• 10:52 صباحاً

Momods_MACD_Martin_EA_V1.01 متابعة خاصة وحصريا

Like Tree82Likes

الصورة الرمزية ahmednooh
عضو جديد
الصورة الرمزية ahmednooh

ahmednooh is on a distinguished road
افتراضي رد: Momods_MACD_Martin_EA_V1.01 متابعة خاصة وحصريا
491#
01 - 06 - 2013, 01:25 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 مشاهدة المشاركة
البنك العربى الافريقى عنده فيزا نت اسمها 4u ... الفيزا دى مدفوعة مسبقا يعنى عكس الماستر الكارد

يعنى اى مبلغ عاوز تستخدمه على النت بتروح تشحن الفيزا دى الاول بايداع فى البنك وبعدين تستخدمها على النت فقط .... مصاريفها 20 فقط .... يمكن من خلالها شحن ايجار السرفر او شحن حسابك فى اى شركة فوركس
تسم على المعلومة دى و لكن لى سؤالين
1- يعنى انا اروح ادفع 20 جنية مثلا هيعمل لى البطاقة و اشحنها مثلا ب20 دولار صح كدة
2-هل موضوع السيرفر اللى فى المنتدى هنا يقبل الدفع بفيزا 4u ?
ahmednooh غير متواجد حالياً  

عضو فـعّـال

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
forex 2012 is on a distinguished road
492#
01 - 06 - 2013, 01:42 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednooh مشاهدة المشاركة
تسم على المعلومة دى و لكن لى سؤالين
1- يعنى انا اروح ادفع 20 جنية مثلا هيعمل لى البطاقة و اشحنها مثلا ب20 دولار صح كدة
2-هل موضوع السيرفر اللى فى المنتدى هنا يقبل الدفع بفيزا 4u ?
بالنسبة للسوال الاول ....... ايوه حتروح اى فرع للبنك تطلب عمل فيزا نت 4U بصورة البطاقة فقط ومبلغ 20 وحتملا استمارة وحتاخدها فى نفس اليوم بس الكارد مش حيكون مكتوب عليه اسمك لانك اخدها فى نفس اليوم بس الفيزا حتتسجل باسمك عند البنك ..... لو عايز اسمك يكون مطبوع عليها حتستلمها بعد اسبوع .... بعد لما تملا الاستمارة تعمل فيها اى ايداع مش اقل من 100 جنيه يعنى لو عملت 20 $ حيكون ب 140 يعنى حتكون معدى اقل ليميد للايداع ... والبنك حيديلك رقم تليفون خدمة العملاء تتصل بيهم بعد حوالى 7 ساعات على ما اذكر علشان تعمل اكتيفيت للفيزا ... وبمجرد عمل الاكتيفيت تقدر تستعملها فورا ... بس وانت فى البنك ركز كويس علشان حيكون فى رقم مكون من 4 ارقام انت اللى حتختارهم بنفسك .... ال 4 ارقام دول علشان يتعمل بيهم الاكتيفيت

بالنسبة للسوال التانى ...... يا باشا دى فيزا نت مدفوعة مسبقا يعنى لو عاوز تشترى اى حاجة من على النت او تشترك فى اى موقع حتنفع معاك حتى لو عاوز تشترى العفريت الازرق او لبن العصفور ما هو كله بفلوسك

انا اول ايداع عملته فى FXDD كان عن طريق الفيزا دى .... بس بعد كدا بقيت استعمل الماستر كارد

التوقيع

كـل ا
لشكـر لصديقـى حسـام الصــاوى

forex 2012 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ahmednooh
عضو جديد
الصورة الرمزية ahmednooh

ahmednooh is on a distinguished road
493#
01 - 06 - 2013, 04:47 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 مشاهدة المشاركة
بالنسبة للسوال الاول ....... ايوه حتروح اى فرع للبنك تطلب عمل فيزا نت 4U بصورة البطاقة فقط ومبلغ 20 وحتملا استمارة وحتاخدها فى نفس اليوم بس الكارد مش حيكون مكتوب عليه اسمك لانك اخدها فى نفس اليوم بس الفيزا حتتسجل باسمك عند البنك ..... لو عايز اسمك يكون مطبوع عليها حتستلمها بعد اسبوع .... بعد لما تملا الاستمارة تعمل فيها اى ايداع مش اقل من 100 جنيه يعنى لو عملت 20 $ حيكون ب 140 يعنى حتكون معدى اقل ليميد للايداع ... والبنك حيديلك رقم تليفون خدمة العملاء تتصل بيهم بعد حوالى 7 ساعات على ما اذكر علشان تعمل اكتيفيت للفيزا ... وبمجرد عمل الاكتيفيت تقدر تستعملها فورا ... بس وانت فى البنك ركز كويس علشان حيكون فى رقم مكون من 4 ارقام انت اللى حتختارهم بنفسك .... ال 4 ارقام دول علشان يتعمل بيهم الاكتيفيت

بالنسبة للسوال التانى ...... يا باشا دى فيزا نت مدفوعة مسبقا يعنى لو عاوز تشترى اى حاجة من على النت او تشترك فى اى موقع حتنفع معاك حتى لو عاوز تشترى العفريت الازرق او لبن العصفور ما هو كله بفلوسك

