
رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))

ولما الحساب أول مره اتصفر

مابقتش فاهم ايه اللى بيحصل مانا عملت اللى هما علمهولى بظبط وعلقت الستوب لوز !!!
يالا خير ان شاء الله صحيح مايقعش الا الشاطر , مش معنى ان الحساب اتصفر انى حمار ومبفهمش والواحد ممكن يقع بس لازم يقف تانى .
الحساب اللى جاى ان شاء الله هكون اتعلمت اكتر واقرأ اكتر واتعلم شغل المؤشرات ,
يامساهل التساهيل سهلها يارب وارزقنا يارزاق
التوقيع
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه