• 3:30 مساءاً

طلب برمجة اكسبيرت رائع Forex-Profit-System

Like Tree60Likes

عضو جديد

nightmarenet is on a distinguished road
افتراضي رد: طلب برمجة اكسبيرت رائع Forex-Profit-System
181#
14 - 08 - 2012, 02:44 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أول مرة أشوف الموضوع الرائع ده، ومش عارف اشكركم ازاى، الاستراتيجية دي تحفه وأعمل عليها منذ فترة وكلما تركتها اعود إليها مرة أخري، فهي أحد الإستراتيجيات القوية والبسيطة في نفس الوقت

فخالص شكري وتقديري لأخي الكريم COWBOY1945 صاحب الموضوع والإضافة الرائعة ولأستاذ البرمجة الذي لا يكل ولا يمل أ.سمير محمد أرمان وخالص التقديري لصاحب المجهود الوفير أخي alfredkamal

خالص ودي وتقديري لكم جميعاً، ولابد أن أعيد قراءة كافة المشاركة من بدايتها بتأني

لكن على السريع كده نزلت اخر نسخة من الاكسبرت وقولت اعملها باك تيست سريع فلقيت الرسالة دي مش عارف حلها ايه علماً إن كل المؤشرات بأسمائها موجودة في مكانها الصحيح، مش عارف ايه الحل مع الرسالة دي علماً ايضاً انى حاولت اغير التايم فريم في الباك تيست وتظهر نفس الرسالة

ودي نفس الرسالة لما طبقت نفس الباك تيست اللى في الفيديو بالزبط

خالص ودي وتقديري للجميع
nightmarenet غير متواجد حالياً  

عضو جديد

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
COWBOY1945 is on a distinguished road
182#
14 - 08 - 2012, 03:24 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير محمد ارمان مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخى الكريم
هى المشكلة من الشمعة رقم صفر او شمعة رقم واحد
تم اضافة shift
وتستطيع تتحكم فى رقم الشمعة فى كل مؤشر
بتوفيق اخى الكريم
بارك الله فيك استاذ سمير وجارى التجربة ولك منى كل الاحترام والتقدير
COWBOY1945 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

183#
14 - 08 - 2012, 03:27 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alfredkamal مشاهدة المشاركة
بارك الله فيك عزيزى

هكذا يقرأ المؤشر بطريقة صحيحة

مجهودك كل يوم بيزيد للموضوع نجاح بارك الله فيك واعذرنى لسة الكهرباء

ان شاء الله هجربة على الباك تيست بتلك الاعدادات .. بالشكل دة اعتقد انة بيحفظ اخر قيمة صح كدة
alfredkamal likes this.
عضو جديد

184#
14 - 08 - 2012, 03:29 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nightmarenet مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أول مرة أشوف الموضوع الرائع ده، ومش عارف اشكركم ازاى، الاستراتيجية دي تحفه وأعمل عليها منذ فترة وكلما تركتها اعود إليها مرة أخري، فهي أحد الإستراتيجيات القوية والبسيطة في نفس الوقت

فخالص شكري وتقديري لأخي الكريم COWBOY1945 صاحب الموضوع والإضافة الرائعة ولأستاذ البرمجة الذي لا يكل ولا يمل أ.سمير محمد أرمان وخالص التقديري لصاحب المجهود الوفير أخي alfredkamal

خالص ودي وتقديري لكم جميعاً، ولابد أن أعيد قراءة كافة المشاركة من بدايتها بتأني

لكن على السريع كده نزلت اخر نسخة من الاكسبرت وقولت اعملها باك تيست سريع فلقيت الرسالة دي مش عارف حلها ايه علماً إن كل المؤشرات بأسمائها موجودة في مكانها الصحيح، مش عارف ايه الحل مع الرسالة دي علماً ايضاً انى حاولت اغير التايم فريم في الباك تيست وتظهر نفس الرسالة

ودي نفس الرسالة لما طبقت نفس الباك تيست اللى في الفيديو بالزبط

خالص ودي وتقديري للجميع

اخى العزيز مرحبا بك منور الموضوع .. انا كل النسخ الموجودة فى الموضوع من الاكسبيرت بغض النظر عن التعديلات اللى بنقوم بيها .. وكلها الحمد لله تعمل معى بشكل .. جيد .. ارجوا ان تذكر النسخة التى تعمل بها والمنصة .. حتى يرد عليك الاستاذ سمير بشكل افضل .. اعذرنى انا خبرتى فى البرمجة
nightmarenet likes this.
عضو جديد

nightmarenet is on a distinguished road
185#
14 - 08 - 2012, 03:33 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY1945 مشاهدة المشاركة
اخى العزيز مرحبا بك منور الموضوع .. انا كل النسخ الموجودة فى الموضوع من الاكسبيرت بغض النظر عن التعديلات اللى بنقوم بيها .. وكلها الحمد لله تعمل معى بشكل .. جيد .. ارجوا ان تذكر النسخة التى تعمل بها والمنصة .. حتى يرد عليك الاستاذ سمير بشكل افضل .. اعذرنى انا خبرتى فى البرمجة
اخي COWBOY1945 ، النسخة الأخيرة الموجودة بالمشاركة 178 ، وكفاية فتحك للموضوع يا غالي ده في حد ذاته يكفي ان نرفعلك القبعة

خالص ودي وتقديري
nightmarenet غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية alfredkamal
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
alfredkamal is on a distinguished road
186#
14 - 08 - 2012, 03:38 AM
اقتباس:
مجهودك كل يوم بيزيد للموضوع نجاح بارك الله فيك واعذرنى لسة الكهرباء

ان شاء الله هجربة على الباك تيست بتلك الاعدادات .. بالشكل دة اعتقد انة بيحفظ اخر قيمة صح كدة
الموضوع ناجح من الأصل عزيزى لأن أستراتيجيتك قوية جدا و بارك الله فيك و منتظرين الفلترة الجديد ... أنا مش بنسى حاجة ههههههههههه
نعم فهو الآن يحتفظ بآخر قيمة
COWBOY1945 likes this.

التوقيع

اي استراتيجية في العالم اذا بتريد الحكم عليها فلتصنع لها اكسبيرت

alfredkamal غير متواجد حالياً  
عضو جديد

187#
14 - 08 - 2012, 03:49 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nightmarenet مشاهدة المشاركة
اخي COWBOY1945 ، النسخة الأخيرة الموجودة بالمشاركة 178 ، وكفاية فتحك للموضوع يا غالي ده في حد ذاته يكفي ان نرفعلك القبعة

خالص ودي وتقديري

بارك الله فيك يا غالى
عضو جديد

188#
14 - 08 - 2012, 03:54 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alfredkamal مشاهدة المشاركة
الموضوع ناجح من الأصل عزيزى لأن أستراتيجيتك قوية جدا و بارك الله فيك و منتظرين الفلترة الجديد ... أنا مش بنسى حاجة ههههههههههه
نعم فهو الآن يحتفظ بآخر قيمة
هههههههههههههههه الفلتر والله كنت منتظر السوق يفتح علشان اجربة هو هيقلل الفرص واعتقد مش هيكون فى صالحنا .. هو كان عبارة عن المتاجرة اسفل واعلى سحابة الاشيموكو فلتر قوى لكن هيقلل الفرص وهيضيع فرص .. اعتقد نكتفى بالفتر الحالى ودة وقت الباك تيست .. نختبرة ونظبطة انا متفائل خير بيك وبالاستاذ سمير .. يعنى ان شاء الله لو ضمنا على الاقل نسبة صفقات رابحة مرضية هيكون اكسبيرت الموسم بمجهودكم قبل مجهودى .. وان شاء الله ساتابع البحث ايضا عن اضافة جيدة فى حال اخر اضافة لم تثبت الكفائة المطلوبة مع انى اعتقد ان شاء الله النتائج هتكون روعة خصوصا انى لسة بجرب اول صفقة على الباك تيست محققة 200 نقطة ولسة بقول الحمد لله .. وسبحان الله النور قطع ورجع تانى والله سبحان الله حاجة
alfredkamal likes this.
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
alfredkamal is on a distinguished road
189#
14 - 08 - 2012, 04:00 AM
اقتباس:
هههههههههههههههه الفلتر والله كنت منتظر السوق يفتح علشان اجربة هو هيقلل الفرص واعتقد مش هيكون فى صالحنا .. هو كان عبارة عن المتاجرة اسفل واعلى سحابة الاشيموكو فلتر قوى لكن هيقلل الفرص وهيضيع فرص .. اعتقد نكتفى بالفتر الحالى ودة وقت الباك تيست .. نختبرة ونظبطة انا متفائل خير بيك وبالاستاذ سمير .. يعنى ان شاء الله لو ضمنا على الاقل نسبة صفقات رابحة مرضية هيكون اكسبيرت الموسم بمجهودكم قبل مجهودى .. وان شاء الله ساتابع البحث ايضا عن اضافة جيدة فى حال اخر اضافة لم تثبت الكفائة المطلوبة مع انى اعتقد ان شاء الله النتائج هتكون روعة خصوصا انى لسة بجرب اول صفقة على الباك تيست محققة 200 نقطة ولسة بقول الحمد لله .. وسبحان الله النور قطع ورجع تانى والله سبحان الله حاجة
هههههههههه .. النور قطع ...... هو يعنى أيه نور يا إكسلنس ؟؟؟

التوقيع

اي استراتيجية في العالم اذا بتريد الحكم عليها فلتصنع لها اكسبيرت

alfredkamal غير متواجد حالياً  
عضو جديد

190#
14 - 08 - 2012, 04:08 AM
صورة كدة من الباك تيست علشان نفتح نفس الشباب

زى ما الجميع شايف انها صفقة شراء صحيحة مثل الشروط الخاصة بطريقة عملنا

المهم انا كنت بختبر اليوم دة بالذات لسبب معين ومهم .. انا فى النسخة الاولى للاكسبيرت طلبت من الاستاذ سمير وضع فلتر الايام ودة فلتر انا بعتبرة مهم جدا

لية دى فرصة شراء صحيحة وكانت يوم الاثنين بعد افتتاح السوق وكان قبلها يوم الجمعة طبعا فرصة شراء صحيحة وتعتبر خسرانة لكن علشان الفلتر القوى بتعنا الخاص بجان الحمد لله الاتجاة كان واضح وقوى للشراء

المهم الفكرة من كلامى دة ان شاء الله لما ننتهى من النسخة ونختبرها كويس .. نتمنى من استاذ سمير انة يضيف لينا فلتر الايام يوم الجمعة والاثنين بالذات .. يعنى يكون الفلتر عبارة عن تحديد ساعات العمل يوم الجمعة والاثنين الاكسبيرت مثلا يبدا فى فتح الصفقات يوم الاثنين بعد بداية السوق بساعتين او حسب من حدد المهم نبتعد عن الفرص اللى مع بداية السوق اغلبها بتكون مجنونة وكمان الفرص اللى مع نهاية السوق يوم الجمعة نحدد ساعة ينتهى فيها عمل الاكسبيرت يوم الجمعة .. علشان نتفادى صفقة تكون مع نهاية السوق ومنعرفش السوق هيفتح عامل ازاى وبردة نتفادى صفقة مع بداية السوق .. لتفادى الجنان المتعارف علية

وان شاء الله .. نبدا بقة جميعا فى عمل الباك تيست ونصيحة لا نضع هدف ونستخدم خاصية التريلنج افضل .. حتى نصل الى اقصى ربح ممكن .. ونتابع سويا وان شاء الله خير

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات