• 11:41 مساءاً
logo




مشروع (جمعية ) ربحي فقط ل 10 مشتركين...بما يرضي الله

موضوع مغلق
الصورة الرمزية محمد عبد المحسن
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 169
خبرة السوق : 3 الى 5 سنوات
الدولة: مصراوي
معدل تقييم المستوى: 13
محمد عبد المحسن is on a distinguished road
13 - 01 - 2011, 02:08 AM
  #1
محمد عبد المحسن غير متواجد حالياً  
افتراضي مشروع (جمعية ) ربحي فقط ل 10 مشتركين...بما يرضي الله
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا أخوكم في الله محمد عبد المحسن من منطقة العمرانية – الجيزة عمري 28 سنة عندي خبرة بالفوركس تزيد عن ثلاث سنوات كنت اتاجر بالفوركس واحقق ارباح معقولة إلا ان نويت ان اخطب ومن يومها وانا سحبت كل فلوسي من الفوركس لزوم تدابير الخطوبة ، والأن اريد ان اعود مرة اخرى بمحفظة محترمة لعشقي الاول الفوركس لكن المشكلة في عدم توافر المال اللازم.

على فكرة انا كنت من احد ضحايا هيثم الشامي النصاب المعروف وكنت محظوظ انه نصب عليا في 300 دولار فقط. بس انا كنت شايف انه عنده حق في حاجة (استني بس متزعلش) هو مكانش هيقدر يتعامل مع مئات العملاء وتليفونات وإدارة حسابات لوحده وبعدين جمع حوالي 200 مليون يبقى لازم يفكر في النصب حتى لو كان ملاك نازل من السماء الرقم فوق الخيال وانا كنت حاسس بنيته لكن للأسف كنت بكدب نفسي تخيل انت لو عندك 1000 عميل في شركتك كلهم بيكلموك على تليفونك الشخصي ده جنان يا جماعة, كان واضح قوي انه هيخلع ومش هيقدر يكمل وبعدين كان بيقول 60 % مكسب وعمره ماجاب سيرة الخسارة طبعا شيء غير منطقي مع الفوركس اللي في مكسب وخسارة لكن الشاطر هو اللي يطلع النتيجة الاخيرة المكسب اكثر من الخسارة.

بعد الكلام ده حبيت اعمل زي جمعية بين 9 اشخاص وانا العاشر لمده 3 شهور مثلا كل واحد يدفع 100 دولار (اعتقد ده رقم بسيط) ولما نكمل ال 1000 دولار افتح بيهم حساب في شركة الوساطة الخاصة بي وعلى مدار ال 3 شهور الارباح تتوزع على ال 9 افراد_وانا كمان_ بما يرضي الله. وقسما بالله لن ارضي إلا ب 9 افراد, والله المستعان.

طبعا مش عارف مين هيصدقني ومين هيقول ده نصاب لكن انا مستعد للضمانات اللي ترضيكم, ويعلم الله اني عايز اعمل الموضوع ده للإفادة لكم ولي فانا عايز اتزوج وعندي شقة عايز اشطبها وكمان نفسي اعمل محفظة محترمة. كمان عندي فكرة انه بعد اول شهر اكون ان شاء الله ضاعفت مبلغ المحفظة وارد لكل واحد ال 100 دولار بتاعته ونشتغل بالارباح. يارب الاقي حد يقتنع بالفكرة وانا على استعداد اني اقابل اي حد من الأخوة اللي هيقتنعوا بالفكرة ونتكلم في اي حاجة هو عايز يسأل عنها والله على ما اقول شهيد.

التوقيع

حسبي الله لا إله الإ هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم

اللهم يا مقلب القلوب والابصار ثبت قلوبنا على دينك


عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المشاركات: 298
معدل تقييم المستوى: 12
عملات2011 is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع (جمعية ) ربحي فقط ل 10 مشتركين...بما يرضي الله
2#
13 - 01 - 2011, 02:57 AM
انا لو املك 100$ شحنت حسابي واشتغلت به وبلاشيء من الجمعية لمدة 10 شهور

في 10 شهور ممكن ادبلهم اقل شيء 10 مرات
وجهة نظري
عملات2011 غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 23
معدل تقييم المستوى: 0
AHMMAH is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع (جمعية ) ربحي فقط ل 10 مشتركين...بما يرضي الله
3#
13 - 01 - 2011, 05:42 AM
بعد الكلام ده حبيت اعمل زي جمعية بين 9 اشخاص وانا العاشر لمده 3 شهور مثلا كل واحد يدفع 100 دولار (اعتقد ده رقم بسيط) ولما نكمل ال 1000 دولار افتح بيهم حساب في شركة الوساطة الخاصة بي وعلى مدار ال 3 شهور الارباح تتوزع على ال 9 افراد_وانا كمان_ بما يرضي الله. وقسما بالله لن ارضي إلا ب 9 افراد, والله المستعان.



معول الكلام ده يا محمد؟ ولا عاوز تصير هيثم الشامي؟
AHMMAH غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية الاول
عضو جديد
الصورة الرمزية الاول
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: دوله النظام
المشاركات: 232
خبرة السوق: أقل من 6 شهور
معدل تقييم المستوى: 13
الاول is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع (جمعية ) ربحي فقط ل 10 مشتركين...بما يرضي الله
4#
13 - 01 - 2011, 07:19 AM
شوف اخى انت لو ضامن انك ترجع فلوس الناس بالرباح كنت بيعت شقتك وكل ما تملك عشان تكسب وتربح انما الموضوع سورى نصب او انك بتلعب بفلوس الناس وانت مطمن

التوقيع

لا اله الا الله
الاول غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 108
معدل تقييم المستوى: 12
السيف الصقيل is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع (جمعية ) ربحي فقط ل 10 مشتركين...بما يرضي الله
5#
13 - 01 - 2011, 08:58 AM
راجع الخاص
السيف الصقيل غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية محمد عبد المحسن
الصورة الرمزية محمد عبد المحسن
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: مصراوي
المشاركات: 169
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 13
محمد عبد المحسن is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع (جمعية ) ربحي فقط ل 10 مشتركين...بما يرضي الله
6#
13 - 01 - 2011, 10:43 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMMAH مشاهدة المشاركة
بعد الكلام ده حبيت اعمل زي جمعية بين 9 اشخاص وانا العاشر لمده 3 شهور مثلا كل واحد يدفع 100 دولار (اعتقد ده رقم بسيط) ولما نكمل ال 1000 دولار افتح بيهم حساب في شركة الوساطة الخاصة بي وعلى مدار ال 3 شهور الارباح تتوزع على ال 9 افراد_وانا كمان_ بما يرضي الله. وقسما بالله لن ارضي إلا ب 9 افراد, والله المستعان.



معول الكلام ده يا محمد؟ ولا عاوز تصير هيثم الشامي؟

بارك الله فيك يا اخي على رأيك لكني اتلسعت من هيثم الشامي ومستعد لأي ضمانات او ايصالات أمانة
لحضرتك وعلى فكرة ممكن خلال اول شهر وا شهر ونصف ارجع لكل فرد اصل المبلغ اللي دفعه ونشتغل بالارباح وبعدين هنصب بالف دولار . ده المثل المصري بيقول ان سرقت اسرق جمل . بعدين هروح فين من ربنا وكمان ههرب فين من البوليس لما انصب دا انا بقولك عايز اتزوج وابدا ياتي مش اتسجن

التوقيع

حسبي الله لا إله الإ هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم

اللهم يا مقلب القلوب والابصار ثبت قلوبنا على دينك

محمد عبد المحسن غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 23
معدل تقييم المستوى: 0
AHMMAH is on a distinguished road
افتراضي رد: مشروع (جمعية ) ربحي فقط ل 10 مشتركين...بما يرضي الله
7#
13 - 01 - 2011, 06:34 PM
شوف يا محمد انا انصحك لوجه الله انسى الموضوع وخلينا نقفل عليه ونتفرغ لما هو مفيد وروح اتزوج والله يرزقك وتتاجر وتغامر بفلوسك وارجو من الاخوة عدم المتابعة في هذا الموضوع ونسيانه
AHMMAH غير متواجد حالياً  


موضوع مغلق

أدوات الموضوع


جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


11:41 PM