اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Fo2sh_2
شكرا يا اخى
و لكن بماذا تعنى ان التعامل يجب ان يكون من خلال المنتدى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
التعامل من خلال المنتدى يعني تفتح حساب برعاية المنتدي
وبهادا ستكون عندك مميزات خاصة متلا:
الحساب الاسلامي
أن يقوم المنتدى بالتواصل مع الشركة في كافة الأمور
وادا حدتت مشكلة المنتدى هو الي بيتكلف بالتعامل معها
وفي مميزات أخرى
ادخل لورشة الشركة الموجودة في المنتدى
وحتتعرف أكتر وادا عاوز تعرف أكتر
اسأل عن كل استفساراتك وستجد مشرفين المنتدى تحت أمرك
والله الموفق
تحياتي