• 4:46 مساءاً
logo



توصيات ابو جواد 2011

موضوع مغلق
Like Tree1790Likes

الصورة الرمزية geniusssman
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية geniusssman
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: أم الدنيا
العمر: 30
المشاركات: 1,328
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
geniusssman is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 04:15 PM
رن ايرو رن تفعلت للشراء

التوقيع


geniusssman غير متواجد حالياً  


الصورة الرمزية mreda
عضو نشيط
الصورة الرمزية mreda
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 453
معدل تقييم المستوى: 8
mreda is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 04:19 PM
مبروك يا فنكوووش
و عقبالك إن شاء الله و نفرح بيك
و تنال كل ما تتمنى بعون الله

و إن شاء الله حسابك ما يتمرجن بس إنت أمنه كويس و اتوكل على الله

التوقيع

خريج أكاديمية أبو جواد لإحتراف الفوركس
mreda غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية geniusssman
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية geniusssman
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: أم الدنيا
العمر: 30
المشاركات: 1,328
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
geniusssman is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 04:27 PM
الناس نامت ولا ايه ؟؟

اصحواااااااااااااا

التوقيع


geniusssman غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية محمـد بن حامد
عضو نشيط
الصورة الرمزية محمـد بن حامد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 433
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 8
محمـد بن حامد is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 04:38 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله ياجماعة كنت حابب ادخل عليكم وانتم في حالة نفسية احسن من كدا
لكن قدر الله وماشاء فعل
ودحين مو وقت التأنيب ولا وقت يقول فيه الواحد ليش ما التزمت بالادارة اللي تكلمنا عنها
مو وقتها الحين لكن وقتها بعد ماتنتهي هذه الازمة على خير ان شاء الله
وبعدها حيصير في تكسير رووس
الآن ما اقول الا يارب العالمين تفك ازمتنا على خير وتأذن بهبوط كل العملات اللي تفرح قلوبنا
وتفك تعليقة كل واحد متعلق بربح وفير يدخل السرور الى قلوبنا
فلا ملجأ لنا يا الله منك الا اليك انت ربنا وتعلم حالنا
ادعوك يارب العالمين بشد ازرنا وان تكن معنا اين ما كنا
فان كان في علمك يارب ان العملات اللي داخلين فيها ستهبط فعجل بهبوطها
وان كان في علمك وقدرك انها ستواصل ارتفاعها فقد آمنا بك وبقضاءك وقدرك
ورضينا بك ربا وبالاسلام دينا وبمحمد صلى الله عليه وسلم رسولا
ونسألك الرضا بما كتبت لنا وان تربط على قلوبنا وتبدلنا مكان الحزن فرحا وسرورا
ندعوك ياربنا ان تفرج همنا وتيسر امرنا وندعوك ان توفقنا الى ما تحب وترضى
اللهم انا نسألك ان تعيننا على ذكرك وشكرك وحسن عبادتك
اللهم انا ندعوك ان تعجل بالفرج علينا وعلى كل مهموم ومكروب في كل بقاع الارض
ناس مهمومة بازمات مالية مثل حالنا
وناس مهمومة بازمات بيئية مثل اليابان
وناس مهمومة بازمات كوارثية مثل اليابان
وناس مهممومة بازمات امن وامان في اوطانهم مثل الدول العربية الثائرة
وناس مهمومة بازمات صحية وتتمنىى ان تعيش في صحة وعافية
وناس مهمومة بازمات مادية وفقر مدقع مثل الناس اللي تحت خط الفقر
وناس مهمومة بتوفير قوت يومها لها ولعيالها
كل واحد عنده هم من نوع خاص ، ندعو الله ان يفرج هم المهمومين وينفس كرب المكروبين
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
من بات آمنا في سربه معافا في بدنه عنده قوت يومه فقد حيزت له الدنيا بحذافيرها
ارجو من الله العلي القدير ان نكون من هؤلاء الذين تحدث عنهم الرسول الكريم صلى الله عليه وسلم
وان نقنع انفسنا بذلك

ووالله لكم وحشة كبيرة وافتقدناكم الكام يوم اللي فاتو دول
واللي سألو عننا نقولهم موجودين وتحت الانظار وانشغلنا شوية
الله لا يشغلنا الا في طاعته وعاجز عن شكركم
و الحمد لله رب العالمين انا بصحة وعافية وقد حيزت لي الدنيا بما فيها والحمد لله رب العالمين
وبعد ماتنتهي الازمة على خير ان شاء الله لنا حساب عسير مع اللي مالتزموا بادارة راس المال
خصوصا مع المجنون لانه النقطة حقتو اغلى من النقطة العادية
وحسابي عسير مع محمد بن حامد بالذات لانه ماشي مع المثل اللي يقول
باب النجار دائما مخلع
وهذا المثل ينطبق على كل صاحب شغلانه مبيهتمش بيها عند نفسه , يعني الخياط او الترزي تلاقي سوست هدومه مقطعه , والنجار باب بيته مخلوع , ودكتور السنان سنانه مسوسه
فكل واحد يشوف اخينا محمد يمصع له ادنه ويقوله عيب تقول للناس التزموا وانت اول واحد ماتلتزم
كسروا له راسه
الطمع ياجماعة الطمع يخرب ماجمع
لا نغتر بالصفقات المضمونة مية بالمية فالسوق غدار
ربح قليل دائم خير من كثير منقطع
انا عارف انه صعب على النفس انه تكسب قليل بينما احيانا يمكنها ان تتدبل حسابها في اسبوع
احيانا وانا اقول احيانا مرة تدبل ومرة تمرجن هههههههه
اللي يبغ يتبع الاسلوب دا يتبع اسلوب الاستوب لوووووز
واللي يبغى يتبع اسلوب التبريد لازم ادارة صارمة وادارة ازمات
ماشاء الله تبارك الله احسن واحد شفته يدير ازمات
واحسن موصي يوقف مع الاعضاء هو الزعيم بتاعنا ابو جواد ماشاء الله ، الله يوفقه يارب

الفنكووووش ما شاء الله جاء يطل غلب على الكل
الله يوفقك وييسر امرك ومبرووووك زواج اختك وعقبالك يابطل

شكرا لجميع من سأل ووالله اني اشعر فعلا اننا اسرة واحدة متكاتفة
وما احلانا في هذه الظروف وكل واحد شايل هم صاحبه

التوقيع

هنا اسهل طريقة لادارة راسمالك

لا تكتب انشاء الله ولكن اكتب ان شاء الله

سبحان الله-----والحمد لله-----ولا اله الا الله-----والله اكبر
محمـد بن حامد غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Kamal Omar
عضو جديد
الصورة الرمزية Kamal Omar
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
الدولة: مصري
المشاركات: 221
خبرة السوق: أقل من 6 شهور
معدل تقييم المستوى: 8
Kamal Omar is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 04:52 PM
اهلا بعودتك و ان شاء الله تكون بلا غيبة غير في طاعة الله
Kamal Omar غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية geniusssman
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية geniusssman
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: أم الدنيا
العمر: 30
المشاركات: 1,328
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
geniusssman is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 04:56 PM
المجنون هاينفجر دلوقتى بس ف اى اتجاه الله اعلم

التوقيع


geniusssman غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية A7medBasha
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية A7medBasha
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: Egypt
المشاركات: 519
معدل تقييم المستوى: 8
A7medBasha is on a distinguished road
Smile رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 05:20 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xrayan2 مشاهدة المشاركة
كفايه تريقه علي الناس حرام فيها ايه لما يفتح حساب ب100 دولار ولا 20دولار هوا انتو اللي هترزوقوه ولا له رب يرزقه
ياجماعه انتو مش حاسين ليه بالناس انا فاكر اول مره اشتغل مع ابو جواد في الفوركس فتحت في شركه ماركتيفيا واشتغلت بال 5 دولار البونص بس ووصلو لل27دولار في اقل من شهر
وفتحت في شركه اسمها اكسينس والرافعه الماليه 1:1000 وحولتهم باوامر الدونت كلوز لل 2000 دولار وسحبتهم ومبخليش اكتر من 500 دولار في الحساب
ارجوكم بلاش اخلاق التريقه علي خلق الله لهم رب يرزقهم واحنا ماعلينا انا نعرفه ونساعده يوصل بيهم ازاي لل مليون زي مقال الرسول بشرو ولا تنفرو ويسرو ولا تعسرو
100 دولار فيها 10000 سنت يعني ممكن عادي جدا يدخل ب10% ويوصل بعد وقت للمبلغ اللي ربنا كاتبه بس اهم حاجه اننا ننبهه انو ميطمعش وميشتغلش باكتر من 10%
وشكرا
انت فهمتنى غلط انا بضحك على الاخ وسام اللى بيتكلم على ال 100 دولار كانهم مش مبلغ اصلا هههههههه
وبعدين مانا اصلا حسابى ب 100 دولار بس بردو هههههههه
وياريت تكلمنى على الخاص علشان عاوز فى حوار بخصوص اكسينس لو سمحت

التوقيع


A7medBasha غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 88
معدل تقييم المستوى: 8
q.7.f is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 05:27 PM
بداااااية هبوووووط تربطوا اربطوا الاحزمه
q.7.f غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 844
معدل تقييم المستوى: 8
medoram is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 05:34 PM
اقتباس:
كفايه تريقه علي الناس حرام فيها ايه لما يفتح حساب ب100 دولار ولا 20دولار هوا انتو اللي هترزوقوه ولا له رب يرزقه
ياجماعه انتو مش حاسين ليه بالناس انا فاكر اول مره اشتغل مع ابو جواد في الفوركس فتحت في شركه ماركتيفيا واشتغلت بال 5 دولار البونص بس ووصلو لل27دولار في اقل من شهر
وفتحت في شركه اسمها اكسينس والرافعه الماليه 1:1000 وحولتهم باوامر الدونت كلوز لل 2000 دولار وسحبتهم ومبخليش اكتر من 500 دولار في الحساب
ارجوكم بلاش اخلاق التريقه علي خلق الله لهم رب يرزقهم واحنا ماعلينا انا نعرفه ونساعده يوصل بيهم ازاي لل مليون زي مقال الرسول بشرو ولا تنفرو ويسرو ولا تعسرو
100 دولار فيها 10000 سنت يعني ممكن عادي جدا يدخل ب10% ويوصل بعد وقت للمبلغ اللي ربنا كاتبه بس اهم حاجه اننا ننبهه انو ميطمعش وميشتغلش باكتر من 10%
وشكرا
و الله ايضا مش فاهم ليه بيستهزؤا بهذه المبالغ الصغيره مع انه ممكن تعمل ليك مبالغ كبيره
و الله كنت اشتغل بالبونص المجاني اللي بتديه بعض الشركات في حدود 5دولار
و كنت اصل بيه ل 100 دولار و 200 و اسحب بدووون قيود من الشركه
الجميل انه مافيش اي خوف ابدا عند دخول الصفقات هههه لهذا كنت اربح دايما ههه و الله العظيم فعلا العامل النفسي يلعب دور كبيييييييييييير
بالتوفيق

التوقيع

اللَهُمَّ إِنِّي أُشْهِدُكَ وَأُشْهِدُ مَلَائِكَتكَ وَحَمَلَةَ عَرْشِكَ وَأُشْهِدُ مَنْ فَي السَّمَاوَاتِ وَمَنْ فِي الأَرْضِ أَنَّكَ أَنْتَ الله لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ وَحْدَكَ لا شَرِيكَ لَكَ وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُكَ وَرَسُولُك
________________________

هل تعاني من الهموم ؟ تفضل هذا المقطع

https://www.youtube.com/watch?v=9wrpa-RxgUc

medoram غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 88
معدل تقييم المستوى: 8
q.7.f is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات ابو جواد 2011
08 - 04 - 2011, 05:42 PM
لاحظوا 3958 شف كيف يتعامل معها والله الوضع خطر جدا جدا
q.7.f غير متواجد حالياً  


أدوات الموضوع


جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات


04:46 PM