• 1:01 مساءاً

ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))

Like Tree231Likes

الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero

flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2641#
15 - 06 - 2012, 11:47 AM
شكلى هاخد صاروخ فوشى وهتطلع فلول

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
وقل ربي زدني علما
صدق الله العظيم

flymero غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
عمرو المحرزي is on a distinguished road
2642#
15 - 06 - 2012, 12:34 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymero مشاهدة المشاركة
برنس الانتاج السينمائى عم مصر .......... والله وحشنى
اسمع يا ستمونى ......انا مش متابع حاليا خالص وبصراحة بقى عندى ملل وبدعبس بقالى مدة فموضوع الاكسبرتات وربك يكرم

ثانيا وده الاهم ........البلد باظت ياعمنا والثورة فشلت ومبروك علينا الاعدام يارجالة ثالثا وده مهم برضو عايز اعرف انت روحت انتخبت فى السفارة ولا عملت من بنها؟؟؟؟؟؟ ولو انتخبت فلول مثل شفيق وموسى والاشكال الغلط دى يبقى اعرف ان كل واحد فينا فطريق ومش ديكتاتورية ولا قمع حريات بس انت مشفتش اللى ماتو فى الثورة ومعشتش معانا الايام السودا اللى احنا عايشنها من يومها ................. ولو انت فى الجولة النهائية هتنخب الفشيق فريق يبقى برضو انسى يا عمرو واعتبر برضو علاقتنا اتقطعت ولو انت مش هتروح تنتخب مرسى ( الأمل الوحيد فى خروجنا من المستنقع اللى احنا عايشين فيه ) وعامل زى العيال السيس بتوع هنقاطع ومش هنتخب حد برضو بالنسبالى تبقى خاين وعميل وفلول لامؤاخذه وأى حد هنا هيعمل اللى بقول عليه يبقى يا ريت ميردش عشان انا ردى بيبقى بايخ اوى فى الحالات دى واخيرا انت حبيبى يا عمور وانا واثق انك وطنى ومحترم ومؤيد للثورة والتغيير وضد الفساد واعتقد ان افضل من يحكى لنا عن واقعنا المرير والفضايح اللى احنا عايشين فيها والمسخرة والبهدلة اللى احنا فيها هم اهلنا فى الخارج وخصوصا فى اوروبا منتظرك يا كبير تصدمنى وتقول انك فلول
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هانى الخيال مشاهدة المشاركة
الاسلاميون فى مصر هم من وضعوا انفسهم فى هذا الموقف

القوا بنفسهم فى المصيدة .. وعقدوا صفقات على حساب الشعب

الاسلام الحقيقى لا يلعب هكذا على اوتار السياسة

اللهــــــــــــم آميـــــــــــــــن

بص ياريس ده رائي كتبته في موضوع المتألق الاستاذ نسيم ويارب تفهمني صح انت عارف وجهه نظري من زمان في للثوره وفي ناس كتيير كانت معرض أني بل ان في ناس كتيير اتصدمت في شخصي
اخي أنا اطلق عليهم المؤسلمون ، الاسلام برئ من أفعالهم وتصرفاتهم وأقوالهم ، اخي العزيز في الله الغالبيه العظمي منهم قوم يسعون الي السلطة ويتلونون كالحربايه لتحقيق أطماعهم مثلهم كمثل اهل مكه بعد فتحها ودخولهم الاسلام اسما وقولا هم اصحاب الفتنه ومثلهم كأمثال الدوله الأمويه الذين سعوا الي تولي الإمارات وتركوا دينهم وباعوا سيدنا علي بن ابي طالب لمعاويه بن ابي سفيان الذي حاربه وحارب احفاد رسول الله الحسن والحسين وعاشوا في القصور والترف ولم يفقهون قول رسول الله ( صلي ) أنا مدينه العلم وعلي بابها فمن اراد العلم فعليه بالباب ، من احب الله فاليحبني ومن يحبني فاليحب علي من كنت مولاه فعلي مولاه اللهم والي من والاه وعاد من عاداه ، علي مني كاهارون من موسي ولكن لا نبي بعدي .

اخي المسلم الصادق هو من يسعي ليجاهد نفسه ويحاول ان يبحث عن الأخطاء في نفسه ليعالجها ويصلح من شأنه ، واجبي كزوج ان اسعد زوجتي اولا وأولادي ثم بعد ذالك الأخرين ،، كلم راع وكلا مسؤول عن رعيته . يعني ياويل لكل من لم يتق الله في رعيته ، وطبعا المسلم المؤمن المظبوط هو من لا يسعي للسلطه لأن الله اته من العلم لأن يفهم معني الرعيه كما فهمها سيدنا عمر بن الخطاب (رضي) وكان لا ينام الليل خشيه ان يكون ظالم احد او تكون في رعيته ام لم تأكل أولادها .
اهههه حبيبي يارسول الله

بلال and Al-Mo7tref like this.

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
عضو برونزي

Lightbulb رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
2643#
15 - 06 - 2012, 01:05 PM
عمور حبيبي أنا قلت قبل كده 1000 مره ان السعر هو الذي يرسم المؤشر وهذا الكلام عن تجربه وانت عارفني بما فيه الكفايه انك تعرف عني أني لا اقول غير ما افعل ويعلم الله أني لا استخدم هذه الزباله من زمان ، ومن ساعه مابدأت أني لا افتح حسب انفعلاتي وعاطفي وعدم العمل بالأكسبرتات الكذابه وانت شايف الحساب فيه كام حاليا لغايه اليوم 3400 دولار بال 500 اللي حطيتهم لتعزيز صفقات الذهب اللي اتقفلت كلها علي مكسب ولتزال الصفقات اللي من قاع 536 شغاله . تحياتي ليك

التوقيع

اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.

الصورة الرمزية Mostafa Elyamny
مشرف بورصات
الصورة الرمزية Mostafa Elyamny

Mostafa Elyamny is on a distinguished road
2644#
15 - 06 - 2012, 02:23 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو المحرزي مشاهدة المشاركة
درش يايمني أنا سيبك في حالك علشان امتحاناتك ، بس ده مايمنعش انك تطل علي حبايبك اللي بيحبوك ، نورت يا زعيم
الحمد لله خلصت أمبارح يا دكتور وجاااااااااهز إن شاء الله للعمل ,,

تحياتي يا دكتور ,,

التوقيع

Mostafa Elyamny غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ziyadiah
عضو فـضـي
الصورة الرمزية ziyadiah

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
ziyadiah is on a distinguished road
2645#
15 - 06 - 2012, 03:01 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جمعه مباركة

تسجيل حضور
ziyadiah غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

hmoawad69 is on a distinguished road
2646#
15 - 06 - 2012, 03:47 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mostafa Elyamny مشاهدة المشاركة

تحياتي يا دكتور ,,
بالنجاح ان شاء الله.
hmoawad69 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

mohammed20202 is on a distinguished road
2647#
15 - 06 - 2012, 03:48 PM
اقتباس:
والله ياجماعه زى مانتم شايفين علي الحساب احنا داخلين صفقات بيع للدولار على كل أزواجه طبعا شارىين الذهب وكل مابيطلع بنأخذ المكسب وننتظر نزوله علشان نشتري تاني ولكن الصفقات المفتوحه من 36 و 56 دول ثابتين ولن اغلقهم الا عند 1693 بأذن الله , نقطه البيع الأولى (الصفقه الرئيسيه)
ولن ابيع الذهب ابدا ابدا ابدا حتي يريد الله .
وشاري يورو فرانك بكميات كبيره بالنسبه لحجم الحساب ولكن من منطلق ارتباط الفرانك باليورو من مستوي 1.2000 ولكن الله مغير الحال والأحوال ومجرى الأمور .

