• 10:43 صباحاً
logo



•● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•

إضافة رد
Like Tree1818Likes

الصورة الرمزية نورا نيل
عضو نشيط
الصورة الرمزية نورا نيل
 
تاريخ التسجيل: May 2011
الدولة: UAE
المشاركات: 264
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 8
نورا نيل is on a distinguished road
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1331#
31 - 05 - 2012, 11:10 PM
الف مبروك للجميع كنت فى الشغل ما تابعتش معاكم اليوم
احمد ريان likes this.

التوقيع

لا الله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
نورا نيل غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف بورصات
الصورة الرمزية احمد ريان
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: بلاد الله
المشاركات: 25,169
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 33
احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1332#
01 - 06 - 2012, 10:37 AM
ده اخره اللي يشتري اليورو
انا في المدرجات
اليوم
نورا نيل likes this.
احمد ريان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف بورصات
الصورة الرمزية احمد ريان
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: بلاد الله
المشاركات: 25,169
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 33
احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1333#
01 - 06 - 2012, 02:26 PM
احنا اجازه من الان الي يوم الافتتاح ان شاء الله

وانصحكم بالابتعاد عن السوق اليوم

============
حكمه اليوم علي راي شلمه

علي راي المثل لا تبيع ابدا من قاع ولا تشتري ابدا من قمه
حد يقول لاوباما خلاص كده الدولار استوي وطلب الاكيله
وحد يقول لدراجي خلاص كده اليورو اتشوي وعايزله ارجيله
وعجبي
نورا نيل and Survivor like this.
احمد ريان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 69
معدل تقييم المستوى: 7
Brave.Heart is on a distinguished road
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1334#
06 - 06 - 2012, 12:29 PM
ايه هو الموضوع نام يعنى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد ريان likes this.
Brave.Heart غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 26
معدل تقييم المستوى: 0
action is on a distinguished road
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1335#
06 - 06 - 2012, 03:46 PM
اين انت يا ريان
احمد ريان likes this.
action غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف بورصات
الصورة الرمزية احمد ريان
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: بلاد الله
المشاركات: 25,169
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 33
احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1336#
06 - 06 - 2012, 04:20 PM
موجود مستني حد يتابع
احمد ريان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 169
معدل تقييم المستوى: 8
nightmarenet is on a distinguished road
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1337#
06 - 06 - 2012, 04:28 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريان. مشاهدة المشاركة
موجود مستني حد يتابع
ههههههه، انت مستني حد يتابع واحنا مستنيين منك أى فرصة، طب نبقي نقول لبعض اننا هنا

تحياتي ريان
احمد ريان likes this.
nightmarenet غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف بورصات
الصورة الرمزية احمد ريان
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: بلاد الله
المشاركات: 25,169
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 33
احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1338#
06 - 06 - 2012, 04:43 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nightmarenet مشاهدة المشاركة
ههههههه، انت مستني حد يتابع واحنا مستنيين منك أى فرصة، طب نبقي نقول لبعض اننا هنا

تحياتي ريان
طبعا متابع ولو في اي فرصه مش هبخل
دي كانت اخر فرصه بس كانت ناقصه شرط
والفرصه الوحيده اليوم كانت بيع علي المجنون لكن العمله دي مش من ضمن الاستراتيجيه
nightmarenet likes this.
احمد ريان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 169
معدل تقييم المستوى: 8
nightmarenet is on a distinguished road
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1339#
06 - 06 - 2012, 05:07 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريان. مشاهدة المشاركة
طبعا متابع ولو في اي فرصه مش هبخل
دي كانت اخر فرصه بس كانت ناقصه شرط
والفرصه الوحيده اليوم كانت بيع علي المجنون لكن العمله دي مش من ضمن الاستراتيجيه
بالتوفيق يا ريان، ومنتظرين الفرصة القادمة إن شاء الله، طريقك أخضر يا كبير
nightmarenet غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 69
معدل تقييم المستوى: 7
Brave.Heart is on a distinguished road
افتراضي رد: •● ۩۞۩ ...... رحـــــــــــــــال.......۩۞۩ ●•
1340#
06 - 06 - 2012, 07:18 PM
فى انتظار اى فرصة اخرى
Brave.Heart غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
غ©غ‍غ© اعـــلان : مـسـابـقـة التـحـلـيـل الفـنـي - فبراير 2012 غ©غ‍غ© الادارة منتدى تداول العملات العام 25 07 - 03 - 2012 06:29 PM
غ©غ‍غ© مسابقة افضل استراتيجية او ورشة عمل - ديسمبر 2011 غ©غ‍غ© الادارة منتدى تداول العملات العام 48 28 - 12 - 2011 05:48 PM
۩۞۩۩۞۩۩ التحليل الفنى باستخدم الدعوم والمقاومات ۩۞۩۩۞۩۩ mohmed samy منتدى تداول العملات العام 19 04 - 03 - 2011 04:21 PM


10:43 AM