السلام عليكم
استراتيجية جميلة وان شاء الله فعالة بس كنت عايز اعرف بالنسبة لاشارات البيع والشراء بتكون لما الشمعة 17 تقطع الهاي او اللو الاول بفرق 5 نقاط صعود او هبوط صح
وبالنسبة للتوقيت ده مش هيختلف لان التوقيت بيبقي حسب سيرفر الشركة ولا انا غلطان يعني الشمعة 17 مش بتتغير من بلد للتاني لاننا كلنا شايفين نفس الشمعة في نفس اللحظة
تقبل مروري
السلام عليكم
استراتيجية جميلة وان شاء الله فعالة بس كنت عايز اعرف بالنسبة لاشارات البيع والشراء بتكون لما الشمعة 17 تقطع الهاي او اللو الاول بفرق 5 نقاط صعود او هبوط صح
صح صح صح
وبالنسبة للتوقيت ده مش هيختلف لان التوقيت بيبقي حسب سيرفر الشركة ولا انا غلطان يعني الشمعة 17 مش بتتغير من بلد للتاني لاننا كلنا شايفين نفس الشمعة في نفس اللحظة
تقبل مروري
الشمعة لا تختلف دام انها على برنامج واحد الا وهو الاف اكس دي دي
ولاكن وقت الدخول يختلف من بلد الى اخر
مثلا في مكة المكرمة الساعة السادسة تنفتح الشمعة 17
ولاكن مثلا في الاردن او لبنان الوقت يختلف عن مكة المكرمة هنا الاختلاف