• 9:35 صباحاً
logo



امجدونا للتوصيات السوبر ملكية

موضوع مغلق
Like Tree3236Likes

الصورة الرمزية ziyadiah
عضو فـضـي
الصورة الرمزية ziyadiah
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 3,313
خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
ziyadiah is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5621#
24 - 11 - 2012, 08:20 PM
يعني هذه شمعه ولا قلة ادب ريحونا منه يا هوووووووووووووووووو

ziyadiah غير متواجد حالياً  


الصورة الرمزية ziyadiah
عضو فـضـي
الصورة الرمزية ziyadiah
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 3,313
خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
ziyadiah is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5622#
24 - 11 - 2012, 08:22 PM
مررررررررررررررررررة ما نسيبه حتى هذه ما وفرناها

ziyadiah غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ziyadiah
عضو فـضـي
الصورة الرمزية ziyadiah
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 3,313
خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
ziyadiah is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5623#
24 - 11 - 2012, 08:23 PM
وهذا كمان ما نسيبه
نياهاهاهاهاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاها

ziyadiah غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ziyadiah
عضو فـضـي
الصورة الرمزية ziyadiah
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 3,313
خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
ziyadiah is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5624#
24 - 11 - 2012, 08:31 PM
سمعته لما يقولو جاب العيد

التوليفة يوم الجمعه جابت العيد


راقبنا الربع ساعة من الاسبوع الي فات وكانت الحركة يوم الخميس اما الاسبوع هذا الحركة كانت يوم الجمعه والنتائج مبهرة ورائعة، صحيح فيه عملات كانت شكل الشارت معوق بس على قولة المثل الديك الفالح من يومه صايح وبيبان على العملة من الاول اذا كانت حتلعب في ذنبها ام لا وعليه ينصح بمتابعة الربع ساعة ابتداءا من الخميس وركوب الامواج سواءا بدأت الخميس او الجمعة
ziyadiah غير متواجد حالياً  
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 2,794
معدل تقييم المستوى: 8
mohamedmmk is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5625#
24 - 11 - 2012, 09:42 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziyadiah مشاهدة المشاركة
يعني هذه شمعه ولا قلة ادب ريحونا منه يا هوووووووووووووووووو

هههههههههههه هو في كداا يا بخت الي كان بايع قبلها بدون هدف
ziyadiah likes this.
mohamedmmk غير متواجد حالياً  
موقوف
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 30
معدل تقييم المستوى: 0
egypt10 is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5626#
24 - 11 - 2012, 09:57 PM
متابع معك ان شاء الله
egypt10 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا
 
تاريخ التسجيل: Jul 2012
المشاركات: 579
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 6
abou fares1 is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5627#
24 - 11 - 2012, 10:23 PM
يا عمي مؤيد دايما انت مولعها حتى مع ضيق وقتك ما شاء الله عنك
ziyadiah likes this.

التوقيع

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر
abou fares1 غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
الدولة: الاسكندريه
المشاركات: 1,434
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 7
mido_elnagem is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5628#
25 - 11 - 2012, 01:06 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziyadiah مشاهدة المشاركة
سمعته لما يقولو جاب العيد

التوليفة يوم الجمعه جابت العيد


راقبنا الربع ساعة من الاسبوع الي فات وكانت الحركة يوم الخميس اما الاسبوع هذا الحركة كانت يوم الجمعه والنتائج مبهرة ورائعة، صحيح فيه عملات كانت شكل الشارت معوق بس على قولة المثل الديك الفالح من يومه صايح وبيبان على العملة من الاول اذا كانت حتلعب في ذنبها ام لا وعليه ينصح بمتابعة الربع ساعة ابتداءا من الخميس وركوب الامواج سواءا بدأت الخميس او الجمعة
اخ مؤيد فى كام سؤال احنا حنشتغل على فريم ربع ساعه يوم الجمعه والخميس بالنسبه للتوليفه والترند وبالنسبه باقى الايام فريم الساعه بالنسبه للترند والتوليفه وبالنسبه للاطمئنان كسر الترند والتوليفه ننتظر اغلاق كام شمعه وشاكر ليك
بن جحلان likes this.
mido_elnagem غير متواجد حالياً  
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Sep 2012
المشاركات: 234
معدل تقييم المستوى: 6
mawalmt is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5629#
25 - 11 - 2012, 08:11 AM
استادنا: الرابط الاول ما يفتح عندي ؟؟ والرابط الثاني ما لاقيت فيه النسب التي تقول عنها ز ياريت توضح لنا عن الموقع لو سمحت ؟؟

التوقيع

تمنياتي بالنجاح
ابو يوسف
mawalmt غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ziyadiah
عضو فـضـي
الصورة الرمزية ziyadiah
 
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المشاركات: 3,313
خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 9
ziyadiah is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5630#
25 - 11 - 2012, 11:31 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_elnagem مشاهدة المشاركة
اخ مؤيد فى كام سؤال احنا حنشتغل على فريم ربع ساعه يوم الجمعه والخميس بالنسبه للتوليفه والترند وبالنسبه باقى الايام فريم الساعه بالنسبه للترند والتوليفه وبالنسبه للاطمئنان كسر الترند والتوليفه ننتظر اغلاق كام شمعه وشاكر ليك
يا عزيزي اعتذر عن التأخير بالرد واسال زي ما انتا عايز

زي ما فهمنا امجدونا وقال انه يوم الخميس والجمعه الحركة بتكون قوية وعنيفة واما يروح السعر للقمة او القاع وبناءا عليه راقبنا وشفنا النتيجة الاسبوعين الي فاته على فريم الربع ساعة كانت النتائج رائعة مرة في الخميس ومرة في الجمعه وبالنسبة لكسر الترند ضروري ومهم جدا جدا جدا ولو ترجع لشارت اليورو دولار على الساعة ليوم الجمعه حتلاقي انه كاسر ترند لأعلى من يوم الخميس ولذلك كان الصعود سلس وقوي وانا اعتبره فلتر قوي سواءا قبل او بعد اختراق ال21 لجميع الخطوط
وبالنسبة لباقي الايام انتا عارف ممكن تكون في الغالب الحركة ضعيفة الا اذا كان فيه اخبار قوية وممكن نشتغل على الساعة بس بتكون واخد بالك انه الصفقة ممكن تستمر لأكثر من يوم وانعكاسها بيكون اكبر وانا طرحت فكرة التركيز على فريم الربع ساعة ليوم الخميس والجمعه عشان ما نفكر في اي فريم تاني وندخل في تشتيت ونضيع على نفسنا الخير الكثير وتذكر ان التوليفة مصدر طاقتها قوة الصعود او الهبوط لذلك
1- نتحرى الخميس والجمعة
2- نجهز الشارتات على ربع ساعة
3- 27 عملة
3- الدخول بنظام راس مال صارم لكل الف دولار نقطة بدولار
4- عدم وضع البيض في سلة واحدة
5- الدخول بعد اغلاق شمعة اختراق 21 لجميع الخطوط بعد كسر الترند
6- حجز 10 نقاط او 15 نقطة تحت اي ظرف من الظروف والاكياس
6- شروط الخروج :ظهور باربوليك سار معاكس ، اختراق الابيض 7 للأزرق 14 بالعكس او اختراق ال21 للابيض والأزرق بالعكس

والسلام ختام
ziyadiah غير متواجد حالياً  


أدوات الموضوع


جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اوامر ملكية 9/12/1432 اوامر ملكية اعفاء الامير سلمان وتعينه وزير الدفاع lama23 استراحة بورصات 0 05 - 11 - 2011 10:00 PM


09:35 AM