وفى النهايه في حاله انعكاس لاقدر الله فانا عامل حسابى على تمويل المحفظه عن طريق الفيزا كارت يعني في خلال 3 دقائق بنفس اجمالي رأس المال وعمل تعزيزات مضاعفه , وان شاء الله لن افتح هدج ابدا كالعاده مهما حدث لكي لا اعض علي شفايفى من الحصره .

الله يعطينا الصبر , اللهم امين

سلامى تحياتى احترامى للجميع
السلام عليكم اخى الكريم
ياريت تفسر بس تحليلك الفنى اللى بنيت عليه هذه القرارات حتى تعم علينا جميعا الفايده باذن الله
mohammed20202 غير متواجد حالياً  
عضو برونزي

2648#
15 - 06 - 2012, 07:40 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mostafa Elyamny مشاهدة المشاركة

تحياتي يا دكتور ,,
حمدلله على سلامتك ياحبيبى ورشتك ومطرحك نورت ومستانيين تحليلاتك الفنيه اللوزعيه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziyadiah مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جمعه مباركة

تسجيل حضور
اهلا وسهلا ياسيدى نتشرف بوجودك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammed20202 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخى الكريم
ياريت تفسر بس تحليلك الفنى اللى بنيت عليه هذه القرارات حتى تعم علينا جميعا الفايده باذن الله
وعليكم السلام يااخى الأكرم التفسير يحتاج كلام كتيير علشان توفر على الكلام ارجوك لو عايز تعطينا الشرف وتتابع معانا طريقه العمل اللى من وجهه نظر الناس اللى شغاله بيها من اكثر من سنتين فوق الممتازه ارجوك ارحع للخلف بالصفحات علشان تعرف طريقع عملنا .

مطلوب من حضرتك ١٠٠ مره تصلى على الحبيب محمد واله الأطهار بعدها تأخذ الباسورد لحساب الورشه تشوف بنفسك النتائج من شهر ١١ / ٢٠١٠ حتى اليوم , ويعدين لما نفتح صفقه تعمل زينا بالظبط وان شاْ الله واحده واحده تعرف احنا بنعمل ايه .

اما بالنسبه للتحليلات على الصفقات المفتوحه بتكون نتيجه التحليلات بجميع انواعها ويضاف عليها التحليل النفسى الذى يتجاهله اكثر من ٨٠٪ من المضاربين .

الموضوع كبير بس البدايه دايما بتكون صعبه بس ان شاء الله ربنا مسهل كل صعب , تحت امرك لو فى اى استفسار

التوقيع

الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero

2649#
15 - 06 - 2012, 09:23 PM
اقتباس:

بص ياريس ده رائي كتبته في موضوع المتألق الاستاذ نسيم ويارب تفهمني صح انت عارف وجهه نظري من زمان في للثوره وفي ناس كتيير كانت معرض أني بل ان في ناس كتيير اتصدمت في شخصي
اخي أنا اطلق عليهم المؤسلمون ، الاسلام برئ من أفعالهم وتصرفاتهم وأقوالهم ، اخي العزيز في الله الغالبيه العظمي منهم قوم يسعون الي السلطة ويتلونون كالحربايه لتحقيق أطماعهم مثلهم كمثل اهل مكه بعد فتحها ودخولهم الاسلام اسما وقولا هم اصحاب الفتنه ومثلهم كأمثال الدوله الأمويه الذين سعوا الي تولي الإمارات وتركوا دينهم وباعوا سيدنا علي بن ابي طالب لمعاويه بن ابي سفيان الذي حاربه وحارب احفاد رسول الله الحسن والحسين وعاشوا في القصور والترف ولم يفقهون قول رسول الله ( صلي ) أنا مدينه العلم وعلي بابها فمن اراد العلم فعليه بالباب ، من احب الله فاليحبني ومن يحبني فاليحب علي من كنت مولاه فعلي مولاه اللهم والي من والاه وعاد من عاداه ، علي مني كاهارون من موسي ولكن لا نبي بعدي .

اخي المسلم الصادق هو من يسعي ليجاهد نفسه ويحاول ان يبحث عن الأخطاء في نفسه ليعالجها ويصلح من شأنه ، واجبي كزوج ان اسعد زوجتي اولا وأولادي ثم بعد ذالك الأخرين ،، كلم راع وكلا مسؤول عن رعيته . يعني ياويل لكل من لم يتق الله في رعيته ، وطبعا المسلم المؤمن المظبوط هو من لا يسعي للسلطه لأن الله اته من العلم لأن يفهم معني الرعيه كما فهمها سيدنا عمر بن الخطاب (رضي) وكان لا ينام الليل خشيه ان يكون ظالم احد او تكون في رعيته ام لم تأكل أولادها .
اهههه حبيبي يارسول الله

مممممممممممم دايما فلسفه ....!!! طيب انا معاك فأغلب كلامك الخلاصة عشان مرغيش كتير وانت عارفنى
انا فهمت انك مقاطع او تميل الى الفلول وش ومش هتنتخب الاخوان عشان مختلف معاهم فى الرأى على اساس انهم طامعين وارتكبو اخطاء فادحة وعقدو صفقات وانقلب عليهم طمعهم

كل ده جميل ومتفق معاك فيه وانا اصلا مبحبش فيهم مبادىء كتير وبنرفزونى بموضوع الطمع والطاعة العمياء واتباع مرشديهم بدون ادنى تدخل لعقولهم

بس ما احب ان اقولة ان الاخوان مهما ارتكبو واستخدمو الدين وتسلقو عليه فهم نظيفى اليد ليسو قتلة ولا فاسدين ولا مرتشين ولم يدنسو الحياة منذ 80 عام حتى الان

وبناء عليه صوتى لمرسى وتيار الاخوان الذى وقف فى الميدان وقتما خطب مبارك وابكى الشعب وانسحبت القوى السياسية وبقو هم وحدهم فى وجه القوة الغاشمة ولكنهم اثبتو انهم كانو على حق ولولاهم ما خلعو مبارك

ومات منهم الكثير
وهم من حمو الثورة ووالمتحف المصرى
وهم من وقفو فى موقعة الجمل وحمو الثوار وقتما كانت المدرعات والدبابات تقف متفرجة مت تحت الكبارى ويتساقط المتظاهرون برصاص القناصة
والاخوان فى البرلمان اخطئو هم من اصدرو قانون العزل السيباسى والمرأة المعيلة وقانون الثانوية العامة وهم من حاولو خلع حكومة الجنزورى ولكن المجلس العسكرى احرجهم امام الناس لكى يسقطو من نظر من انتخبوهم وبسبب جهل الناس لا يعرفو صلاحيات البرلمان ويتخيلون انهم يملكون الفانوس السحرى
عموما صوتى سيكون لشخص مهما اخطأ وارتكب صغار الذنوب

ولن اعطى صوتى لمن قتل ودمر وسرق ونهب وافسد حياتنا وارتكب اشد واعتى الكبائر

صوتى للدكتور محمد مرسى رغم انى اراه ينقصة الكثير لكن لن اعطى لشخص ينقصة كل شىء

صوتى للثورة

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
وقل ربي زدني علما
صدق الله العظيم

الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero

2650#
15 - 06 - 2012, 09:28 PM
عجبا للشعب المصرى
يستطيع بكل سهولة ان يسامح من قتلة وسرقة وسلبه ماله وصحتة وعرضة وشرفه وكرامتة ومستقبلة وأدميتة وكيانة وعقلة وكل حياتة

ولا يستطيع ان يسامح من اخطا وطمع وعقد صفقة
كما يزعمون
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
وقل ربي زدني علما
صدق الله العظيم

الكلمات الدلالية (Tags)
توصيات مجانية, توصيات العملات.فوركس, ورشةالتحليل

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

01:01 PM