• 11:42 صباحاً

توصياتي بربح 10 نقاط يوميا بنسبة نجاح 95 %

Like Tree5Likes

عضو جديد

ahmedfx5 is on a distinguished road
افتراضي رد: توصياتي بربح 10 نقاط يوميا بنسبة نجاح 95 %
41#
17 - 02 - 2014, 07:58 PM
طريقة ممتازة يا غالي انا عملت تسجيل مخصوص عشان موضوعك انا متابع صفقاتك والحمد لله دخلت معاك بي 3 صفقات اخرهم اليوم وبجد ما شاء الله عليك انا ربحت 250 دولار من حسابي اللي هو 850 دولار وعوضت ال 150 دولار خسارتي وربحت كمان 100 دولار لكن ينقصك المتابعة لان صفقاتك ممتازة واللي شدني ليها ان اقصي صفقة رجعت 7 نقط فقط يعني حاجة رائعة واتمني ان تحط التوصيات عشان الناس كلها تدخل معاك لان احيانا بتفتح صفقات وانا مكنشي متابع حسابك وبتضيع عليا الفرصة وياريت يا غالي تتابع الموضوع ومتسبهوش لان لمست فيك الثقة ومتعشم خير ان شاء الله
mm110575 and الملعب like this.
ahmedfx5 غير متواجد حالياً  

عضو جديد

mm110575 is an unknown quantity at this point
42#
17 - 02 - 2014, 10:44 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedfx5 مشاهدة المشاركة
طريقة ممتازة يا غالي انا عملت تسجيل مخصوص عشان موضوعك انا متابع صفقاتك والحمد لله دخلت معاك بي 3 صفقات اخرهم اليوم وبجد ما شاء الله عليك انا ربحت 250 دولار من حسابي اللي هو 850 دولار وعوضت ال 150 دولار خسارتي وربحت كمان 100 دولار لكن ينقصك المتابعة لان صفقاتك ممتازة واللي شدني ليها ان اقصي صفقة رجعت 7 نقط فقط يعني حاجة رائعة واتمني ان تحط التوصيات عشان الناس كلها تدخل معاك لان احيانا بتفتح صفقات وانا مكنشي متابع حسابك وبتضيع عليا الفرصة وياريت يا غالي تتابع الموضوع ومتسبهوش لان لمست فيك الثقة ومتعشم خير ان شاء الله
الف مبروك يا غالي علي الربح وان شاء الله يديم الربح في حسابك وانا ان شاء الله ححاول اضع توصيات بقدر الامكان وانوة عنها في الموضوع وانا بجد سعيد ان شخص متابع حسابي وربح منة وان شاء الله تتابع حسابي حتي تدبل الحساب لكن نصيحة لك في حالة التدبيل اسحب راس المال وحطة في جيبك وتاجر بالارباح حاتحس بالثقة وعدم الخوف والارتياحية .
تحياتي

التوقيع

حساب المتابعة

insta forex منصة

user : 66283207

pass inv : w0xhvdz

server : InstaForex-Contest.com
mm110575 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

فلاخو is on a distinguished road
43#
18 - 02 - 2014, 12:13 AM
ماشاء الله
فلاخو غير متواجد حالياً  
عضو جديد

glorymajd is on a distinguished road
44#
18 - 02 - 2014, 12:16 AM
ممكن لو سمحت تضع التوصيات مباشرة بدل من المتابعه على المنصه
glorymajd غير متواجد حالياً  
عضو جديد

Arrow رد: توصياتي بربح 10 نقاط يوميا بنسبة نجاح 95 %
45#
18 - 02 - 2014, 12:20 AM
فعلا صعوبة المتابعة
فلاخو غير متواجد حالياً  
عضو جديد

46#
18 - 02 - 2014, 06:18 AM
مرحباً أخي
حاولت إرسال رسالة خاصة لك لكن دون جدوى اعتقد وجود خلل في استقبال الرسائل الخاصة او مغلق صندوق الرسائل .
فلاخو غير متواجد حالياً  
عضو جديد

mm110575 is an unknown quantity at this point
47#
19 - 02 - 2014, 06:25 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فلاخو مشاهدة المشاركة
مرحباً أخي
حاولت إرسال رسالة خاصة لك لكن دون جدوى اعتقد وجود خلل في استقبال الرسائل الخاصة او مغلق صندوق الرسائل .
اهلا وسهلا بيك يا غالي
بخصوص الرسائل الخاصة انا عندي مشكلة فيها وبعت للدعم وان شاء الله يحلوها
اما بالنسبة للموضوع انا الان لست متفرغ لة لاني برجع من الشغل متأخر جدا وبيفوتني الصفقات واحيانا بدخل الصفقات من الموبايل وبتكون النتيجة سيئة لان طريقتي بحاول استنتجها وبحللها من الموبايل وتطلع فشتك وفي الاخر خسارة لكن ان شاء الله ححاول بعد ما اظبط نفسي وانتهي من اللي ورايا حافتح ورشة كبيرة وحاضع معلومات الحساب الحقيقي بتاعي والجميع يتابع معايا وكلة ان شاء الله ارباح في ارباح وانا التارجت بتاعي حيبقا تدبيلتين شهريا مضمونين بنسبة كبيرة جدا ان شاء الله لا شئ صعب طالما الواحد بيجتهد
تحياتي

التوقيع

حساب المتابعة

insta forex منصة

user : 66283207

pass inv : w0xhvdz

server : InstaForex-Contest.com
mm110575 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

48#
19 - 02 - 2014, 07:04 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mm110575 مشاهدة المشاركة
اهلا وسهلا بيك يا غالي
بخصوص الرسائل الخاصة انا عندي مشكلة فيها وبعت للدعم وان شاء الله يحلوها
اما بالنسبة للموضوع انا الان لست متفرغ لة لاني برجع من الشغل متأخر جدا وبيفوتني الصفقات واحيانا بدخل الصفقات من الموبايل وبتكون النتيجة سيئة لان طريقتي بحاول استنتجها وبحللها من الموبايل وتطلع فشتك وفي الاخر خسارة لكن ان شاء الله ححاول بعد ما اظبط نفسي وانتهي من اللي ورايا حافتح ورشة كبيرة وحاضع معلومات الحساب الحقيقي بتاعي والجميع يتابع معايا وكلة ان شاء الله ارباح في ارباح وانا التارجت بتاعي حيبقا تدبيلتين شهريا مضمونين بنسبة كبيرة جدا ان شاء الله لا شئ صعب طالما الواحد بيجتهد
تحياتي
الله يكون في عونك يا غالي والحمد لله انك طمنت قلبي بخصوص صفقة الباوند الاخيرة والحمد لله مدخلتهاش لاني مكنتش متابع حسابك لكن بعد ما شوفتها توقعت ان الصفقة دخلها بطريقة مش صح لان صفقاتك بتوصل للهدف علطول وارجو منك ان تحلل الصفقات عن طريق الكمبيوتر من غير ما تفتح صفقات من الموبايل لانة صعب جدا تحلل منة واتمني ان تتفرغ لة بقدر المستطاع لاني انا مبتدا ولما شفت صفقاتك دخلت بي 3 صفقات وربحت 250 دولار ومستني منك ان تكون متفرغ للصفقات عشان استفيد منك
عضو جديد

49#
08 - 03 - 2014, 07:23 AM
استاذ mm110575
ارسلت لك رسالة خاصة ولكن عندك مشكلة في عضويتك فياريت تتابع موضوعك لان صفقاتك هايلة وياريت تديلو اهتمام لان انا عايز اشتغل بطريقتك لان هيا دي اللي بدور عليها من زمان وانا اللاسف خسرت نصف حسابي بعد ما ربحت من صفقاتك فأرجو الاهتمام بالموضوع وتقوم بذكر صفقاتك هنا حتي يهتم الجميع بتوصياتك

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات