
رد: Ψ◄███▓▒░░ الــهــارمــونــيــك ░░▒▓███►Ψ
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوركساوي مبتديء
ايه رايك يا مصطفي في النموذج ده علي الكيبل اربع ساعات
وايه رايك ف الدخول من كسر ال B
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mostafa Elyamny
جميل جدا اخي العزيز ,,
بس الدخول كان يفضل من النقطة C لأن الاستوب في وقتها كان لا يتعدى 30 نقطة ,,
بهدف أول 100 نقطة
وهدف ثاني 200 نقطة
وشوف الشارت ده يدل على قوة النموذج حيث يدعمه نموذج اخر في نفس الوقت
...
سبحان الله القلوب عند بعضها
انا دخلت ووضعت توصية بالدخول عند 5645 لكن لسبب آخر
وجود ترند هابط 4 ساعات والوقف اختراق الترند
إذن كل الطرق تؤدي الى روما