بسم الله الرحمن الرحيم
للسكالبينج من فوائد عديده
وأيضا وأيضا له أضرار عديده
أستخدم سكالبينج عموما منذ
5 سنوات
والاستراتيجيه الحاليه منذ 2.5-3 سنين
ولكن كان يعيبها شيئين خاصين بادارة رأس المال
الوقف فوالله لم يضربني المارجن الا معكم ومره قبلها طيلة هذه الفتره
يمكن ربنا عمل كده عشان اتعلم احط وقف ومضيعش حد معايا
عملنا علي العملات الرئيسه التي الدولار أساس فيها
يورو دولار - باوند- ااسترالي -نيوزلاندي
فقط
الوقف 15 نقطه للأمان- السبريد
والهدف 5+ السبريد
سنفتح حسابا
تجريبيا
بـ 1500 دولار
ونقطتنا كحد أقصي للعقد = 2 دولار
بس بعد إذنكم هشيل الحسابات اللي في التوقيع وأحط الحساب الجديد ان شاء الله