
رد: الاستاذ ارمان عايزه كام طلب لو سمحت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة norhan2012
عايزه من حضرتك اكسبرت بتاع حضرتك اسمه 4+1
وعايزه اى اكسبرتات بتشتغل على مؤشر RSI بس ويكون فيها تعزيز
وبرضو اى اكسبرتات بتشتغل على مؤشر Stochastic ويكون فيها تعزيز
حضرتك كنت عملت ليا اكسبرت فى منتدى تانى بدون ذكر اسماء كنت محتاجه برضو عليه تعديلات هافتح موضوع له مستنيه ردك
السلام عليكم اخى الكريم
اكسبيرت 4 *1 اكسبيرت برمجة استاذى محمود عامر
وهو موجود فى المرفقات
Arman V10.3
وبخصوص مؤشر Stochastic فى المرفقات
وبخصوص التعديل
ارجو وضع الاكسبيرت وشرح ماهو التعديل المطلوب
بتوفيق