
رد: `·.¸¸.·´♣♣ورشة بورصات العربية المتحدة♣♣`·.¸¸.·´
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mostafa Elyamny
وعليك يا دكتور عمرو بس الصفقة دي انا عارف انك دخلتها بس تقريبا مش على الحساب بتاعنا . صح ؟ ولا انا مش واخد بالي


لا ياحبيبي الحساب بتاعنا ميستحملش اللوط ابو ٥٠٠٠٠ ابدا
ده حساب تانى بس حقيقى طبعا وحتى فى حسبنا عندنا مكسب
الحمد لله ولو مكانش عندى صفقه دولار ين بلوط عالى كنت دخلت بلوط اعلى
التوقيع
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه