• 8:33 صباحاً
logo



♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏

إضافة رد
Like Tree207Likes

عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 160
معدل تقييم المستوى: 8
محمود30 is on a distinguished road
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
201#
10 - 01 - 2013, 10:37 PM
اخي لا تياس جهز صاروخ تاني وتوكل علي الله مع اني دخلت معاك وخسرت معظم حسابي بس الحمد لله
rany20 likes this.
محمود30 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


الصورة الرمزية أبوكريم
عضو جديد
الصورة الرمزية أبوكريم
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 207
معدل تقييم المستوى: 6
أبوكريم is on a distinguished road
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
202#
10 - 01 - 2013, 10:50 PM
عزيزي الصاروخ..
ارجو ألا تصاب بالاحباط.. فواضح جدا إنك شغال بطريقة ممتازة.. قربت من التدبيلة في خلال حوالي 8 أيام عمل..
ريح أعصابك لغاية بداية الاسبوع المقبل.. ومنتظرين منك جولة جديدة.. وستكون ناجحة بإذن الله.. وستكمل مشوارك وياما حاتدبل.. والأيام بيننا..
بس لازم نعمل حساب حركات السوق دي.. اللي بيكونوا قاصدين فيها تدمير حسابات، وربنا يدمرهم لأنهم ما بيعرفوش يكسبوا من غير ما يخسروا الدنيا كلها.
المهم ياغالي راجع نفسك وشوف:
أولاً الصفقة اللي اتمرجن فيها الحساب دي فيها خطأين، أما الخطأ الأول فهو خاص بها، وهي الصفقة الزيادة، دي كان لازم تلغيها فور تفعيلها ولو بخسارة. عشرة أو عشرين أو إن شاالله 100 دولار، المهم ما دام جت غلط تمشي فورا.
الخطأ التاني حضرتك، لازم يكون فيه ستوب، حقيقي اللي حصل نسبة حدوثه قليلة، ونادرة ولكن لازم نعمل حسابها.
شوف كمان يمكن عندك أسباب تانية للي حصل، راجع وشاركنا الرأي يمكن يكون فيه حد عنده فكرة تستفيد منها، أو يفكرك بالنكش في حاجة معينة، الحوار بيولد أفكار زي ما بيقولوا.
وأرجوك تاني لا يصيبك الاحباط، أبداً ورغم كل شئ أنت تستحق منا كل التحية

التوقيع

تصقيفة أومال.. تشجيعة أومال..




أبوكريم غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
موقوف
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 438
معدل تقييم المستوى: 0
BahrainiFX is on a distinguished road
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
203#
10 - 01 - 2013, 11:06 PM
خطأ في السيرفر
طيب هنعديها

وين استوباتك في الصفقات

وليه قلت هيرجع لنقطة البداية
انا واثق

وماعرفش ايه
قال صاروخ قال
BahrainiFX غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
موقوف
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 438
معدل تقييم المستوى: 0
BahrainiFX is on a distinguished road
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
204#
10 - 01 - 2013, 11:08 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود30 مشاهدة المشاركة
اخي لا تياس جهز صاروخ تاني وتوكل علي الله مع اني دخلت معاك وخسرت معظم حسابي بس الحمد لله
عايز اعرف شغلة وحده
من اين تاتون بالمجاملاااااااااات والعواااطف

بس بقى
خنقتونا
BahrainiFX غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية أبوكريم
عضو جديد
الصورة الرمزية أبوكريم
 
تاريخ التسجيل: Oct 2012
المشاركات: 207
معدل تقييم المستوى: 6
أبوكريم is on a distinguished road
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
205#
10 - 01 - 2013, 11:13 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BahrainiFX مشاهدة المشاركة
خطأ في السيرفر
طيب هنعديها

وين استوباتك في الصفقات

وليه قلت هيرجع لنقطة البداية
انا واثق

وماعرفش ايه
قال صاروخ قال
عزيزي الاستاذ بحريني
تحياتي لك.. وأرجوك يعني نتحاور أفضل من أن "نردح" لبعض كده.
يعني هل عندك شك في ان الاستراتيجية أو الطرق اللي شغال بها الأخ العزيز كانت ناجحة.. وجابت نتائج ممتازة في خلال حوالي 8 أيام عمل 70%
يعني المطلوب زي ما حضرتك بتقول المفروض نعمل ستوب.. نتكلم مع بعض في النقطة دي..
خسارة ياعزيزي نحارب بعض..
نصلح مع بعض أفضل..
وأعتقد أخونا صاروخ حايكمل النواقص.. واللي من أهمها حكاية الاستوب دي ويرجع أقوى وأقوى بإذن الله.
وأتمنى أن تكون كنت شغال ديمو.. وإذا كان شغلك حقيقي فمعوضة من عند الله بإذن وفضله.
وأنا شخصياً النتائج أذهلتني.. والعملية بس تحتاج إما ستوب.. أو تبريد مع إدارة رأس مال حكيمة جداً
وياريت نقدر نتوصل لحل قبل بداية الاسبوع المقبل علشان نبتدي من جديد

التوقيع

تصقيفة أومال.. تشجيعة أومال..




أبوكريم غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو فـعّـال
 
تاريخ التسجيل: Nov 2012
الدولة: الاردن
المشاركات: 1,114
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 7
نبيل ماهر نايف is on a distinguished road
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
206#
10 - 01 - 2013, 11:39 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوكريم مشاهدة المشاركة
عزيزي الصاروخ..
ارجو ألا تصاب بالاحباط.. فواضح جدا إنك شغال بطريقة ممتازة.. قربت من التدبيلة في خلال حوالي 8 أيام عمل..
ريح أعصابك لغاية بداية الاسبوع المقبل.. ومنتظرين منك جولة جديدة.. وستكون ناجحة بإذن الله.. وستكمل مشوارك وياما حاتدبل.. والأيام بيننا..
بس لازم نعمل حساب حركات السوق دي.. اللي بيكونوا قاصدين فيها تدمير حسابات، وربنا يدمرهم لأنهم ما بيعرفوش يكسبوا من غير ما يخسروا الدنيا كلها.
المهم ياغالي راجع نفسك وشوف:
أولاً الصفقة اللي اتمرجن فيها الحساب دي فيها خطأين، أما الخطأ الأول فهو خاص بها، وهي الصفقة الزيادة، دي كان لازم تلغيها فور تفعيلها ولو بخسارة. عشرة أو عشرين أو إن شاالله 100 دولار، المهم ما دام جت غلط تمشي فورا.
الخطأ التاني حضرتك، لازم يكون فيه ستوب، حقيقي اللي حصل نسبة حدوثه قليلة، ونادرة ولكن لازم نعمل حسابها.
شوف كمان يمكن عندك أسباب تانية للي حصل، راجع وشاركنا الرأي يمكن يكون فيه حد عنده فكرة تستفيد منها، أو يفكرك بالنكش في حاجة معينة، الحوار بيولد أفكار زي ما بيقولوا.
وأرجوك تاني لا يصيبك الاحباط، أبداً ورغم كل شئ أنت تستحق منا كل التحية
احترامي وتقديري للاخ صاروخ واواكد على ما قاله الاخ ابو كريم وان على الانسان ان يحاول وان يستفيد من اخطائه فجميعما يخطيء لكن العبره ان نستفيد من اخطائنا وهنا لي استفسار او تعليق وارجو ان يتسع له اخي العزيز وهو هل من المجدي والمعقول ان ادخل بالفل مارجن بدون ستوب لتحقيق 3-4 نقاط(5-2 سبريد)؟فللاسف 7 اوردرات زبطوا والثامنه اكلتهم واكلت راس المال ففي الحياه وفي كل المجالات يقولون السلامه اولا لذلك لا تيأس اخي الكريم ادرس اقتراحات الاخوه ولا تلتفت الى انتقادات البعض واحتسب عملك عند الله لاننا اصلا لا نعطيك شيىء على عملك الا الدعاء لذلك لا يحق لنا الا ان ندعو لك بالخير والتوفيق يقول المثل العربي لكل حصان كبوه فليس المهم ن لا نكبوا وانما المهم ان ننهض واقبل احترامي
نبيل ماهر نايف غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية الصاروخ المصرى
عضو جديد
الصورة الرمزية الصاروخ المصرى
 
تاريخ التسجيل: Dec 2012
الدولة: مصر
المشاركات: 202
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 6
الصاروخ المصرى is on a distinguished road
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
207#
10 - 01 - 2013, 11:49 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوكريم مشاهدة المشاركة
عزيزي الصاروخ..
ارجو ألا تصاب بالاحباط.. فواضح جدا إنك شغال بطريقة ممتازة.. قربت من التدبيلة في خلال حوالي 8 أيام عمل..
ريح أعصابك لغاية بداية الاسبوع المقبل.. ومنتظرين منك جولة جديدة.. وستكون ناجحة بإذن الله.. وستكمل مشوارك وياما حاتدبل.. والأيام بيننا..
بس لازم نعمل حساب حركات السوق دي.. اللي بيكونوا قاصدين فيها تدمير حسابات، وربنا يدمرهم لأنهم ما بيعرفوش يكسبوا من غير ما يخسروا الدنيا كلها.
المهم ياغالي راجع نفسك وشوف:
أولاً الصفقة اللي اتمرجن فيها الحساب دي فيها خطأين، أما الخطأ الأول فهو خاص بها، وهي الصفقة الزيادة، دي كان لازم تلغيها فور تفعيلها ولو بخسارة. عشرة أو عشرين أو إن شاالله 100 دولار، المهم ما دام جت غلط تمشي فورا.
الخطأ التاني حضرتك، لازم يكون فيه ستوب، حقيقي اللي حصل نسبة حدوثه قليلة، ونادرة ولكن لازم نعمل حسابها.
شوف كمان يمكن عندك أسباب تانية للي حصل، راجع وشاركنا الرأي يمكن يكون فيه حد عنده فكرة تستفيد منها، أو يفكرك بالنكش في حاجة معينة، الحوار بيولد أفكار زي ما بيقولوا.
وأرجوك تاني لا يصيبك الاحباط، أبداً ورغم كل شئ أنت تستحق منا كل التحية
الله يكرمك اخى العزيز ويرزقنا واياكم كل الخير
ربنا ال عالم ان فيه صفقة اتفتحت بالخطا وفعلا السعر راجع لهذه النقطة ان شاء الله
لكن قدر الله وما شاء فعل حساب الديمو لم يستحمل لكن الحسابات الحقيقى معى
الحمد لله كلها لسه بخيرها ولله الحمد وبالارباح السابقة مغطيه اجمالى الانعكاس وزيادة
وهذا الحركات لضرب الاستوبات ولولا الصفقة دى اتفتحت بالحساب الديمو
لو حد دخل على السيرفر هيتاكد بنفسه فى نفس الدقيقة ايه ال حصل فى الشركة
لكن خير ان شاء الله وربنا يكرمنا ويرزقنا بالخير يارب
والحمد لله الواحد واثق فى طريقته وعمله وربنا بيكرم الحمد لله
بالتوفيق للجميع ان شاء الله اخى العزيز ولك كل الشكر

التوقيع

الصاروخ المصرى غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف بورصات
الصورة الرمزية احمد ريان
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: بلاد الله
المشاركات: 23,547
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 31
احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
208#
11 - 01 - 2013, 12:29 AM
نصائح هامه
غير الشركه لشركه محترمه اكثر --كده كده الحساب ديمو ---
العمل ممتاز --فقط لا تعمل وقت خبر البطاله ووقت خبر الفائده ---

فقط
احمد ريان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية الصاروخ المصرى
عضو جديد
الصورة الرمزية الصاروخ المصرى
 
تاريخ التسجيل: Dec 2012
الدولة: مصر
المشاركات: 202
خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
معدل تقييم المستوى: 6
الصاروخ المصرى is on a distinguished road
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
209#
11 - 01 - 2013, 12:43 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريان. مشاهدة المشاركة
نصائح هامه
غير الشركه لشركه محترمه اكثر --كده كده الحساب ديمو ---
العمل ممتاز --فقط لا تعمل وقت خبر البطاله ووقت خبر الفائده ---

فقط
جزاك الله خيرا حبيبى وخير ان شاء الله
وهنبقى نعمل الحساب على شركة اخرى باذن الله
وربنا يكرمنا ويرزقنا الخير يارب

التوقيع

الصاروخ المصرى غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Nov 2012
المشاركات: 203
معدل تقييم المستوى: 6
Onewhen is on a distinguished road
افتراضي رد: ♥♥♦ ‏ الصاروخ المصرى ♥♥♦ ‏ رحلة التدبيل الاولى لشهر يناير ♥♥♦ ‏
210#
11 - 01 - 2013, 12:45 AM
لي ملاحظةأخي صفقة اليورو الأخيرة كانت ضد الترند الذي كان صاعداً بشكل واضح ، إن شاء الله تعوض برحلة تدبيل في وقت أقل
Onewhen غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

إضافة رد

أدوات الموضوع


جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
_____♥♥ كل عـام ♥♥ وانـتـم ♥♥ بـخـيـر ♥♥ ____ عاشق الباوند استراحة بورصات 42 08 - 09 - 2009 05:33 PM


08:33 AM