• 7:22 مساءاً

هل توجد شركة وساطة موثوقة تدير محافظ وتعطي ارباح شهرية ثابتة

Like Tree17Likes

عضو برونزي

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
قناص ألفرص is on a distinguished road
افتراضي رد: هل توجد شركة وساطة موثوقة تدير محافظ وتعطي ارباح شهرية ثابتة
41#
16 - 12 - 2012, 03:57 PM
بالتوفيق000

التوقيع

اللهم صل على محمد وآل محمد الطيبين الطاهرين
قناص ألفرص غير متواجد حالياً  

عضو جديد

Nadersah is on a distinguished road
42#
05 - 01 - 2013, 05:44 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص ألفرص مشاهدة المشاركة
بالتوفيق000

رجاء الرد اخواني
Nadersah غير متواجد حالياً  
عضو جديد

katakta is on a distinguished road
43#
03 - 03 - 2013, 01:17 AM
انا مسجل مع استشارى مالى فى السعودية هو دكتور فى التحليل وماسك ما شاء الله اكتر من 24 محفظة مالية

ممكن تكلمة وهو رائع بمعنى الكلمة

egypt_profit

على الياهو

بس اهم حاجة يشترط عليك تعهد امام الله ان تخرج 10 % من ارباحك للفقراء

كلمة وان شاء الله ترى الخير معاة
وانا عن نفسى جربت معاة الاول ب 1000 دولار والان ماشاء اللة المحفظة زادت

التوقيع

لا تنسى زكاة مالك للفقراء

جرب ولن تندم 10% شهريا من ارباحك للفقراء

وسترى ماذا سيحدث لحسابك وصفقاتك

kingmora2005 على ياهو او سكاى بى

لاى استفسار او طلب انا تحت امر الجميع
katakta غير متواجد حالياً  
عضو جديد

حسين العمودي is on a distinguished road
44#
03 - 03 - 2013, 02:17 AM
في المنتدى اعضاء مميزين ومحللين ممتازبن لهم خبرتهم واثبتوا جدارتهم منهم خالد العويني والمدرب المحترف واستلذ ابوحلا الملقب ب simsim77 لماذا لا تكون هناك طريقة بواسطة المنتدى لادارتهم لحسابات الاعضاء.

ابوحلا سمعت في موضوعة انه يقوم بأرباح شهريه جيدة تصل للتدبيل وتوصياته مفتوحة وتثبت مصداقيته لكن مشكلته يأخذ نصف الارباح شهريا ، وعدني بتعليمي الاستراتيجيات لكن فيما بعد تراجع لأني قلت كلمه حق ضد امجدونا وعدم ثقتي بتوليفته ولم يعجبه اسلوبي الصريح لكن جزاه الله كل خير استاذنا ابوحلا وخالد والمدرب المحترف لما يقومون به من خدمة الاعضاء
حسين العمودي غير متواجد حالياً  
موقوف

نوره رامز is on a distinguished road
45#
03 - 03 - 2013, 11:20 AM
انا عن نفسى برشح ليك forex.fair نفس الاسم على الياهو والاسكاى انا اديتو حساب من صغير فى الاول والحمدلله زوت وبقالى معاه3سنين وفى بعض الاسامى ذكرت فى الموضوع هم عباره عن نصابيين وعن تجربه شخصيه معاهم اتقو الله فى اموال المسلمين انا ذكرت ايميل لشخص هو الاجدر والاقوى والباقى سلطه بتوفيق للكل
نوره رامز غير متواجد حالياً  
عضو جديد

46#
03 - 03 - 2013, 11:49 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نوره رامز مشاهدة المشاركة
انا عن نفسى برشح ليك forex.fair نفس الاسم على الياهو والاسكاى انا اديتو حساب من صغير فى الاول والحمدلله زوت وبقالى معاه3سنين وفى بعض الاسامى ذكرت فى الموضوع هم عباره عن نصابيين وعن تجربه شخصيه معاهم اتقو الله فى اموال المسلمين انا ذكرت ايميل لشخص هو الاجدر والاقوى والباقى سلطه بتوفيق للكل
شكر لك يا نوره على التعليق ونحن كما قلت نريد اناس من داخل المنتدى ولهم مصداقيه ولا نريد نصابين من خارجها او ممن ليس لهم مصداقيه ولا اصل ولا اثبات ان هم اناس وهميين او هم نفسهم ممن يغيرون اسماءهم ويضحكون على الاعضاء لذا كان طلبي من الاداره واضح لتتعاون مع محللين ومدراء محافظ من داخل المنتدى والمعروفين بتوصياتهم انا اوصي بابوحلا سمسم77 والمدرب المحترف وخالد العويني وتابعتهم لفترات طويله فياليت يتم تنسيق الادراة معهم لادارة اموالنا ونسترد كل ما خسرناه
او تجعل لنا طريقه عبر المنتدى للتعاون معهم ونكون لهم من الشاكرين
موقوف

47#
04 - 03 - 2013, 12:01 AM
اوك بس انا برضو ردا على كلامك مش عايزه ولا واحد من اللى حضرتك رشحتهم لانهم وده رئيى وعن متابعه لهم ليس لهم نتايج ولا ارى فيهم غير انهم مضاربيين عاديين جدا والنصاب ممكن يكون خارج المنتدى المنتدى وممك يكو فى المنتدى وكمان عجبنى ان حضرتك رشحت المنتدى علشان يكون المدير تحت رقابته الله عليك بجد ونعما الاختيار فعلا جيت للمكان الصح هههههههههههههههه بتوفيق
عضو جديد

48#
04 - 03 - 2013, 02:28 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نوره رامز مشاهدة المشاركة
اوك بس انا برضو ردا على كلامك مش عايزه ولا واحد من اللى حضرتك رشحتهم لانهم وده رئيى وعن متابعه لهم ليس لهم نتايج ولا ارى فيهم غير انهم مضاربيين عاديين جدا والنصاب ممكن يكون خارج المنتدى المنتدى وممك يكو فى المنتدى وكمان عجبنى ان حضرتك رشحت المنتدى علشان يكون المدير تحت رقابته الله عليك بجد ونعما الاختيار فعلا جيت للمكان الصح هههههههههههههههه بتوفيق

احترم اختيارك لكن اعطي الناس حقهم وهؤلاء اساتذه في علم الفوركس وعمليا توصياتهم ناجحه و بشهادة اعضاء كثر متابعين في المنتدى وباثبات توصياتهم الحية
فيا اختى لا تبخسي في حقهم واعطيهم مكانتهم ونحن لم نتكلم عن من تدعي انه يدير المحافظ ولا مرجع له عندنا في المنتدى غيرك انت فقط
موقوف

49#
04 - 03 - 2013, 02:42 AM
انا مش طلبت انك تروح لحد انا مقتنعه وانا حره والحمدلله امورى ماشيه تمام اما بنسبه للناس اللى انت مقتنع بيهم انا عن نفسى وانا حره مش مقتنعه ببتاع الدببه فقط ولو السوق طالع يختفى وغيره وغيره كمان شهاده امام الله انا لابتاعة دعايه ولاغيره ولاادارة حسابات وكلام فاضى بس ده غصب عن الكل افضل واحد شوفته فى مجال تجارة العملات بنتايجه وحفاظه على راس المال اكتر من سنتين مش شويه فى الفوركس لو زى ماانت بتدعى مش كان استمر 6 شهور بس وانت فاهم يعنى ايه 6 شهور فوركس والرجاء من ادارة المنتدى حذف مشاركتى اللى فيها الايميل
وبنسبه لكل الاعضاء فى المنتدى هم اخوه لى بس رئى الشخصى فيهم فى مجال الفوركس 3%مش اكتر وياريت ارفاق تقارير لحسابات حقيقيه لهم علشان تشوف ان اغلبهم ملوك الديمو شهادتى مش فقط لحساباتى وناس تانيه كتير وللعلم هو مكتفى ومش بيقبل حسابات من اول السنه دى للمعلومه فقط من اى حد مهما كان المبلغ حظك وحش حتى لو فكرت ان النكره اللى بتكلم عنه يدير ليك تقبل تحياتى ومش تاخد كلامى بشكل شخصى دى مناقشه عاديه وكل واحد حر فى رئيه
عضو جديد

Onewhen is on a distinguished road
50#
04 - 03 - 2013, 07:01 PM
أنا بتعامل مع مزود توصيات ممتاز ، هو لا يدير حسابات فقط مزود توصيات من خلال الايميل ، معرفه Forex_Target على الياهو ، طول فترة تواجي معاه كانت المحصلة ربح والحمد لله
Onewhen غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات