؟ ولا اتعلم العوم وبعدها اغرق برضو؟؟

يمكن الفكرة فى الفيبوناتشى؟؟ طب نتعلمو ونطبق وبرضو السعر اختبر المستوى والمفروض يطلع لفوق ......هههههههههههه مطلعش لفوق ونزل تانى .........هههههههههه واتخبطت استوب

طب وبعدين؟؟؟؟

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
وقل ربي زدني علما
صدق الله العظيم

flymero غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,143
معدل تقييم المستوى: 17
flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2376#
26 - 10 - 2011, 10:06 PM
بس لقيتها خلااااااااااااااااااااص ( الترند المكسور ) الصديق والاخ والزعيم...........الخ

اهو ارتكز على 3 شمعات وتمام التمام انتظر يكسر .... وبيكسر.... وبيكسر .........
وكسررررررررررر
وندخل بقى ونحط الاهداف وندخل كميات والكلام زى الفل

وهووووووووب رجع تانى رجع تانى رجع تانى ,...........هههههههههههه وا ستوب يا معلم


معلش حاول مرة اخرى
Al-Mo7tref likes this.

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
وقل ربي زدني علما
صدق الله العظيم

flymero غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2377#
26 - 10 - 2011, 10:12 PM
اهه ده المشكله مش فى انا المشكله فى الشركات ايوه انا جدع وبفهم وبحلل انا ماليش مثيل .

هم الاندال بيرفعوا السبيرد وقت الأخبار ووقت فتح السوق وبيعملوا كل حاجه تخسرنى وتخلى الاستوبات تضرب ,

طيب ياكلاب انا بقى هغير الخطه واتعلم استراتيجيه جديده وهكسب يعنى هكسب ويانا ياالفوركس بقى والحساب اللى جاى هيبقى منور اخضر وملعلع بالمكاسب ...

السؤال

مش بذمتكم كلنا فكرنا كده !!!!
مش كلنا افتكرنا نفسنا اغبيا ومالناش فى الفوركس وخصوصا لما يجى واحد ويتمنظر علينا ويورينا حسابه الديموا اللى مليان بس مكاسب علشان نقول واو ونقوله متدير حسابى ياخى ويبتدى يتنطط علينا ويتشرط !!

الجواب منكم مستنيه ــ؟

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,143
معدل تقييم المستوى: 17
flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2378#
26 - 10 - 2011, 10:13 PM
بسم الله تالت مرة ويارب المرة دى

وسع وسع على الاستراتيجية اللولبية ..قرب قرب يا جدع الوان وخطوط والارم وصوت ودلع نفسك تحمر تبيع تخضر تشترى تصفر تخلع تزرق تفلسع تسود تشحت وانت ورزقك

تستنى الشمعه وكمان شمعة عشان الحبايب وعشان خاطرى كمان شمعة عشان محمرتش ولسة صفرا


واول ما تسمع الصوت تدخل بقلبك الجامد وتقول يا مسهل وعملنا اللى علينا والباقى على الله
احمرت استنينا اخضرت واستوت وبقت جاهزة للاكل وقول يا رب قول يا رب



وهههههههههههههههههههههه ستوب يا زعيم برضو ........مين عارف ليه ؟؟؟

عشان منتظرتش لما تزرق مش قلنا بعد الاخضر ازرق يلا خيرها فغيرها

وحاول مرة اخرى وعندك واحد شاى لعمرو المحرزى وصلحو



التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
وقل ربي زدني علما
صدق الله العظيم

flymero غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2379#
26 - 10 - 2011, 10:18 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymero مشاهدة المشاركة

وهووووووووب رجع تانى رجع تانى رجع تانى ,...........هههههههههههه وا ستوب يا معلم


معلش حاول مرة اخرى
انا اسف ياعمور شكلى جيت واتكيت على الجرح

بس فعلا كلنا عدينا بالمراحل دى ولازم اى حد فى الفوركس يمر بيها والا يبقى كذاب اللى يقول غير كده او لسه مبتدا جديد جدا

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: Germany
العمر: 50
المشاركات: 2,170
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 19
عمرو المحرزي is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2380#
26 - 10 - 2011, 10:33 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymero مشاهدة المشاركة


حبيبى اخبارك ايه ؟
انا الحمد لله فى احسن حال ولا ممكن يكون فى احسن من الحال اللى انا حاليا عليه .
اللهم ديم علينا النعم المعطاه ولا تحرمنا من ثواب النعم التى اخذتها منا مره اخرى , لك الحمد يارب على ما اعطيت ولك ١٠٠٠ حمد على النعم التى لم تعطيها ولك الحمد بعدد من حمدك على نعمه اننا نحمدك فهى من اكبر واعظم النعم التى تعطيها لعبدك الشاكر الحامد ياحميد

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس



الكلمات الدلالية (Tags)
توصيات مجانية, توصيات العملات.فوركس, ورشةالتحليل



جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام


04:20 PM