• 9:33 صباحاً

NFA تلغي الاستوب لوز والليمت وقرارات غريبه

مضارب شرس

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
ahmadforex is on a distinguished road
افتراضي رد: NFA تلغي الاستوب لوز والليمت وقرارات غريبه
21#
05 - 07 - 2009, 11:56 PM
معلش يا جماعة انا عندي راي في الموضوع بتاع الغاء كل الحاجات دي و اتمني التصحيح و هوه راي غريب شوية بس ممكن يكون له جانب من الصحة

انا هتكلم عن شركة اف اكس سي ام و دي الشركة اللي انا بتعامل معاهم بغض النظر عن موضوع الهدج عايزين نشوف هم هيلغوا الحاجات التانية دي ليه؟؟؟

رايي ان الحجات التانية دي مين اللي بينفذها؟؟؟ طبعا الشركة

الشركة هيه اللي بتعمل اللميت و الستوب لوز و الاوامر المعلقه و ده اللي الشركة مش عايزاه عايزه كل حاجه تبقي علاقة مع البنك مباشرة و في رايي المتواضع ان ده الصح ولكنه متعب لينا لكن هوه ده الصح لان كل الناس بتشتكي من تدخل الشركة او من بطء التنفيذ و الحجات دي وانا كمان اشتكيت ان في مرة مش قفل معايا علي ستوب و المنتدي الحمدلله ساعدني استعيد الفلوس و تم بالفعل علشان كده هم عايزين ينهوا اي تدخل للشركة و ده رايي المتواضع و اتمني التصحيح

شكرا و بالتوفيق للجميع
ahmadforex غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية wetsha
عضو جديد
الصورة الرمزية wetsha

wetsha is on a distinguished road
22#
06 - 07 - 2009, 12:21 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadforex مشاهدة المشاركة
معلش يا جماعة انا عندي راي في الموضوع بتاع الغاء كل الحاجات دي و اتمني التصحيح و هوه راي غريب شوية بس ممكن يكون له جانب من الصحة

انا هتكلم عن شركة اف اكس سي ام و دي الشركة اللي انا بتعامل معاهم بغض النظر عن موضوع الهدج عايزين نشوف هم هيلغوا الحاجات التانية دي ليه؟؟؟

رايي ان الحجات التانية دي مين اللي بينفذها؟؟؟ طبعا الشركة

الشركة هيه اللي بتعمل اللميت و الستوب لوز و الاوامر المعلقه و ده اللي الشركة مش عايزاه عايزه كل حاجه تبقي علاقة مع البنك مباشرة و في رايي المتواضع ان ده الصح ولكنه متعب لينا لكن هوه ده الصح لان كل الناس بتشتكي من تدخل الشركة او من بطء التنفيذ و الحجات دي وانا كمان اشتكيت ان في مرة مش قفل معايا علي ستوب و المنتدي الحمدلله ساعدني استعيد الفلوس و تم بالفعل علشان كده هم عايزين ينهوا اي تدخل للشركة و ده رايي المتواضع و اتمني التصحيح

شكرا و بالتوفيق للجميع

لو الكلام ده صحيح يبقى الشركة هتقفل خالص

لان اى امر انت بتعمله بيتم عن طريق الشركة مش بس التارجت والاستوب

والمشاكل اللى كانت بتحصل مش كلها على الاوامر المعلقة

يعنى مثلا لو انت قاعد امام الجهاز وحبيت تقفل صفقة وحصلت مشكلة فى السيرفر بتاع الشركة وخسرت بسبب الموضوع ده ماهى الشركة هتبقى مسؤولة برضه

انا بتفق مع راى نسر ان فى حاجة متخطط ليها يعنى كل اللى بيحصل ده مجرد وسيلة من ضمن عدة وسائل للوصول لاهداف معينة
wetsha غير متواجد حالياً  
عضو جديد

magic sword. is on a distinguished road
23#
07 - 08 - 2009, 02:25 AM
BY BY NFA
VERY BAD ORGANIZATION
وبصراحة كدة في NFA وفي قوانين الفيفو وفي امريكا نفسها بالمرة
الحل الهروب للبلاد خارج امريكا الشركات التي توفر لعملائها حسابات خارج امريكا منها fxsol - fxcm
Thanks
magic sword. غير متواجد حالياً  

الكلمات الدلالية (Tags)
موز, الاستوب, تلغي, nfa, غريبه, والليمت, وقرارات

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام