• 2:22 مساءاً
logo




قصة مرعبة جدا اتحداك ما تخاف 2

إضافة رد
عضو متقدم
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 5,797
معدل تقييم المستوى: 13
smay@yah is on a distinguished road
30 - 06 - 2013, 10:10 PM
  #1
smay@yah غير متواجد حالياً  
افتراضي قصة مرعبة جدا اتحداك ما تخاف 2
قصه غريييييييبه ومرعبه......

،،،،اليكم هذه القصة الغريبة التي يقشعر لها البدن

القصه بتقول ان فيه بنت بتدرس في الثانويه واسمها (عبير ) مره راحت السوق مع امها

وقابلت واحد واعطاها رقم موبيله اخذت الرقم واتصلت عليه تعرفت عليه وهو

اسمه (خالد)المهم تعرفو علي بعض وزادت العلاقه وقويت بينهم ...المهم كلن منهم

عايز يقابل الثاني ومش لاقيين طريقه وفجأه جت فكره لخالد...

قال لعبير نتقابل عند المدرسه ..

قالت عبير:: ازااااااااى؟؟؟

قال أسمعي انتي أبوكى بيوصلك الصبح ويروح الشغل صح؟

قالت :صح

قالها أنا هاعدى عليكى وتركبي معايا

قالت بس المديره بتكلم البيت

قال :: أفصلي التليفون وارتاحي

قالت::بس خايفه

قال جربي ونشوف

المهم راح ابو عبير ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني الا وخالد واقف وركبت

عبير بسرعه وراحوا فطرو في كوفي شوب فخم وقعدوا يتفسحوا حتى الساعه

12.5 راح خالد ونزل عبير ورجعت البيت وهي خايفه بس مفيش حد عرف حاجه .. وكلمت خالد على

طول وقالت ان اهلها ما عرفوش
وطمنته واتكلمواشويه وقال خالد ايه رايك اقابلك بكره

قالت :لالالا مش كل مره تسلم الجره

قال :المره دي جايب لك هديه

قالت :عدى وأشوف الوضع

ومر خالد في الوقت نفسه وركبت عبير

المهم فضلوا على هالحال أسبوع كامل من السبت الى الاربعاء ...

وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه عبير تفصل التليفون.. وطلعت مع خالد ..

والا التليفون يرن ..قامت أم عبير (يالله صباح الخير)
أم عبير:الو وو

المديره ::الو السلام عليكم

أم عبير :عليكم السلام مين معايا؟؟

المديره::أنا الاستاذه هدى مديرة المدرسه اللي بتدرس فيها بنتك

ام عبير::اهلا ان شاء الله خير

المديره :لا ما فيش الا الخير بس عبير بقالها أسبوع ما جاتش

خير هى تعبانه؟؟؟

أم عبير ::ازاى ...((وصرفت الموضوع)) أيه الله يسلمك البنت تعبت شويه بس

المديره :: الف حمد الله على سلامتها مع السلامه ::

أم عبير دارت بها الدنيا ومش عارفه تعمل ايه هل تعلم أبو عبير

ولا تمسك البنت وتسألها ؟؟..؟؟

المهم قالت لأبو عبير عن كل شيء وقال أسمعي ماتقوليش لها

أي شيء أنا هاشوف بتروح فين...

ويوم الاحد وصل أبو عبير بنته ومشى شوي وأنتظر وشاف

العربيه عدت وركبت عبير بنته المهم العربيه كانت متفيمه

ومشى وراها ابو عبير وطلعت عبير وخالد شقه

وابو عبير نزل ومسك راعي الشقق

وسأله وقاله شقه 14 وطلع أبو عبير وهو طالع السلم كان خالد نازل

وما أنتبه أبو عبير له المهم طرق الباب وفتحت عبير وأنصدمت

لما شافت أبوها وضربها وهي راحت المطبخ وأخذت السكينه

عايزه تخوف أبوها وغلطت وطعنته في صدره وفى قلبة 100 طعنة وطاح الأب مغشى عليه

وجه خالد وشاف الموقف وقال لعبير بسرعه شيلي معايا للحمام

وحطوه في ((البانيو)) وملوه مياه وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه تخبى الجثه

ورجعت البنت للمدرسه وهي بتفكر في

اللي حصل حقيقه ولا خيال ..المهم طلعت من المدرسه ورجعت

مع الباص وخبطت باب البيت وحصلت مفاجأه غريبه
. @
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
.

.

أبوها فتح لها

....

وصاااااااااااحت وقالت ::بابا مش معقول انت عايش ازاى
.
.
.
.
.
رد وقال ::مع تـــــــــايـــــــــــــد للغسيل مفيش مستحيل ....
.
.
.
.
. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
رد مع اقتباس



إضافة رد

أدوات الموضوع


جديد مواضيع استراحة بورصات

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
قصة مرعبة جدا اتحداك ما تخاف [email protected] استراحة بورصات 0 30 - 06 - 2013 10:10 PM


02:22 PM