
رد: استراحة فرسان الفوركس لشهر اكتوبر
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق بورصات
المشروبات الساخنة على حسابي وتكرم
انا رصيدي يقترب حاليا من 40000
كام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايه ياعم انت بتحبطنا ولا ايه ؟نجازف يعنى عشان نحصلك ؟لكن برضه التوفيق للجميع وكل واحد أكيد بيعمل اللى عليه .
سؤالى للمشرفين أتمنى حد يجاوبنى .للأسف لم اكن متابع جيد للمسابقه من فتره ف دى اول مره اشترك لكن كنت حابب أعرف متوسطات أو ان امكن أعلى رقم حدد حققه على طول المسابقه .من باب العلم بالشئ
............. انا شفت نتائج الشهر اللى فات لقيت الأول على ما أذكر كان 28الف وكسور ياترى المعدلات فى المتوسط ده؟