• 2:35 مساءاً

تصـويـت الاعضاء لمسابقة انشط اعضاء بورصات - ابريل 2013

موضوع مغلق
Like Tree93Likes

عضو نشيط جدا

bony2 is on a distinguished road
افتراضي رد: تصـويـت الاعضاء لمسابقة انشط اعضاء بورصات - ابريل 2013
81#
03 - 05 - 2013, 03:17 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HOSSAM ELSAWY مشاهدة المشاركة
دودو معلش متزعلش من كلامي بس انت اللي زعلتني
انت كده اهنت جميع المسابقين المشتركين في المسابقة
المدرب وامجدونا ناس في قمة النشاط و90% او اكتر من الاعضاء فعلا ممكن يكونوا استفادو منهم وانا احدهم
بس مش معنى كده انك تقول لو مفازوش يبقى مين اللي يفوز لأن فيه ناس برده تعبت طوال الشهر على الاقل فترة المسابقة وتستحق الفوز فكده انت قللت من مجهود الناس دي
انا مش هقولك اني واحد منهم ممكن اكون اخرهم في المجهود بس الاكيد ان معظم الناس دي عملت مجهود اكيد ولو عاوزني اذكرلك اسماء اوك بس عشان خصوصية المسابقة مش هقول اسماء
عاوز اقول بس حاجة مهمة والادارة ممكن تأكد كلامي اذا كان صحيح او تغلطني لو انا غلط
المسابقة نزلت في اول الشهر وتم فتح باب التسجيل وكان هناك شروط
ومن سجل في هذه المدة واستوفى الشروط هو فقط من تم ادراجة في قائمة المتسابقين
ولم خلصت فترة المسابقة تم فتح باب التصويت بنسبة 30% والادارة 70% حسب المشاركات والمجهود والتفاعل وحاجات خاصة بالادارة
وبكده انتهت المسابقة والانتظار الان هو تجميع النقاط من قبل المسابقى لاعلان النتيجة من قائمة المتابقسن المشاركين
ولا زال الاصرار على ادراج اعضاء مش موجودين في القائمة رغم ان الشروط موجوده في اول صفحة واضحة للجميع
انا بقول انه معنويا اوك من حقك او حق اي حد ترشيح عضو غير مشترك بس مش معنى كده انه يكسب فعلا لانه مش مشترك رسميا ياريس
وان شاء الله المسابقات كتيرة والمرة القادمة يسجلو ويكونوا من الرابحين ان شاء الله
انما تقول يبقى مين اللي يكسب على اساس ان محدش عامل مجهود خالص كده
انا اسف لو كتبت الكلام انا كنت ارى الردود واقول اسكت اسكت بس لما يكون الموضوع تشكيكا في مجهود الاعضاء او تقليل من جهودهم يبقى لازم اتكلم وعلى فكرة انا بتكلم بالنيابة عن جميع المتسابقين المشاركين في المسابقة مش بتكلم بصفتي
ولو حد يختلف معايا يقولي وانا اعتذله شخصيا اني اتكلمت باسمة
واتمنى الادارة تقول اذا كنت انا صح ولا غلط
100 % اعتقد Like المتسابقين على المشاركة يكفي للرد ، هو بس أكيد تلاقى العضو دودو لايقصد و لكن كان رد حسام للتوضيح و خصوصاً بعد السكوت أكثر من مرة
و فى الأخر كلنا فى مكان واحد وهدفنا نفيد بعض
bony2 غير متواجد حالياً  

عضو نشيط

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
ابن القرايا is on a distinguished road
82#
03 - 05 - 2013, 03:33 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser74 مشاهدة المشاركة
كلامك مظبوط جداً أخى حسام وأؤيدك فى كل كلمة . هناك اخوة فى موضوع التوصيات عاملين شغل عالى جداً ويستاهلوا كل خير بس هم لم يسجلوا أسماءهم بالمسابقة وبالتالى اختاروا عدم المشاركة ولكن من حب الأعضاء لهم يعطوهم أصواتهم لكن ارجو يكون ذلك بدون تجريح فى احد فلماذا يذكر الأخ دودو ما معناه أن من اشتركوا بالمسابقة لا يستحقون الفوز . هل أخطأنا فى حقه لدرجة أن يهيننا على الملأ ؟ سالتمس له العذر وأقول أنه كان يقصد الخير للأساتذة المحترمين فى منتدى التوصيات ولكن يا أخ دودو ليس بهذه الطريقة تعبر عن إعجابك بالمواضيع .
على فكرة أخى حسام انت إنسان رائع ومحترم وكم من الأعضاء استفادوا من مشاركاتك . تحياتى لك وربنا يوفقك
اشكر اخي الحبيب ياسر على ذوقه وعسى أن تكون من الفائزين ان شاء الله
جهودك مشكورة وان شاء الله ربنا يعطيك و يعطينا الخير
ديدو لم يقصد الاهانة لكنه يريد الإشادة بالأستاذ المكرم المدرب المحترف الذي نكن له جميعاً التقدير
لك و لكافة الإخوة في المنتدى أطيب التحيات و اجمل الأماني
و كلكم يستحق الجائزة لكنها ستعطى للبعض و هذا ليس نقصاً في البقية

التوقيع

بسم الله و الصلاة و السلام على رسول الله
قليل ممكن خير من كثير مستحيل
ابن القرايا غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية eng_abdelkawy
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية eng_abdelkawy

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
eng_abdelkawy is on a distinguished road
83#
03 - 05 - 2013, 07:52 PM
شكرا لكل من اعطانى صوته
اتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله

التوقيع

eng_abdelkawy غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية المدرب المحترف
عضو محترف
الصورة الرمزية المدرب المحترف

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
المدرب المحترف is on a distinguished road
84#
03 - 05 - 2013, 09:02 PM
اشكر جميع من صوت لي والخطا ليس ذنب اي احد ولكن نحن لم نعلم بالمسابقه نهائيا الا من صديقي دولار1 عندما وضع الرابط بصفحتنا وكان الاشتراك الظاهر انتهى ونا ارسلت للادارة بسؤال ولم اجد رد او اهتمام حتى اقلها لو احد رد علينا بالصفحه من اي مسؤول وعندي وجهة نظر لادارة الموقع المكرمين اذا كانت هناك مسابقه فلماذا لايتم وضعها بكل موقع مثلا يضعوها بمنتدى التوصيات ومنتدى الاكسبرتات واي منتدى حتى نراها جميعا
او وضع رابط خاص بالمسابقات يكون واضح على الصفحه الرئيسية ويكون بلون الاحمر ويكون عليه فلاشات معناته المسابقه جديده وارجوا من الجميع ظبط النفس ولا يكون هناك مشادات وزعل عشاني الاخ دودو اكن له الود والاحترام بس شكله عصب لمن ما شاف اسمي في القائمه لكل فعل ردة فعل مساويه لها في القوة ومعاكسه لها في الاتجاه لذلك كان الرد قاسي شويه بس هو يفهم الشغله ويهدا لاتزعل اخونا حسام الصاوي والعتب بين الاخوة عادي الله يوفقكم بالمسابقه جميعا
المدرب المحترف غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
HOSSAM ELSAWY is on a distinguished road
85#
03 - 05 - 2013, 10:47 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المدرب المحترف مشاهدة المشاركة
اشكر جميع من صوت لي والخطا ليس ذنب اي احد ولكن نحن لم نعلم بالمسابقه نهائيا الا من صديقي دولار1 عندما وضع الرابط بصفحتنا وكان الاشتراك الظاهر انتهى ونا ارسلت للادارة بسؤال ولم اجد رد او اهتمام حتى اقلها لو احد رد علينا بالصفحه من اي مسؤول وعندي وجهة نظر لادارة الموقع المكرمين اذا كانت هناك مسابقه فلماذا لايتم وضعها بكل موقع مثلا يضعوها بمنتدى التوصيات ومنتدى الاكسبرتات واي منتدى حتى نراها جميعا
او وضع رابط خاص بالمسابقات يكون واضح على الصفحه الرئيسية ويكون بلون الاحمر ويكون عليه فلاشات معناته المسابقه جديده وارجوا من الجميع ظبط النفس ولا يكون هناك مشادات وزعل عشاني الاخ دودو اكن له الود والاحترام بس شكله عصب لمن ما شاف اسمي في القائمه لكل فعل ردة فعل مساويه لها في القوة ومعاكسه لها في الاتجاه لذلك كان الرد قاسي شويه بس هو يفهم الشغله ويهدا لاتزعل اخونا حسام الصاوي والعتب بين الاخوة عادي الله يوفقكم بالمسابقه جميعا
انت انسان قمة الروعة والاحترام يا باشا والله
حقيقتا برفع لك القبعة
مفيش زعل بالعكس ده زي ما بيقولو بالانجليزى misunderstaning من الجميع وانا معاك 100% في موضوع ان الادارة تضع اي مسابقة في اعلان او في كل الاقسام ده مهم جدا حتى يفتح المجال للجميع وانا شخصيا لولا صديقي فوركساوي نبه الاعضاء في قسم الاكسبرتات مكنتش الاقي حد يصوتلي
ههههههههههههههههههه
لان نشاطي في قسم الاكسبرتات مثلا وانت في التوصيات ومحمد صبحي في العام فلابد كلنا نعرف ان فيه مسابقة
انا بضم صوتي لصوت المدرب المحترف وبتمنى من الادارة ان تضع هذا الاقتراح في الحسبان في المسابقات القادمة ان شاء الله
دودو متزعلش مني احنا في الاخر زمايل منتدى واحد والروح بتاعتك جميلة جدا في رد الجميل انا بس اللي فهمتك غلط وبعتذر عن سوء فهمي ياباشا
وانت يا مدرب حبيبنا كلنا وفيه مسابقة الشهر الجاي ياباشا للحسابات التجريبية جهز نفسك بقى وانا هدخل اتنافس معاك اكيد ونشوف مين اللي هيكسب
ههههههههههههههههههههههههههه
اكيد النتيجة معروفه مقدما بس برده مش هسيبك على الاقل اكون معاك استفاد منك ياباشا
شكرا لبورصات واتمنى النظر في اقتراح المدرب المحترف ان شاء الله
HOSSAM ELSAWY غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية The Winner
عضو برونزي
الصورة الرمزية The Winner

The Winner is on a distinguished road
86#
04 - 05 - 2013, 01:25 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ماشاء الله كوكبة من النشطاء والمتميزين
أتمنى أن أرى الاخ الأرستقراطي من الفائزين وذلك نظرا للنشاط الهام الذي بذله قبل واثناء المسابقة
وأصوت من بعد الاخ:
الأرستقراطي طبعا :
للأعضاء الكرام :
hossam elsawy
eng_abdelkawy
محمد صبحي
د. محمد البركي

تحياتي وتقديري,,

التوقيع

الورشة الشاملة: مفهوم التكامل في تجارة أسواق المال

محاولة لتطبيق فن المناورة والربح الهادي والتفكير الشامل ...نركز على الكيف ولا يهمنا الكم
The Winner غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

اشرف is on a distinguished road
87#
04 - 05 - 2013, 08:31 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HOSSAM ELSAWY مشاهدة المشاركة
دودو معلش متزعلش من كلامي بس انت اللي زعلتني
انت كده اهنت جميع المسابقين المشتركين في المسابقة
المدرب وامجدونا ناس في قمة النشاط و90% او اكتر من الاعضاء فعلا ممكن يكونوا استفادو منهم وانا احدهم
بس مش معنى كده انك تقول لو مفازوش يبقى مين اللي يفوز لأن فيه ناس برده تعبت طوال الشهر على الاقل فترة المسابقة وتستحق الفوز فكده انت قللت من مجهود الناس دي
انا مش هقولك اني واحد منهم ممكن اكون اخرهم في المجهود بس الاكيد ان معظم الناس دي عملت مجهود اكيد ولو عاوزني اذكرلك اسماء اوك بس عشان خصوصية المسابقة مش هقول اسماء
عاوز اقول بس حاجة مهمة والادارة ممكن تأكد كلامي اذا كان صحيح او تغلطني لو انا غلط
المسابقة نزلت في اول الشهر وتم فتح باب التسجيل وكان هناك شروط
ومن سجل في هذه المدة واستوفى الشروط هو فقط من تم ادراجة في قائمة المتسابقين
ولم خلصت فترة المسابقة تم فتح باب التصويت بنسبة 30% والادارة 70% حسب المشاركات والمجهود والتفاعل وحاجات خاصة بالادارة
وبكده انتهت المسابقة والانتظار الان هو تجميع النقاط من قبل المسابقى لاعلان النتيجة من قائمة المتابقسن المشاركين
ولا زال الاصرار على ادراج اعضاء مش موجودين في القائمة رغم ان الشروط موجوده في اول صفحة واضحة للجميع
انا بقول انه معنويا اوك من حقك او حق اي حد ترشيح عضو غير مشترك بس مش معنى كده انه يكسب فعلا لانه مش مشترك رسميا ياريس
وان شاء الله المسابقات كتيرة والمرة القادمة يسجلو ويكونوا من الرابحين ان شاء الله
انما تقول يبقى مين اللي يكسب على اساس ان محدش عامل مجهود خالص كده
انا اسف لو كتبت الكلام انا كنت ارى الردود واقول اسكت اسكت بس لما يكون الموضوع تشكيكا في مجهود الاعضاء او تقليل من جهودهم يبقى لازم اتكلم وعلى فكرة انا بتكلم بالنيابة عن جميع المتسابقين المشاركين في المسابقة مش بتكلم بصفتي
ولو حد يختلف معايا يقولي وانا اعتذله شخصيا اني اتكلمت باسمة
واتمنى الادارة تقول اذا كنت انا صح ولا غلط

اويدك على كلامك اخي الكريم وبارك الله فيكم
HOSSAM ELSAWY likes this.
اشرف غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية عبدالله ش smsjml
عضو جديد
الصورة الرمزية عبدالله ش smsjml

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
عبدالله ش smsjml is on a distinguished road
88#