• 1:14 مساءاً

الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله

Like Tree206Likes

الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
Marvey is on a distinguished road
افتراضي رد: الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله
9401#
20 - 09 - 2014, 05:50 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE-ZERO مشاهدة المشاركة
نصيحة لوجه الله من أراد أفضل إكسبيرت على الإطلاق للعمل بهذه الطريقة سواءا كان يعمل على الإرتدادات من الترندات أو يعمل على الكسر او الإختراق فعليه أن يكتب في غوغل :
ورشة عمل بإستخدام أفضل وأشمل إكسبيرت لتداول الترندات المكسورة

أفضل وأكمل وأرقى إكسبيرت عملت عليه منذ معرفتي بهذه التجارة ..
ياريت لو ترفع نسخة منه هنا لاخواننا ولو تشرح طريقة تركيبه لتذكير بعض الناس اللي مابيعرفوا العمل بالاكسبيرتات

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  

عضو فـضـي

THE-ZERO is on a distinguished road
9402#
20 - 09 - 2014, 07:24 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marvey مشاهدة المشاركة
شرط اغلاق شمعة تحت او فوق التريند شرط أن لا تلمس التريند
تحياتي لك
هذا يعني إنتظار شمعة ثانية بعد شمعة كسر او إختراق الترند ..
يعني الدخول ليس من الشمعة التي تلي شمعة الكسر او الإختراق بل ننتظر شمعة أخرى للتأكيد بشرط أن لا تلامس الترند ..!!

مع إني مش شايف ألتزام بهذا الشرط ..
THE-ZERO غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

9403#
20 - 09 - 2014, 09:43 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE-ZERO مشاهدة المشاركة
هذا يعني إنتظار شمعة ثانية بعد شمعة كسر او إختراق الترند ..
يعني الدخول ليس من الشمعة التي تلي شمعة الكسر او الإختراق بل ننتظر شمعة أخرى للتأكيد بشرط أن لا تلامس الترند ..!!

مع إني مش شايف ألتزام بهذا الشرط ..
بالظبط زي ماقولت بننتظر شمعة بعد شمعة الكسر ومن ثم الدخول أنا ألتزم بهذه الشروط وعلي حسب الرؤية والخبر أيضاً نقوم بالدخول ولكن تحقق الشروط أهم

التوقيع

جميع مشاركاتي لا تمس الواقع بصلة ... واي تشابه بينها وبين الواقع فهي أغرب من الخيال
Marvey غير متواجد حالياً  
موقوف

zizoa2z is on a distinguished road
9404#
20 - 09 - 2014, 09:52 PM
معقول الموضوع ده لسه مستمر من 2009 لحد النهاردة مع إن دى استراتيجية الترند المكسور الغالبية العظمى عارفها يعنى لو الاستراتيجية دى ناجحة لحد النهاردة ممكن ناس كتير تبقى مليونيرات وأكيد شركات الفوركس مش بالعبط ده إن إستراتيجية زى دى ماشى بيها ناس كتيرة ومعروفة فى الغالب عند الكل حتى اللى مش شغال بيها بيسمع عنها وعارف مكونتها ونظامها كويس وأنا واحد من الناس دى وأنا عارف إن اللى بينجح فى سوق الفوركس لازم يبقى ليه نظام خاص بيه وبيعرف يلعب بالإسترتيجيات يعنى لازم خليط من الإسترتيجيات يعنى شوية ترند مكسور مع موفينج مع أشكال شموع ودعوم ومقاومات وغيرها من القمم والقيعان لكن تقولى ترند مكسور بس ولسه ماانضربتش فى سوق الفوركس
zizoa2z غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

9405#
21 - 09 - 2014, 01:04 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zizoa2z مشاهدة المشاركة
معقول الموضوع ده لسه مستمر من 2009 لحد النهاردة مع إن دى استراتيجية الترند المكسور الغالبية العظمى عارفها يعنى لو الاستراتيجية دى ناجحة لحد النهاردة ممكن ناس كتير تبقى مليونيرات وأكيد شركات الفوركس مش بالعبط ده إن إستراتيجية زى دى ماشى بيها ناس كتيرة ومعروفة فى الغالب عند الكل حتى اللى مش شغال بيها بيسمع عنها وعارف مكونتها ونظامها كويس وأنا واحد من الناس دى وأنا عارف إن اللى بينجح فى سوق الفوركس لازم يبقى ليه نظام خاص بيه وبيعرف يلعب بالإسترتيجيات يعنى لازم خليط من الإسترتيجيات يعنى شوية ترند مكسور مع موفينج مع أشكال شموع ودعوم ومقاومات وغيرها من القمم والقيعان لكن تقولى ترند مكسور بس ولسه ماانضربتش فى سوق الفوركس
بس انت نسيت حاجة مهمة إن اللي بيلتزم في الفوركس بردوا بيكسب ومش شرط يكون له نظام خاص بيه أو خليط زي ماحضرتك قولت ولا إيه رأيك ؟

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
موقوف

zizoa2z is on a distinguished road
9406#
21 - 09 - 2014, 09:07 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Marvey مشاهدة المشاركة
بس انت نسيت حاجة مهمة إن اللي بيلتزم في الفوركس بردوا بيكسب ومش شرط يكون له نظام خاص بيه أو خليط زي ماحضرتك قولت ولا إيه رأيك ؟
الإلتزام حلو أنا معاك بس طول ماأنت تحت إيد شركات الفوركس وعارفين إنت بتعمل إيه هيعرفو يضربوك فى مقتل الضربة القاضية يعنى أنا أعرف واحد قريبى وهوإبن خالتى والراجل ده شغال بنظام وبيكسب جامد ومحدش يعرف بنظامه واسترتيجياته حاجة حتى أنا معرفش حاجة ممكن كل فين وفين يدينى توصية لدرجة إن شركات البروكر كان بيتصلو بيه بيقولوه انت طريقتك حلوة فى المتاجرة وعاوزين يجروه فى الكلام علشان يعرفو نظامه وكذا شركة عرضت عليه انه يشتغل معاهم مقابل دخل جامد ورفض طبعا لأنه معاه السنارة يقدر يصطاد فى أى وقت ومش لازم يدور ويتعب ولايكلم ولايعيد ولايزيد
zizoa2z غير متواجد حالياً  
موقوف

soka is on a distinguished road
9407#
21 - 09 - 2014, 04:07 PM
اقتباس:
الإلتزام حلو أنا معاك بس طول ماأنت تحت إيد شركات الفوركس وعارفين إنت بتعمل إيه هيعرفو يضربوك فى مقتل الضربة القاضية يعنى أنا أعرف واحد قريبى وهوإبن خالتى والراجل ده شغال بنظام وبيكسب جامد ومحدش يعرف بنظامه واسترتيجياته حاجة حتى أنا معرفش حاجة ممكن كل فين وفين يدينى توصية لدرجة إن شركات البروكر كان بيتصلو بيه بيقولوه انت طريقتك حلوة فى المتاجرة وعاوزين يجروه فى الكلام علشان يعرفو نظامه وكذا شركة عرضت عليه انه يشتغل معاهم مقابل دخل جامد ورفض طبعا لأنه معاه السنارة يقدر يصطاد فى أى وقت ومش لازم يدور ويتعب ولايكلم ولايعيد ولايزيد

ما تديني نمرة الصنارة ...قصدي نمرة ابن خالتك
soka غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

9408#
21 - 09 - 2014, 08:09 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soka مشاهدة المشاركة
ما تديني نمرة الصنارة ...قصدي نمرة ابن خالتك

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Marvey
عضو متميز
الصورة الرمزية Marvey

Smile رد: الترند المكسور طريقك للمليون باذن الله
9409#
21 - 09 - 2014, 08:10 PM
اقتباس:
هو دة الالتزام اللي كلمتك عنه ومهماً كان قدرة محللين الشركة مش هيقدروا يعرفوا الفكرة أو الطريقة ولا أسرارها
تحياتي لك

التوقيع

Marvey غير متواجد حالياً  
عضو فـضـي

THE-ZERO is on a distinguished road
9410#
22 - 09 - 2014, 01:51 PM
تفعلت عندي صفقة شراء الكندي
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 55.jpg‏ (224.0 كيلوبايت, المشاهدات 4)
THE-ZERO غير متواجد حالياً  

الكلمات الدلالية (Tags)
126, للمليون, موفقه, لكن, الله, المكسور, الا, الترند, السابقة, الكسر, اذا, باذن, ببعض, تستبعد, بعد, حاول, jpg, فرصه, والله, طريقك

جديد مواضيع استراتيجية - استراتيجيات التداول