• 9:08 صباحاً
logo



تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله

موضوع مغلق
Like Tree509Likes

عضو نشيط جدا
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: القاهرة
المشاركات: 513
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 0
general_m13 is an unknown quantity at this point
افتراضي رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
601#
13 - 03 - 2011, 08:45 PM
الله ينور
general_m13 غير متواجد حالياً  


عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 33
معدل تقييم المستوى: 0
nannaelgin is on a distinguished road
افتراضي رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
602#
13 - 03 - 2011, 10:26 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fm4ever مشاهدة المشاركة
الله يبارك فيك

معلش تتعوض ياباشا والمرة الجاية حقيقي علي اول الاسبوع الجديد ان شاء الرحمن


اهلا بيك اخي الكريم معانا
الله يبارك فيك اولا وثانيا التوقيت بتاعنا هو
الساعه
12 منتصف الليل بتوقيت القاهرة - مصر

او بتوقيت GMT
22.00
تنورنا وانتظرنا في التقرير القادم ان شاء الله بس حاول تفهم الطريقة قبل ماتمارس الشغل بيها
والطريقة كالتالي في السريع
بينزلك تقرير وعمليات مفتوحة علي حساب ديمو او حقيقي
بتدخل حضرتك علي كل العملات الي احنا منزلنها حسب الاتجاه بتاعها
وبتضع الربح من 100 الي 200 نقطة
عن طريق اغلاق جميع العمليات سواء كسبانه او خسرانه لما تلاقي الاجمالي وصل للربح الي يرضيك وزي ماحضرتك شايف الربح بيتعدي 400 نقطة وايام وصل معانا 700 بس احنا بنقول قليل دائم خير من كثير منقطع وان شاء الله تلاقي الخير معانا
لو حضرتك تعبت نفسك شوية هاتلاقي اكسبرت مرفق في الموضوع فائدة الاكسبرت هي اغلاق جميع الصفقات عند الوصول الي ربح معين
اتمني اكون افدتك
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
السلام عليكم
دى اول مشاركه ليه فى المنتدى
الموضوع بجد جامد
بس انا دورت على الاكسبرت بتاع اغلاق جميع الصفقات عند الوصول الي ربح معين
مش لاقيه فى الموضوع ياريت حضرتك تعرفنا هوا فى اى موضوع
ولك جزيل الشكر
nannaelgin غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية fm4ever
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية fm4ever
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
الدولة: ام الدنيا
المشاركات: 1,830
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
fm4ever is on a distinguished road
افتراضي رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
603#
14 - 03 - 2011, 04:35 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nannaelgin مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
دى اول مشاركه ليه فى المنتدى
الموضوع بجد جامد
بس انا دورت على الاكسبرت بتاع اغلاق جميع الصفقات عند الوصول الي ربح معين
مش لاقيه فى الموضوع ياريت حضرتك تعرفنا هوا فى اى موضوع
ولك جزيل الشكر
اهلا وسهلا بيك معانا يشرفني اول مشاركة لحضرتك تكون في موضوعي المتواضع
والاكسبرت تم ارفاقه لحضرتك مرة تانية بدون ماتدور وتتعب نفسك
بالتوفيق ان شاء الله
الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 CloseAll-PL.mq4‏ (4.2 كيلوبايت, المشاهدات 27)

التوقيع

http://www.borsaat.com/vb/uploaded/2...1402952573.jpg
اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:
fm4ever غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية fares666666
عضو نشيط
الصورة الرمزية fares666666
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 328
معدل تقييم المستوى: 8
fares666666 is on a distinguished road
Thumbs up رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
604#
14 - 03 - 2011, 04:43 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fm4ever مشاهدة المشاركة
اهلا وسهلا بيك معانا يشرفني اول مشاركة لحضرتك تكون في موضوعي المتواضع
والاكسبرت تم ارفاقه لحضرتك مرة تانية بدون ماتدور وتتعب نفسك
بالتوفيق ان شاء الله
محمد باشا يا جااااااامد
فينك يا عم انتظرتك في اسكندريه زي ما وعدتني قامت الثوره
منتظرك تاني يارب ما تقوم القيامه
الله ينور علي الشغل الجامد بس فينك من الياباني
اللي فاته الياباني مش حيرجع تاني
وعلي رأي المثل
مصائب قوم عند قوم فوائد
منتظرك يا زعيم النهارضه السوق كان هايج زي بحر اليابان
انزل بالتقر ير بكره لان البرنامج كمان ليس به صفقات
انا محضرلك الاستاكوزا من يومها
وحروح اجيب شوية دنيس وآجي أنا متاكد انك زهقت من بلطي النيل وعايز دنيس البحر
بالاذن بقي أنا هناك

التوقيع

[
fares666666 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية fm4ever
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية fm4ever
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
الدولة: ام الدنيا
المشاركات: 1,830
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
fm4ever is on a distinguished road
افتراضي رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
605#
14 - 03 - 2011, 04:48 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fares666666 مشاهدة المشاركة
محمد باشا يا جااااااامد
فينك يا عم انتظرتك في اسكندريه زي ما وعدتني قامت الثوره
منتظرك تاني يارب ما تقوم القيامه
الله ينور علي الشغل الجامد بس فينك من الياباني
اللي فاته الياباني مش حيرجع تاني
وعلي رأي المثل
مصائب قوم عند قوم فوائد
منتظرك يا زعيم النهارضه السوق كان هايج زي بحر اليابان
انزل بالتقر ير بكره لان البرنامج كمان ليس به صفقات
انا محضرلك الاستاكوزا من يومها
وحروح اجيب شوية دنيس وآجي أنا متاكد انك زهقت من بلطي النيل وعايز دنيس البحر
بالاذن بقي أنا هناك
هههههههههههه تصدق بالله انا لحد لدوقتي مامتحنتش الامتحان الي كنت هاخلصه واجيلك
عمالين ياجلوا فيه لما خلاص حاسس ان انا قربت انجح وادخل الجيش بسبب الثورة
عموما ياباشا واجبك وصل
واكييييييييييد قبل مانزل هاقولك وقريب اوي ان شاء الله

التوقيع

http://www.borsaat.com/vb/uploaded/2...1402952573.jpg
اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عن من سواك:
fm4ever غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 33
معدل تقييم المستوى: 0
nannaelgin is on a distinguished road
افتراضي رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
606#
14 - 03 - 2011, 07:44 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fm4ever مشاهدة المشاركة
اهلا وسهلا بيك معانا يشرفني اول مشاركة لحضرتك تكون في موضوعي المتواضع
والاكسبرت تم ارفاقه لحضرتك مرة تانية بدون ماتدور وتتعب نفسك
بالتوفيق ان شاء الله
شكرا اخى على الرد
ربى اجعله فى ميزان حسناته
nannaelgin غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية meda2meda
عضو جديد
الصورة الرمزية meda2meda
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 66
معدل تقييم المستوى: 8
meda2meda is on a distinguished road
افتراضي رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
607#
14 - 03 - 2011, 04:37 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fm4ever مشاهدة المشاركة
اهلا وسهلا بيك معانا يشرفني اول مشاركة لحضرتك تكون في موضوعي المتواضع
والاكسبرت تم ارفاقه لحضرتك مرة تانية بدون ماتدور وتتعب نفسك
بالتوفيق ان شاء الله
السلام عليكم
على فكرة انا متابعك بصمت من بدرى بس على حسابك الديمو وشغلك الساحر على اليورو ين
ماشاء الله عليك
معلش كنت عايز اسالك الفايل بتاع الاكسبرت ده بيفتح على ايه
مش عايز يفتح معايا
meda2meda غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية الصنقور
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية الصنقور
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 763
معدل تقييم المستوى: 9
الصنقور is on a distinguished road
افتراضي رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
608#
14 - 03 - 2011, 06:56 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fm4ever مشاهدة المشاركة
اهلا وسهلا بيك معانا يشرفني اول مشاركة لحضرتك تكون في موضوعي المتواضع
والاكسبرت تم ارفاقه لحضرتك مرة تانية بدون ماتدور وتتعب نفسك
بالتوفيق ان شاء الله
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وألف مبرووك الارباح للجميع
وأريد أسألك سؤال
أنا حمات منصة التداول اللي انت حاططها في التوقيع ووضعت الباسورد
ورقم الحساب وكل شيئ تمام بس حبيت شوف الصفقات السابقة المعمولة على الحساب لقيتها جميعها على زوج اليورو ين
ولم أجد اي صفقة على غير ها الزوج على خلاف الصور اللي انت رفقتها في اخر فترة
وبالنسبة للاكسبرت اللي انت رفقته هو يفتح على اي برنامج
واذا كان هناك اي التباس موجود عندي فياريت تصححلي
وفقك الله
الصنقور غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المشاركات: 50
معدل تقييم المستوى: 8
nabeell is on a distinguished road
افتراضي رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
609#
14 - 03 - 2011, 07:51 PM
الله ينجحك يارب
nabeell غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 3
معدل تقييم المستوى: 0
khaledabunada is on a distinguished road
Talking رد: تحديد الاتجاه لليوم القادم بنسبة 95% يوميا باذن الله
610#
14 - 03 - 2011, 08:15 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لقد قرأت المضوع وهو مشوق بلا شك وأشكر الأخ محمد على كل مجهوداته
ولكنني أريد أن أستفسر قليلاً :
1. أنت ياأخ محمد ما شاء الله عليكم ويزيدك من نعمة الفهم بتحلل كل زوج على حده ، ممكن تشرح لنا لو تكرمت كيف نقدر إحنا المبتدئين نحلل الأزواج بطريقة مبسطة وسهلة .
2. هل التحليل بيكون قبل الساعة 12 ونبدأ العمل الساعة 12
أرجو الإفادة يا أستاذنا العظيم
ولكم تحياتي
خالد أبو ندى


khaledabunada غير متواجد حالياً  


أدوات الموضوع


جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


09:08 AM