• 2:17 مساءاً
logo



قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب

إضافة رد
Like Tree1Likes

عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: Kuwait-Egypt
العمر: 58
المشاركات: 1,253
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
Alnagaf is on a distinguished road
افتراضي رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
21#
18 - 06 - 2009, 04:32 PM
ممتاز جدا
استمروا احبتي في الأراء
فكل ما تقولونه جميل
Alnagaf غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: أم الدنيا وهتبقي قد الدنيا
المشاركات: 13,182
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 23
Marvey is on a distinguished road
افتراضي رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
22#
18 - 06 - 2009, 04:48 PM
هشترى بنك باركليز مصر
والشهر إللى بعده هفتح شركة فوركس
والشهر إللى بعده أجيب لامبورجينى
والشهر إللى بعده هشترى جزيرة فى وسط البحر
وكفاية كدة عشان مش بحب أحلم بحاجة مش فى إيدى حالياً
Marvey غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Sep 2008
المشاركات: 272
معدل تقييم المستوى: 10
زكريا العتيبى is on a distinguished road
افتراضي رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
23#
18 - 06 - 2009, 06:07 PM
بصدق لو توفر لى مبلغ شهرى ثابت معقول
وليس بالضرورة ان يكون فى مثل هذا المبلغ
لان هذا المبلغ كبير جدا
كنت كرست وقتى ومجهودى للاعمال الخيرية
ومحاولة مسح دمعه من عين كل يتيم او محروم فى بلدى
هذه كل طموحاتى فى الدنيا
لذا ادعو المولى عزوجل ان يوفقنى لذلك
زكريا العتيبى غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 70
معدل تقييم المستوى: 9
أبو محمد نضال is on a distinguished road
افتراضي رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
24#
18 - 06 - 2009, 06:37 PM

وأنا حدفع مرتب سنة كاملة لأحسن هاكر في العالم ليخرب كل مواقع الفوريكس ما عدا موقع بورصات

أبو محمد نضال غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية freebalad2003
عضو متميز
الصورة الرمزية freebalad2003
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: العراق الجريح
العمر: 54
المشاركات: 3,468
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 13
freebalad2003 is on a distinguished road
Exclamation رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
25#
18 - 06 - 2009, 07:04 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf مشاهدة المشاركة
خطير يابو على
بس اللي زيك رجل طيب و معطاء
و عمره مايكون مفتري
أكيد سوف تنفق الكثير منهم في الخير
تم ارسال شيك ب 5% من المبلغ (جس نبض)

شكرا لاطرائك اخي العزيز
النجف
و ارجو ان اكون عند حسن ظنكم بي
و لكن حقيقي و بدون مواراة و كلام معسول
اي منا لا يدري فعلا ما سيفعل لو استلم هكذا
مبلغ طائل لم يخطر له على بال اصلا , و ما
نسطره هنا هو ما نرجوه من غيرنا ان يفعلوه لنا
و لا ننسى المثل اللي يقول الفلوس تخرب النفوس
و يذكرون ان هناك قول لعلي بن ابي طالب كرم الله وجهه
قال فيه : لو اعطي احدكم جبلين كجبل أحد من ذهب و تجري
خلالهما انهار من فضة لطلب الثالث .و على هذا فقس
اخي الغالي
و دمتم جميعا بخير

التوقيع

http://www.borsaat.com/vb/signaturepics/sigpic7510_1.gif
شكرا لاخي العزيز
محمد عبد المعطي
على تعاونه و متابعته


http://www.borsaat.com/vb/t35.html
شرح كيفية ارفاق الصور في المشاركات
freebalad2003 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية eeelnagm
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية eeelnagm
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: الاسلام
المشاركات: 596
خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 10
eeelnagm is on a distinguished road
افتراضي رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
26#
19 - 06 - 2009, 08:20 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf مشاهدة المشاركة
************************************************** **********
إخواني الاعزاء
السلام عليكم
و أسعد الله صباحكم
************************************************** **********

اكبر راتب شهري يتقاضاه شخص هو
رئيس المصرف السويسري

UBS
مارسيل أوبسيل
الذي بلغ راتبه الشهري

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


















21.3 مليون فرنك

(18.5 مليون دولار)

فقط لاغير



يعني69753000 ريال سعودي
يعني 5365615 دينار كويتي
يعني 66305133 درهم اماراتي
يعني 70 مليون. ريال بالقطري

شوف بقى يطلعوا كام بالجنيه المصري
او الليره التركي
او الشلن الصومالي

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

وبهذا تجاوز أوبسيل، صاحب أكبر راتب شهري في أوروبا، منافسه
دانييل فاسيلا،
رئيس شركة نوفارتيس للصناعات الكيميائية والصيدلانية الذي نال
(20.8 مليون فرنك )

8

8

8


السؤال اذا كنت مكانه هتعمل ايه بالفلوس ؟؟؟؟؟؟؟؟

مطلوب أرائكم السديده

طبعا احنا بنتكلم عن المرتبات - مش الهبش - لان فيه ناس بتهبش اكثر من كده بكثير
سؤال مش هينفع كده يا استاذ فتحي السؤال اذاى واحد ياخد المرتب ده كله فى الوقت اللى شباب الصومال والدول العربيه مش بتلاقى الشغل وكتير منهم بيلجأ للنصب والسرقه وفى بعض الاوقات القتل عشان 200 جنيه ده في رأي ظلم كبير وطبعا ده لان اموالنا احنا اللى مسروقه ومحطوطه فى بنوك سويسرا وخلى الطابق مستور وربنا يهدي ولاة المسلمين والعرب ويرجعوا فلوسنا لبلدنا

الله كريم

التوقيع

For ppl whom crying " Forex is a game, you should lose some to gain some "


eeelnagm غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية hany1
عضو جديد
الصورة الرمزية hany1
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 129
معدل تقييم المستوى: 10
hany1 is on a distinguished road
افتراضي رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
27#
19 - 06 - 2009, 01:05 PM
يا عم السرقه عندنا مش كتير
المصريين عندهم فى بنوك سويسرا حوالى 170 مليار دولار فقط
يعنى حوالى ترليون جنيه
أخذوه من دم الشعب جنيه ينطح جنيه
خسروا فى الازمه الاخيرة 20 مليار دولار
مش فاضلهم كتير
أكثر من الموجود فى مصر كلها بس
hany1 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: Kuwait-Egypt
العمر: 58
المشاركات: 1,253
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
Alnagaf is on a distinguished road
افتراضي رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
28#
19 - 06 - 2009, 01:07 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hany1 مشاهدة المشاركة
يا عم السرقه عندنا مش كتير
المصريين عندهم فى بنوك سويسرا حوالى 170 مليار دولار فقط
يعنى حوالى ترليون جنيه
أخذوه من دم الشعب جنيه ينطح جنيه
خسروا فى الازمه الاخيرة 20 مليار دولار
مش فاضلهم كتير
أكثر من الموجود فى مصر كلها بس
تعجبني صراحتك
لكنك لم تجب على السؤال
لو توافر لك هذا المبلغ
عتعمل ايه
و هل هتتغير و الا تفضل زي مانت
Alnagaf غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: Kuwait-Egypt
العمر: 58
المشاركات: 1,253
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
Alnagaf is on a distinguished road
افتراضي رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
29#
19 - 06 - 2009, 01:10 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohands_moslim مشاهدة المشاركة
هشترى شبشب بصباع
شوف ازاي انت أتغيرت
ده اللي انا كنت خايف منه !!!!
الفلوس غيرتك ياهندسه
ده بدل ما تشتري شباشب لكل اعضاء المنتدى
Alnagaf غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: Kuwait-Egypt
العمر: 58
المشاركات: 1,253
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
Alnagaf is on a distinguished road
افتراضي رد: قولي هتعمل بيهم ايه كل الفلوس دي 18.5 مليون$ شهريا - رأيكم مطلوب
30#
19 - 06 - 2009, 01:13 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eeelnagm مشاهدة المشاركة
سؤال مش هينفع كده يا استاذ فتحي السؤال اذاى واحد ياخد المرتب ده كله فى الوقت اللى شباب الصومال والدول العربيه مش بتلاقى الشغل وكتير منهم بيلجأ للنصب والسرقه وفى بعض الاوقات القتل عشان 200 جنيه ده في رأي ظلم كبير وطبعا ده لان اموالنا احنا اللى مسروقه ومحطوطه فى بنوك سويسرا وخلى الطابق مستور وربنا يهدي ولاة المسلمين والعرب ويرجعوا فلوسنا لبلدنا

الله كريم
اخي النجم
فقط هذا موضوع لتخفيف الشد العصبي لسوق الفوركس
نريد تعليقك
ياعني لو ربنا اكرمك بهذا المبلغ
هل ستتبرع به للناس في الصومال و غيرها
Alnagaf غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
185, مليون$, مطلوب, الفلوس, ايه, بيهم, رأيكم, شهريا, هتعمل, قولي

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام


02:17 PM