• 10:23 صباحاً

توليفة رائعة

موضوع مغلق
Like Tree72Likes

عضو جديد

ايمن عبدو is on a distinguished road
افتراضي رد: توليفة رائعة
2101#
13 - 08 - 2011, 11:49 PM
السلام عليكم

يا جماعة انى معى مشكلة مع منصة اف اكس استريت حيث علشان افتح المنصة لابد من محاولة فتحها عدد مرات غيرت ويندوز الجهاز نفس المشكلة غيرت الجهاز نفسة لقيت انى بفتحها بصعوبة بالرغم انى مصطب برنامج الجافا كويس.
فاريت تساعدونى فى حل هذه المشكلة؟؟

وشكرا
ايمن عبدو غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

amjadona1 is on a distinguished road
2102#
14 - 08 - 2011, 03:42 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amjadona1 مشاهدة المشاركة
اقوى إستراتيجية في تاريخ الفوركس

اليوم ياشباب سئلت نفسي ليش بعض الناس يقولو مافي استراتيجية كاملة مية في المية مهما كانت قوة نجاح الإستراتيجية لازم تفشل في يوم من الأيام ولازم تخذل صاحبها ولو بنسبة 5 في المية وهذا الكلام كان بمثابة تحدي قوي بالنسبة ليا وكنت احاول اني اجد استراتيجية نسبة نجاحها مية في المية واتوصلت الحمد لله لإستراتيجية الفشل في كسر الترند على فريم ال 4 ساعات اللي كانت نسبة نجاحها مية في المية الحمد لله لكن اليوم قررت اني اعلمكم شي جديد على فريم الساعة 5 ايام ونشوف هذي الإستراتيجية هل هيا فعلا ناجحة زي ماانا ذكرت في العنوان ولا ممكن تكون فاشلة ولو حتى بنسبة 5 في المية اوكي نروح الان نفتح منصة اف اكس استريت مرتين
ونحط في المنصة الأولى الإعدادات التالية :-
9 اكسبونينشال
30 اكسبونينشال
55 سيمبل
65 سيمبل
ونحط في المنصة الثانية الإعدادات التالية :-
21 اكسبونينشال
100 اكسبونينشال
200 اكسبونينشال
1000 اكسبونينشال
طريقة الدخول:-

في حالة اختراق
ال 9 وال 30 لخط ال 55 وال 65 في التوليفة القديمة وإختراق خط ال 21 لخط ال 100 وال 200 في التوليفة الجديدة ندخل مباشرة في الصفقة سواء كانت بيع او شراء بعد اكتمال الشروط طبعا على الميتاتريدر واهم شرطين الار اس اي والمومنتم زي ماانتو عارفين والهدف يكون خط ال 1000 طيب في حالة لو كانت الثلاث خطوط ال 100 وال 200 وال 1000 في النص وقام خط ال 21 بإختراقهم كلهم فين يكون الهدف ؟؟

اكيد طبعا القمة اللي امامك او القاع اللي امامك او تترك الصفقة مفتوحة حتى مايرجع خط ال 9 يخترق خط ال 30 مرة اخرى بشكل معاكس

اعيد مرة ثانية لازم خط ال 9 وال 30 يخترقو خط ال 55 وال 65 في التوليفة القديمة ولازم خط ال 21 يخترق ال 100 وال 200 في التوليفة الجديدة وبعدها ندخل في الصفقة بعد اكتمال الشروط على الميتاتريدر والهدف يكون خط ال 1000 وفي حالة لو كانو الثلاث خطوط مع بعض في النص وقام خط ال 21 بإختراقهم كلهم هنا ساعتها يكون الهدف القمة اللي امامك او القاع اللي امامك ومهما عكس السعر عليك لازم في النهاية يجيب الهدف غصبا عنه وروحو طبقو كلامي هذا على كل العملات وشوفو النتيجة بنفسكم بصراحة النتيجة شي مهو معقول ابدا ابدا ابدا مستحيل تكون هذي الإستراتيجية فاشلة الا في حالة واحدة فقط وهيا يجي خبر قوي جدا جدا جدا جدا ويعكس الترند 360 درجة غير كذا حطو في بطنكم بطيخة صيفي وادخلو في الصفقة وانتو مرتاحين ومطمنين ولاتنسوني من دعاكم ولاتنسو تحدثو المنصة كل نصة ساعة او ساعة ضروري جدا جدا
شباب ارجوكم ركزو معايا لو تكرمتو رحت سويت باك تيست على الإستراتيجية على فريم الربع ساعة يوم والله شفت العجب العجاب شفت شي ماني قادر اصدقو بصراحة لقيت الشغل على فريم الربع ساعة يوم شي يجنن يهبل شي مو معقول ابدا ابدا ابدا ابغى كل واحد فيكم يروح بس يلقي نظرة على فريم الربع ساعة يوم على كل العملات وتعطوني رأيكم بأمانة اقسم بالله العظيم اللي شفتو انا شي خلاني انفجع بصراحة بدون مبالغة بدون مبالغة بدون مبالغة بدون مبالغة ممكن من خلال هذي الإستراتيجية كل واحد يدبل حسابه بلاشي نقول كل يوم او كل يومين عشان لا احد يقول عني قاعد اكذب عليكم خلينا نقول كل اسبوع والله ثم والله كل واحد فينا يقدر يدبل كل اسبوع فقط طبقو الإستراتيجية صح وعلى كل العملات بشرط على كل العملات واستغلو كل الفرص امامكم وخلو نقاط دخولكم صحيحة مية في المية طبقو شروط الدخول بحذافريها وراح تدعولي من جد وراح تشوفو شي مهو معقول ابدا ابدا ابدا الله يستر عليكم ابغاكم تروحو تتأكدو من صحة كلامي وتقولو النتيجة بدون مجاملة او مدح
amjadona1 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

hanan123 is on a distinguished road
2103#
14 - 08 - 2011, 03:52 AM
ربنا يخليك يا استاذ امجد بتدينا دفعة غريبة من الحماس بجد
سؤال صحيح ؟ هو ازاي اعمل باك تيست على المنصة اف اكس استريت ؟؟ كل ما حاول ارجع بالشارت للخلف الصورة تكبر ومعرفش اشوف الاوقات الاقدم ؟؟ حد فاهم قصدي ؟ظ
hanan123 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية fares666666
عضو نشيط

fares666666 is on a distinguished road
2104#
14 - 08 - 2011, 04:03 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanan123 مشاهدة المشاركة
سؤال صحيح ؟ هو ازاي اعمل باك تيست على المنصة اف اكس استريت ؟؟ كل ما حاول ارجع بالشارت للخلف الصورة تكبر ومعرفش اشوف الاوقات الاقدم ؟؟ حد فاهم قصدي ؟ظ
بالفعل اخت حنان نفس سؤالي بالظبط كي اري بعض العملات علي المنصه هل حدث تقاطع ام لا
لاني اري الخطوط علي الربع ساعه متوازيه
لذا اضطر بعض الاحيان لعمل 30 دق علي يومان ليظهر لي الباك شارت او الهيد شارت أو أوقات بجيب المونيتور يمين شويه بحاول اشوف الباقي بتاع الشارت
هههههههههههه
وتمام يا أمجد والله فعلا تأثيرات قويه جربت علي اليورو دولار والنيوزيلاندي والفرنك ين بالفعل
ما شاء الله كل ما نفهم حاجه نلاقي الجديد بس برضه مصر علي الساعه يوم والتوليفه الاخيره الاقوي

التوقيع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
fares666666 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

2105#
14 - 08 - 2011, 04:05 AM
اقتباس:
انا اقصد رحت عملت باك تيست على اخر يوم في كل العملات صعب انك تختاري ايام سابقة انتي بس روحي شوفي اللي انا شفتو خليكي على فريم الربع ساعة يوم وافتحي المنصتين وشوفي لمن تكتمل الشروط في المنصتين ايش يسير في السعر كفاية انك تشوفي النتيجة على اخر يوم بس اهم شي انك تروحي على كل العملات وتشوفي كيف الأرباح تفجع من جد تخلي الواحد مخو يضرب
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

2106#
14 - 08 - 2011, 04:10 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fares666666 مشاهدة المشاركة
بالفعل اخت حنان نفس سؤالي بالظبط كي اري بعض العملات علي المنصه هل حدث تقاطع ام لا
لاني اري الخطوط علي الربع ساعه متوازيه
لذا اضطر بعض الاحيان لعمل 30 دق علي يومان ليظهر لي الباك شارت او الهيد شارت أو أوقات بجيب المونيتور يمين شويه بحاول اشوف الباقي بتاع الشارت
هههههههههههه
وتمام يا أمجد والله فعلا تأثيرات قويه جربت علي اليورو دولار والنيوزيلاندي والفرنك ين بالفعل
ما شاء الله كل ما نفهم حاجه نلاقي الجديد بس برضه مصر علي الساعه يوم والتوليفه الاخيره الاقوي
قفل المنصة وافتحها من جديد وافتح المنصة مرتين عن طريق المربعين اللي جمب علامة الإستفهام وحط الخطوط على المنصتين وشوف كيف السعر يصعد او يهبط بعد ماتكتمل الشروط على المنصتين ارجوك سوي اللي قلتلك عليه المسئلة سهلة مهي محتاجة اكثر من انك تطبقها وبس
عضو نشيط

2107#
14 - 08 - 2011, 04:14 AM
انا بقى اختلف معاك التقاطع على الربع ساعه يوم اسرع واوضح مش عارفة جربتها تقريبا على كل العملات الرئيسية التقاطع لما بيحصل لفوق وللا لتحت وتكتمل الشروط في المنصتين السعر بيروح مع التقاطع ممكن من 50 الى 90 نقطة تخيل بقى في 10 عملات يعني من 500 الى 900 نقطة حاجه تخوف وماتتصدقش بجد
هجرب على الحقيقي ان شاء الله من بكرة

ملاحظة صغنونه
التقاطع ممكن يحصل بدري يعني مش ضروري في الفترة الاوربية او الامريكية
مش عارفة ملاحظة صحيحة وللا لأ ياريت استاذي امجد يصحح لي
عضو نشيط