انا اول ايداع عملته فى FXDD كان عن طريق الفيزا دى .... بس بعد كدا بقيت استعمل الماستر كارد
شكرا لك يا غالى على ردك و اهتمامك بالامر
لانى كنت فكرت افتح حساب فى باى بال , لكن الواحد اتقرص مرة ايام الاى جولد , وحاليا الله يصبر الناس و يعوضها اللى كان ليهم حسابات فى الليبرتى
جعله الله لك فى ميزان حسانتك
ahmednooh غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

494#
01 - 06 - 2013, 07:13 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednooh مشاهدة المشاركة
شكرا لك يا غالى على ردك و اهتمامك بالامر
لانى كنت فكرت افتح حساب فى باى بال , لكن الواحد اتقرص مرة ايام الاى جولد , وحاليا الله يصبر الناس و يعوضها اللى كان ليهم حسابات فى الليبرتى
جعله الله لك فى ميزان حسانتك
لا شكر على واجب يا احمد ... واهلا بك فى اى وقت

التوقيع

كـل ا

عضو جديد

eng_medo1 is on a distinguished road
495#
01 - 06 - 2013, 08:43 PM
السلام عليكم يا فوركساوي

كنت عاوز اسألك على حاجه كده يا باشا انت لاحظت في الباك تيست ان الاكسبيرت مش بيدخل اي صفقه في شهر 12 من كل سنه ايه السبب ؟ لو تعرف ممكن تقوللي . حاجه تانيه معلش هل انا لازم لو شغال على سيرفر اظبط وقت السيرفر مع وقت البروكر او اقصد وقت المنصه اللي انا فاتحها على السيرفر ده ؟؟؟

eng_medo1 غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

496#
01 - 06 - 2013, 11:58 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_medo1 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم يا فوركساوي

كنت عاوز اسألك على حاجه كده يا باشا انت لاحظت في الباك تيست ان الاكسبيرت مش بيدخل اي صفقه في شهر 12 من كل سنه ايه السبب ؟ لو تعرف ممكن تقوللي . حاجه تانيه معلش هل انا لازم لو شغال على سيرفر اظبط وقت السيرفر مع وقت البروكر او اقصد وقت المنصه اللي انا فاتحها على السيرفر ده ؟؟؟

اهلا يا ميدو

فعلا الاكسبرت مصمم انه ما يشتغل فى شهر 12 من كل عام وانا قولت المعلومة دى فى بداية الموضوع ... الاكسبرت ممكن يفتح صفقات اول الشهر فقط لحد لما الاسبوع الاول ينتهى وبعد كدا لا يفتح اى صفقات نهائيا وذلك بسبب انتهاء السنة وتقفيل المراكز المالية و جنى الارباح للمحافظ الاستثمارية طويلة المدى واجازات الكريسماس وراس السنة ... وكلنا نعلم مدى تقلب السوق فى شهر ديسمبر بيكون عامل ازاى .... ايضا يوجد تقبلات يوم 31/6 من كل عام فى السوق لذلك دائما ينصح كبراء المحللين بالابتعاد عن هاتين الفترتين

بالنسبة لموضوع ساعة السرفر هى مش شرط اساسى ولكنى انا بافضلها لعدم حدوث اى خلل ...يعنى من باب الاحتياط

التوقيع

كـل ا

عضو جديد

minismsm is on a distinguished road
497#
03 - 06 - 2013, 09:16 PM
ايه اخبار الاكسبرت معاكو يا جماعة ؟

انا فاتح معايا صفقتين .. صفقة شراء كسبانة ووحدة بيع اكيد خسرانة .. حوالي 100 نقطة !
minismsm غير متواجد حالياً  
عضو جديد

طارق الزعبي is on a distinguished road
498#
03 - 06 - 2013, 10:18 PM
فوركساوي ممكن توضح اكثر كيف ساعه السيرفر مش شرط اساسي ؟؟
طارق الزعبي غير متواجد حالياً  
عضو جديد

طارق الزعبي is on a distinguished road
499#
03 - 06 - 2013, 10:21 PM
واذا تكرمت يا فوركساوي ترسيلي ملف اعدادات الخاص بيك للاكسبيرت بثلاث مخاطرات عاليه ومتوسطه ومنخفظه حغلبك معاي بس اعمليه مالي غيرك يا الله
طارق الزعبي غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

500#
04 - 06 - 2013, 03:44 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق الزعبي مشاهدة المشاركة
فوركساوي ممكن توضح اكثر كيف ساعه السيرفر مش شرط اساسي ؟؟
اى اكسبرت يا طارق بيشتغل بناء على ساعة منصة البروكر وليس ساعة الجهاز او السرفر
ولكن تحسبا لاى شئ فانا افضل ان نجعل الاتنين متوافقين مثل بعضهم
لذلك فانا قولت انه ليس شرط اساسى ولكنى افضلها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق الزعبي مشاهدة المشاركة
واذا تكرمت يا فوركساوي ترسيلي ملف اعدادات الخاص بيك للاكسبيرت بثلاث مخاطرات عاليه ومتوسطه ومنخفظه حغلبك معاي بس اعمليه مالي غيرك يا الله
شوف يا طارق انا ممكن ارفقلك اعدادات متوسطة وهى عبارة عن اعدادات اللو ريسك اللى حسام ارفقها ولكنها مفتوحة التايم وهذا مخالف للراى مع مبرمج الاكسبرت الاخ محمد .... لانه صممه للعمل على فترات الاسواق الاوربية و الامريكية وابتعد عن فترة اسيا .... ولكن اعذرنى فى اعدادات مخاطرتها عالية فلن استطيع ذلك لان دورانها عالى جدا جدا

التوقيع

كـل ا

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات