
رد: الاستاذ سمير
السلام عليكم يا استاذ سمير
الف شكر علي الاكسبريت الله يبارك فيك يا اخي
ملاحظه علي الاكسبريت انه يغلق الترند بمجرد فتح الصفقه
هل ممكن الابقاء علي الترند اثناء تفعيل الصفقه
والملاحظه الثانيه انه حين يرتد الي نقطه فتح الصفقه بعد الاغاتق يقوم بفتح صفقه معاكسه
مثالا عند كسر الترند الهابط يفتح صفقه بيع وتختفي الترندات وبعد اغلاق الصفقه يصعد السعر وبعد ما يتخطي النقاط المسموح بها في الاعدادات يقوم الاكسبريت بفتح صفقه شراء
ارجو الابقاء علي الترندات ثابته وكذلك لا يتم فتح اي صفقه الا بعد تحقيق الشرط وه شراء باغلاق الشمعه اعلي الترند الاعلي ولا ستم فتح صفقه بيع الا بعد اغلاق الشمعه اسفل الترند الهابط
وسامحني يا استاذ سمير علي كثره الطلبات
وشكرك مرة ثانية علي الاكسبريت
التعديل الأخير تم بواسطة mahmoudabouelala ; 03 - 09 - 2014 الساعة 12:58 PM
سبب آخر: اضافه