• 4:04 صباحاً
logo




توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب

إضافة رد
Like Tree2Likes

الصورة الرمزية سامي عيسى
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية سامي عيسى
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المشاركات: 668
معدل تقييم المستوى: 11
سامي عيسى is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
971#
04 - 01 - 2011, 12:14 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
يتم الخروج من التعزيز الان
ولم يتبقى الا الصفقه الاساسيه
من يريد الاستمرار فليستمر ومن يكتفي بهذه الارباح فله ذلك وبالتوفيق للجميع والف مبروك


الف مبروووك للجميع

جزاك الله خير


التوقيع

سامي عيسى غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,680
معدل تقييم المستوى: 12
777COOL is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
972#
04 - 01 - 2011, 12:24 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
يتم الخروج من التعزيز الان
ولم يتبقى الا الصفقه الاساسيه
من يريد الاستمرار فليستمر ومن يكتفي بهذه الارباح فله ذلك وبالتوفيق للجميع والف مبروك
مبروك يا قبطان
777COOL غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,680
معدل تقييم المستوى: 12
777COOL is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
973#
04 - 01 - 2011, 01:42 PM
نظرة يا قبطان على الباوند فرنك و يورو فرنك ارى فرصه بيع
777COOL غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,143
معدل تقييم المستوى: 12
flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
974#
04 - 01 - 2011, 01:58 PM
الحمد لله
flymero غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,143
معدل تقييم المستوى: 12
flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
975#
04 - 01 - 2011, 02:01 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elwfaey مشاهدة المشاركة
رائع بارك الله فيك


ياباشا خلاص احنا منتظرين توصيات حلوه من دي كتيرولم يتبقى الا 9نقاط ويتم تحقيق الهدف وبالتوفيق ان شاء الله

الف مبروك الهدف الثاني ومازال هناك المزيد


الله اكبر ولله الحمد
انا عايز اقولك على حكمة تنطبق على حضرتك يا عم وفائى
انت عملت بالمثل الصينى اللى بيقول

don't give me a fish , but learn me how to fishing

لا تعطنى سمكه ولكن علمنى كيف اصطاد

انا فرحان يا عم محمد مش بتحقيق الربح انا فرحان بحاجتين
الأولى انى الحمد لله قدرت مبدأيدا اعرف اتصيد الفرص وطبعا لله الفضل ثم ليك ثم ليك ثم ليك
الثانية ودى مهمه جدا ان حضرتك مبسوط من شغلى وده وسااااااام على صدرى
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك


ان شاء الله معاك دائما الى الامام
والحمد لله رسالتى جابت نتيجة والناس ما شاء الله بقت تتفاعل من جديد بس انت خليك موجود وانا اجبهوملك من بيوتهم
flymero غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,143
معدل تقييم المستوى: 12
flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
976#
04 - 01 - 2011, 02:07 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 777COOL مشاهدة المشاركة
نظرة يا قبطان على الباوند فرنك و يورو فرنك ارى فرصه بيع

بعد اذنك يا عم محمد ارد انا على الاخ المحترم
باشا من راييى المتواضع نصبر شويه اول ما السعر يتأكد بشمعة نزول على فريم الساعة وقتها ممكن نبيع بس بهدف قريب ............. والله اعلم
flymero غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,680
معدل تقييم المستوى: 12
777COOL is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
977#
04 - 01 - 2011, 02:13 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymero مشاهدة المشاركة
بعد اذنك يا عم محمد ارد انا على الاخ المحترم
باشا من راييى المتواضع نصبر شويه اول ما السعر يتأكد بشمعة نزول على فريم الساعة وقتها ممكن نبيع بس بهدف قريب ............. والله اعلم
منور يا ميرو
جازاك الله الف خير
ياريت نحدد يوم اجازة و نتجمع كدة و نستفيد من علم القبطان هبابه

صبح صبح
777COOL غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية elwfaey
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية elwfaey
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مصر
العمر: 60
المشاركات: 1,788
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 12
elwfaey is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
978#
04 - 01 - 2011, 02:41 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymero مشاهدة المشاركة
صباح الخير

فرصة ان شاء الله تكون كويسة .................اتمنى الاستاذ يناقشنى فيها

بيع CHF/JPY
سعر 87.60
بهدف 70 وممكن اكتر بس كده فى المضمون والتعزيز من سعر88.60

والله المستعان
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymero مشاهدة المشاركة

الله اكبر ولله الحمد
انا عايز اقولك على حكمة تنطبق على حضرتك يا عم وفائى
انت عملت بالمثل الصينى اللى بيقول

don't give me a fish , but learn me how to fishing


الف مليون مبروك تحقيق الهدف وزياده والف مبروك ليك ياعموره بس انا خايف تلم السمك اللي في البحر كله وماتسيبش حاجه لاخوك الغلبان هههههههه
وياريت كل الناس يتابعو معانا وماتتصورش مدى سعادتي اني اشوف الناس بيتبدل حالها من خساره الى مكسب والحمد لله على نعمه وعطاءه
وجزاك الله خيرا

التوقيع

حسبي الله لاإله إلا هو ، عليه توكلت وهو رب العرش العظيم
من قالها حين يصبح وحين يمسي سبع مرات في اليوم
كفاه الله ماأهمه من أمر الدنيا والآخره
مع خالص تحيات
ابو العربي البورسعيدي
محمد الوفائي
elwfaey.1

elwfaey غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية elwfaey
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية elwfaey
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: مصر
العمر: 60
المشاركات: 1,788
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 12
elwfaey is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
979#
04 - 01 - 2011, 03:27 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 777COOL مشاهدة المشاركة
نظرة يا قبطان على الباوند فرنك و يورو فرنك ارى فرصه بيع
عدد العاطلين عن العمل في ألمانيا يزيد ثلاثة الاف في ديسمبر

الاسترليني يواصل مكاسبه اثر بيانات بريطانية قوية

الدولار يرتفع بفضل بيانات ايجابية والدولار الاسترالي يتراجع
واليكم الشارت موضح به المقومه والدعم ونقط الدخول والهدف المتوقع

وبالتوفيق للجميع

التوقيع

حسبي الله لاإله إلا هو ، عليه توكلت وهو رب العرش العظيم
من قالها حين يصبح وحين يمسي سبع مرات في اليوم
كفاه الله ماأهمه من أمر الدنيا والآخره
مع خالص تحيات
ابو العربي البورسعيدي
محمد الوفائي
elwfaey.1

elwfaey غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,143
معدل تقييم المستوى: 12
flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
980#
04 - 01 - 2011, 03:38 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 777COOL مشاهدة المشاركة
منور يا ميرو
جازاك الله الف خير
ياريت نحدد يوم اجازة و نتجمع كدة و نستفيد من علم القبطان هبابه

صبح صبح
يا باشا ده نورك ........وجزاك الله خير انا معملتش حاجة الفضل للوفائى مدير المدرسة واحنا تلامذتة

فكرة حلوة بس عم محمد يوافق
flymero غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس



أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
توصيات الارباح mhmd249 قسم التوصيات - توصيات العملات 15 07 - 01 - 2011 02:10 PM
نيكي يقلص خسائره بعد موجة بيع لجني الارباح فريق الأخبار الاخبار الاقتصادية - اخبار سوق العملات 0 14 - 05 - 2010 11:57 AM
الاسهم اليابانية تهبط في التعاملات المبكرة وسط مبيعات لجني الارباح فريق الأخبار الاخبار الاقتصادية - اخبار سوق العملات 0 27 - 04 - 2010 04:33 AM
هبوط الذهب في كومكس بفعل مبيعات لجني الارباح فريق الأخبار الاخبار الاقتصادية - اخبار سوق العملات 0 14 - 04 - 2010 12:54 AM


04:04 AM