
رد: محتاج رايكم بشركة MARKETS
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_sobhy
السلام عليكم
اخي الحبيب الشركة كويس وانا كنت اتعملت معاها كتير وحصل معايا مرة اني كسبت مبلغ من المال ولم يضاف الي رصيدي وعندم كلمت خدمة العملاء تم اضافة المبلغ الي الرصيد
واخي يتعامل معاها
لكن انا الان اتعامل مع شركة FX Solutions من خلال المنتدي
نصيحة اخي يارت شوفة شركة من خلال المنتدي عشان تتمتع بخدمات بورصات وخاصة لو حضرتك لسه مبتدي
انا مع استاذ محمد في رأيه و احب اضيف اهم حاجه من وجهه نظري
بغض النظر عن المميزات الماديه الرائعه في المنتدى من بونص و تحمل مصاريف التحويل و المميزات الفنيه كتمتعك بتحليلات فنيه خاصة للعملاء فقط اقل ما يقال عنها انها اكثر من رائعه و يكفيها قوة ان احمد عزام هو كاتبها
لكن
اكبر ميزه هي الامان يعني حتى لو حصلك مشكله مع اي شركه برعايه المنتدى ولا هتلف على المواقع و تقول نصبو عليا ولا وجع دماغ هي رساله واحده للرااااااااااائع عمرو ابراهيم و حقك يجيلك باذن الرحمن في اسرع وقت و عليه بوستين كمان
و صباح المميزات و انت مع بورصات
همسة : منصه الفلاش تريدر في شركة wwm اكثر من رائعه و عندها ماستر كارد خاص بها لسهوله السحب و يعيبها فقط تأخير الافتتاح ساعه و لكن تنفيذها للاوامر بسرعه الضوء ان لم تكن اسرع