2108#
14 - 08 - 2011, 04:25 AM
بدون مجاملة ومش هستفيد اي شيء لما اجاملك يا استاذ امجد انت عبقري
التوليفة على الربع ساعه يوم شكلها غير ونتائجها غير وجده غير مش بتقولوا كده ههههههههه
لا بجد يا امجد تسلم ايدك على اقوى استراتيجية في تاريخ الفوركس
بس سؤال بقى صغير ؟؟
هو لازم افتح المنصتين ؟؟؟
ليه ؟؟
ولو اشتغلت على منصة وحده بالاعدادت دي
9 اكسبونينشال
30 اكسبونينشال
55 سيمبل
65 سيمبل

ايه اللي هيصحل يعني ؟؟

انا شايفه النتائج مبهره هنا او هنا ومش محتاجه المنصتين معلش بقى بتفلسف كتير
الصورة الرمزية amjadona1
عضو مميـز
الصورة الرمزية amjadona1

2109#
14 - 08 - 2011, 04:27 AM
اقتباس:
انا بقى اختلف معاك التقاطع على الربع ساعه يوم اسرع واوضح مش عارفة جربتها تقريبا على كل العملات الرئيسية التقاطع لما بيحصل لفوق وللا لتحت وتكتمل الشروط في المنصتين السعر بيروح مع التقاطع ممكن من 50 الى 90 نقطة تخيل بقى في 10 عملات يعني من 500 الى 900 نقطة حاجه تخوف وماتتصدقش بجد
هجرب على الحقيقي ان شاء الله من بكرة

ملاحظة صغنونه
التقاطع ممكن يحصل بدري يعني مش ضروري في الفترة الاوربية او الامريكية
مش عارفة ملاحظة صحيحة وللا لأ ياريت استاذي امجد يصحح لي
مزبوط كلامك مليون مليار في المية والله من جد حاجة تخوف وتفجع انا عن نفسي ماني مصدق اللي قاعد اشوفه وبعدين احيانا توصل الأرباح الى 250 نقطة زي اليورو فرنك يعني من جد شي مايدخل العقل ابدا ولا تشيلي هم الفترة انتي خليكي على التقاطع في المنصتين وخلاص وقت مايحصل يحصل المهم انه يحصل وخلاص واحيانا نكتفي بتقاطع واحد فقط لأن الثاني هو اصلا جاهز من بدري زي مثلا عندك في اليورو فرنك التقاطع في التوليفة الجديدة جاهز من بدري من قبلها بيوم وكان باقي علينا فقط التقاطع في التوليفة القديمة وندخل شراء ياالله والله شي مهو معقول ابدا ابدا ابدا ياحظ اللي يكون متفرغ للفوركس حاولت اقنع نفسي بأي وسيلة ان الإستراتيجية ممكن تكون فاشلة ولو بنسبة 5 في المية بس بصراحة ماقدرت بالعكس كل يوم بتأكد انها ناجحة مليون مليار ترليون في المية بس اهم شي تكتمل الشروط على المنصتين المنصة الأولى لازم خط ال 9 وال 30 يخترقو ال 55 وال 65 وهذي اتوقع انها سارت واضحة لكم وبسيطة وسهلة والمنصة الثانية خط ال 21 يخترق ال 100 وال 200 وسلامتك يعني كلام فاضي كلام عيال لاتعقيد ولا تشغيل مخ ولا يحزنون واحد زائد واحد يساوي اثنين والساعة ب 5 جنيه والحسابة بتحسب بس من جد من جد ياحظ اللي يكون متفرغ للفوركس تصدقي انا خايف امريكا تعرف هذي الإستراتيجية تروح تلعب في العملات وفي نظام حركة العملات عشان تخرب علينا الله يستر بس الله يستر ياخوفي الإستراتيجية توصل لأمريكا ونروح احنا فيها بعدين هههههههههههههههههههههههههه شايفة كيف قوة الثقة كيف تخلي الواحد يخاف من امريكا احيانا
عضو نشيط

fares666666 is on a distinguished road
2110#
14 - 08 - 2011, 04:29 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amjadona1 مشاهدة المشاركة
قفل المنصة وافتحها من جديد وافتح المنصة مرتين عن طريق المربعين اللي جمب علامة الإستفهام وحط الخطوط على المنصتين وشوف كيف السعر يصعد او يهبط بعد ماتكتمل الشروط على المنصتين ارجوك سوي اللي قلتلك عليه المسئلة سهلة مهي محتاجة اكثر من انك تطبقها وبس
بالفعل يا عزيزي
فعلتها وطبقتها ولاحظت طبعا الفروق عند التقاطع فاما الي الهاويه او الي الصعود
ولكني أتحدث عن بعض العملات علي شارت الربع ساعه تكون الخطوط متوازيه هذا ما أقصده فكانت مداعبه ليس الا
مفهوم الشرح جداااااااا
وشكرا لمتابعتك ومنتظرين السوق بقي يفتح

التوقيع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
fares666666 غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات