
رد: غرفة متابعة الحسابات الصغيرة والفرص المتاحة
صباح الفل على احلى دكتور
دكتور كنت عايز استفسر من حضرتك على حاجة
ايه رأيك فى الهارمونيك
كنت حابب انى اعرف عنها اكتر بس مش عارف هى فعالة لدرجة كويسة ولا لا
وناس كتير قالولى ان ستوباتها بتكون قليلة اوى
ياريتك يادكتور تفيدنى وتقولى تستاهل انى اقرا فيها واتعلمها ولا لا
ومنتظر ردك



التوقيع
@@ عاشق الميورى @@
$$$
الشارع ده شفتك انتى ماشية فيه ,,,
لابسة جيب
وبلوزة وردى ,
وعاملة ديل حصان وجايه ,
اتجاهك اتجاهى مشينا فيه ...
والشارع ده سحاب وتيه , بس لازم نستميت ,,,,