• 7:20 مساءاً

طلب من الاستاذ سمير

عضو جديد
ahmedibrahim258258 is on a distinguished road
27 - 08 - 2013, 01:39 PM
ahmedibrahim258258 غير متواجد حالياً  
افتراضي طلب من الاستاذ سمير
السلام عليكم انا عارف اني بتقل على حضرتك كنت ارسلت لحضرتك اكسبرت وطلبت تعديل وحضرتك قمت بالواجب هابعت لحضرتك نفس الاكسبرت وكان ليا طلب لما بيشتغل انا باعمل المكس تريدرز 20 وهو فعلا بيفتح 20 صفقة بس في مشكلة انه لما بيفقل صفقة او اتنين حسب التيك بروفيت والستوب لوز مابيفتحش غيرهم بيستنى لما ينزل 10 صفقات تقريبا وبعدين يبدأ يفتح صفقات جديدة انا عاوزه لما يفقل صفقة من العشرين يفتح مكانها عالطول يعني انا عاوز عشرين صفقة موجودة عالطول ماتقلش خالص كل مايقفل صفقة يفتح مكانها طبعا حسب مدة الشارت يعني اول مايقفل صفقة على شارت الدقيقة يفتح صفقة مكانها بعد دقيقة حسب المعطيات اللي في الاكسبرت
اسف طولت على حضرتك بس حبيت انقلك الصورة اللي انا عاوزها بالظبط .
مع فائق احترامي
الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 take profit sa2.mq4‏ (7.7 كيلوبايت, المشاهدات 2)

الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
مشرف سابق
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان

سمير محمد ارمان will become famous soon enough
افتراضي رد: طلب من الاستاذ سمير
2#
27 - 08 - 2013, 03:36 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedibrahim258258 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم انا عارف اني بتقل على حضرتك كنت ارسلت لحضرتك اكسبرت وطلبت تعديل وحضرتك قمت بالواجب هابعت لحضرتك نفس الاكسبرت وكان ليا طلب لما بيشتغل انا باعمل المكس تريدرز 20 وهو فعلا بيفتح 20 صفقة بس في مشكلة انه لما بيفقل صفقة او اتنين حسب التيك بروفيت والستوب لوز مابيفتحش غيرهم بيستنى لما ينزل 10 صفقات تقريبا وبعدين يبدأ يفتح صفقات جديدة انا عاوزه لما يفقل صفقة من العشرين يفتح مكانها عالطول يعني انا عاوز عشرين صفقة موجودة عالطول ماتقلش خالص كل مايقفل صفقة يفتح مكانها طبعا حسب مدة الشارت يعني اول مايقفل صفقة على شارت الدقيقة يفتح صفقة مكانها بعد دقيقة حسب المعطيات اللي في الاكسبرت
اسف طولت على حضرتك بس حبيت انقلك الصورة اللي انا عاوزها بالظبط .
مع فائق احترامي
السلام عليكم اخى الكريم
طريقة عمل الاكسبيرت يعمل بطريقة اغلاق الشموع والعمل معه
وهو يفتح الصفقة على ذلك
كنت احب ان اساعد
بس لا استطيع المساعدة
تحياتى لك
سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات