
رد: = }{ }{ = التحليل الفني وفرص يومية = }{ }{ =
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maklad94
مبروك الارباح ياغالى ..
ايه رايك فى شراء اليورو وهدف 1.45
وبعدين نبيع من 1.45
الله يبارك فيك ياغالى
ممكن نشوف صعود لليورو لاكن لااجد منطقة شراء جيدة الان بعد وصل السعر الى 1.4360 اى اصبحنا فى مناطق وسطية لا للبيع او الشراء منها وبفضل اكون بكرة اجازة الا اذا استدعانا الشارت على عجل تحياتى التوقيع
بل هى نظرة واشارة ايجابية لتحديد لحظات الانعكاس السعرى وتغيير الاتجاة ولو على المدى القصير
نعم انها احدى ادوات التحليل الفنى
الركيزة الثالثة
سهولة التداول ---- و ---- طريق النجاح