
رد: ورشه الاخلاص لله ((وليكن شعارنا نتكاتف لا نتشاجر ))
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد العوينى
صفقة موفقة حبيبى عمرو
ولو انة انا شايف انة لسة فى شوية صعود كمان لاكن مع ادارة راس مال جيد ستحقق الاهداف ان شاء الله ونشوف خبر المساكن الجديدة الان وانعكاساتة على الاسعار
طبعا ياباشا انت عندك حق بس 100% ده امر مفروغ منه
المشكله ان انا حاليا مش على الكمبيوتر ومش متابع بس السعر حاليا وصل لنقطه مقاومه شهريه عاليه والارتداد وارد والصعود فى الحاله دى ممتاز لعمل التعزيز بتعنا
وانا عارف ان الناس اللى معانا بيديروا رأس مالهم مظبوط
تحياتى يغالى
التوقيع
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه